Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Witcher!

Ezt most találtam a Vaterán:
http://auto-motor.vatera.hu/al...

G.
Az ötösként vásárolt négyes blokk mégias öt sebességes! Alaposan kipucoltam, majd csapágycsere után rakom is össze...

G.
A henger belső felülete fel van-e karcolva, vannak-e rajta sérülések, meg kell mérni, hogy mekkora a furat benne, stb.
Csoki! Valakinek kellene egy eladó Giannelli sport rezonátor? Dt 80-ra való, de talán más 2 T 80-asra is jó lehet. :) Ha érdekel írj 8.000 Ft és akkor küldök róla képet.
Na ez jó kérdés, sajna nem vagyok egy szerelő.Nekem ez megmaradt ha kell valakinek próbálok jobb képeket csinálni.Ha megmondod mit és hol kell nézni, megnézem.
Az a henger szét van szorulva? Mérete? Nem látni tisztán.. ne csodálkozz ha még az se ír, akit érdekelne.
Még mindig meg vannak.Ajánlatot senki nem akar tenni?
Nem tud nekem valaki Yamaha dt 125, 1999-es évjáratúhoz gyújtáselektronikát? CDI száma: 3RM-20 8X3 Kössz.
Helló mindenkinek . Lenne egy yamaha 80 dt lc 2 . Nagyon szeretem csak autó vásárlás miatt meg lej tolle válnom . Új dugó , gyűrű . Csapszeg , olaj , szímering van benne . Erős s meg híziáto kis motor . 50 ként használtam . Csak telefonon vagyok el érhető :06303193132 . Előre is köszi .
Helló! Van valakinek eladó használt hűtőidom dt 80 lc2-eshez?
Hali! Rájöttem a problémára! Megzavart a kis aranyos, 2 helyen nem volt érintkezés,végigmentem a vezetéken és megvolt a probléma. De nagy volt, az új izzó kiégett, aztán kiderült hogy a régi jó volt mert azzal kipróbáltam úgyhogy vettem egy selejtet, és legalább tudom hogy ott már nem vásárolok izzót!
Szerintem nem! Gyári leírásban is olajat kell applikálni. Amúgyis kioldja a benzin, meg a zsír szabad téren lehet hamar kihullik nyolcezernél. Eltömíti a gyertyát, meg minden baja lehet.
Hi all!

Nemrég irtam (nincs hosszu i a billentyűzetemen)) , hogy a jelenlegi négy sebességes blokkomat le akartam cserélni egy ötösre, de elötte kicsit gatyába akartam rázni, hoggy ne legyen gond vele a jövőben, erre ma derült ki, hogy az ötösként vásárolt blokk valójában csak négy sebességes, igy marad a régi blokk. Viszont ahogy szétszedtem láttam, hogy a főtengely csapágyat bezsirozták.
Valahol viszont mintha azt olvastam volna, hogy kétüteműeknél a főtengely csapágyat a keverék benzin keni és nem szabad bele zsirt tenni, mert a nagy hőtől (vagy mi) megkeményedik és jól összeég és ez nem tesz jót a csapágynak.

Tehát a kérdésem az lenne, hogy szabad e a főtengely csapágyat bezsirozni kétütemű motoroknál, vagy pedig nem szabad?

G?
nem szorul, aksi is van, de azt nem tudom hogy hogyan kéne beállítani. Próbáltam úgy, hogy a bovdeneket úgy állítottam, hogy amikor ráteszem a gyújtást egybeessen a két jelölés, de így is ha beindítom kis gázadásra is kinyit fullra és úgy marad.
nem szorul, aksi is van, de azt nem tudom hogy hogyan kéne beállítani. Próbáltam úgy, hogy a bovdeneket úgy állítottam, hogy amikor ráteszem a gyújtást egybeessen a két jelölés, de így is ha beindítom kis gázadásra is kinyit fullra és úgy marad.
Az az elektronika elszállt!
Nekem is ezt csinálta.
Levágta egy oldalra.
Direkt nem válaszoltam, mert az illető akkora paraszt, legalább köszönhetne, ha már ideette a franc.
A CDI-nek ehhez köze nincs, max a power elektronikának. Akku van benne? Be lett állítva a power alaphelyzete? Bowdenek nélkül nem szorul valahol a tengely?
gondolom a kezes próbánál hideg volt a motor, és rég nem mozdult a kuplung, alap esetben is jó erősen meg kell tolni hogy megmozduljon a kuplung először, nemhogy ha még kézzel nyomkodod közben... mondtam, be kell szabni méretre a bowdent.
Most lett szétszedve a dt 125 r motorom power szelepe (már elekromos) és ahogy összeraktam rosszul működik. Beindítom és bármekkora gázt adok a power maxra ugrik és úgy marad. Meg lehet javítani, vagy be lehet állítani, vagy elromlott a cdi?
Üdv. Eladó 125-ös Dt kipufogó, Új állapotú, az össze folytás kiszedve belölle. Érd: josh221@citromail.hu email címen lehet.
Senkinek nem kell?Mondjatok egy árat.
Ez nekem is átfutott az agyamon, hogy lehet kézzel "manuálisan" nem tudom annyira húzni hogy emeljen..holnap nekifutok még egyszer,ha nem sikerül akkor szerviz.
Normál esetben, ha behúzod a kuplungot, akkor "üresben" gurul a motor, legyen akármilyen fokozatba kapcsolva. Valamit elronthattál a bowden csere közben.
Kézzel meg elég nehéz húzni a bowdent, hisz a kuplung kar is lényegében egy "erőkarral" megnöveli a kéz által leadott erőt (vagy valami ilyesmi), vagyis sokkal nagyobb erőt fejt ki a kar a bowdenre, mintha csak kézzel húznád. Jó eséllyel puszta kézzel nem is lehet kinyomni a kuplungot, márha csak arra a négy rugóra gondolunk, ami a kuplungszerkezetet fesziti...

Szerintem.
Hm,eddig behúzott kuplunggal ha 1-esben vagy 2-esben volt a motor, akkor tudtam tolni.:S