Te is itt vagy! Amúgy kb a ROTAX 127-et bele lehetne faragni szerintem, de akkor érdemes vastagabb lánckereket gyártatni hozzá, ERŐSEBB FÉK is kell rá, vastagabb benzincső, stb.
csáó. Hát figyelj ezen az oldalon vannak parasztok ezt te is észre vetted. de apucira halgassál ő nem hüly ,hidd el nem fogja megérni én úgy tudom az 50 es vázat a 25-ös szét tépi. ráadásül egy dt blokkot kell hogy rakjál bele ha megállít a rendőr és le ellenőrzi az adatokat amik a gép-ben benne vannak és nagyon meghúzna ha egy dt vázban pl honda blokk lenne. bele lehet operálni minden motor blokkot de ehez nagyon jó szakértelem kell nem csak annyi hogy ide hegesztek egyvasat meg oda átfúrom és kész.
lowak vagyunk, senki sem csinál ilyet mert 80ast is már fillérekből kapsz és nem sokkal nagyobb mint egy 50-es ... de akarj belefaragni másik blokkot mert fölösleges és hülyeség
Nem kaptam fel a vizet annyira. De hol fórumozzak erről ha nem egy motoros oldalon? Egyébként ez egy ötlet és gondoltam ha már egyszer valaki lemérte a blokkot és hosszú tanulmányi útra ment ez ügyben akkor talán megosztja velem és nekem nem kell annyi kört futnom ez ügyben. Én olyan dolgokra gondolok itt hogy valaki megtudja mondani melyik tipusnak egyezzik meg a blokköntvénye az ennyémmel (ha van ilyen) . Vagy ad egy linket ahol vannak adatok stb... Szerelgetni meg szarakodni egy élmény de az elötte lévő papírmunkát nem szeretem. A Lacika meg nem egy fasz, attól rosszabb!
Mert egy fasz!
De ne vedd fel a cukrot.
Amit leírtam most is úgy gondolom.
Nem alakít itt senki át 50-es DT-t.
Vegyél nagyobbat, nem kell vele szarakodni.
Mellesleg egy 125-ös csomót köt arra a nyeszlett lengőkarra.
Most nézem, kőszárhegyi vagy?
Ha ismered a fröcsögősszájú Palkovics Lacit (kis alacsony nyeszlett cigányképű) akkor azt üzeni a kopasz Krazosa, hogy húzza meg a faszát.....
Tisztelt Apuci! Én legelőszőr feltettem egy kérdést hogy : Mit lehetne belerakni és hogy valaki neki látott-e már ilyennek! Ha nem tudsz ráválaszolni akkor Ne szólj hozzá ! Keress magadnak más kérdést amire írhatsz hülyeségeket!
Azt hittem hogy ha bereggelek erre a fórumra akkor itt majd csupa értelmes műszaki emberrel tárgyalhatok ésszerű dolgokról ! De hát ez Magyarország .... és a benne lakók...
Te hogy jössz ehhez, hogy idejössz, és mindenkit, akit nem is ismersz ledegradálj?
Hülye kérdésedre hülyébb válaszokat kapsz.
Röviden ennyi.
Leméred a vázadat, és elsétálsz motoros üzletbe mégnézed milyen blokk megy a szarodba.
Úgy is te fogod beleépíteni, nem pedig mi.
Akinek van rá affinitása, azt mondtad neked van, akkor hajrá.
Én sem kértem ötleteket, csak nekiálltam belefaragni az SM-be a kerekeket.
A robogó már le lett tesztelve. Nem jó , kicsi a kereke ,megtalál minden kátyút , nem magyar utakra találták ki. Ezért kell valami enduró szerüség, az átmegy mindenen.
Nem a lekapkodáshoz kell értelem.
A cigók másfél óra alatt eltűntetnek egy Ford Transitot, leszelektálva belőle a fémalkatrészeket.
És mégsem tudnak összerakni semmit.
és végülis tényleg egy nagyobb motor hengerén nincs rajta hogy hány köbcentis tényleg nincs rajta de majd úgyis leflexeled róla egy rendszámos 125 ös tuti hogy 11kW alatt van nmá hogy az is akkora egetrengető összeg, amiböl összemókolod hogy legyen egy 80-as vagy 125ös blokkod az "50"es dt-ben anyiból már ha ezt eladod veszel egy igaz régebbi de olcsón fenntartható 125-öst ami nem is eszik sokat, HA a munkába járás a lényeg
amúgy mért akarsz nagyobb blokkot bele? nekem is 04es 50esem volt elég jól ment 70es utazóval lehetett járkálni vele 3-4 literből munkábajárni meg szvsz 125 4t robesz az tényleg nem eszik sokat és kényelmes is
Bármit.
Némi kreativitás, flex, meg hegesztőtrafó kérdése az egész.
Ez olyan kérdés, mint milyen gyógyszert vegyek be betegségre?
-Gömbölyűt, vagy hosszúkásat!
Bár azt mindenki elfelejti hogy a gépjármű egyéni azonosítóinak eltávolítása, megrongálása stb. már nem szabálysértés, hanem bűncselekmény.
Amit a jog 2-től 5 évig terjedő szabadságvesztéssel büntet...
Birom amikor a koklerek vedik egymast :D
amúgy meg 50es vázban van 125 4t blokk parasztok vagyunk így van
De ne vedd fel a cukrot.
Amit leírtam most is úgy gondolom.
Nem alakít itt senki át 50-es DT-t.
Vegyél nagyobbat, nem kell vele szarakodni.
Mellesleg egy 125-ös csomót köt arra a nyeszlett lengőkarra.
Ha ismered a fröcsögősszájú Palkovics Lacit (kis alacsony nyeszlett cigányképű) akkor azt üzeni a kopasz Krazosa, hogy húzza meg a faszát.....
Nemigazán vannak itt 50-es Dt-vel rendelkező tulajok...
Hülye kérdésedre hülyébb válaszokat kapsz.
Röviden ennyi.
Leméred a vázadat, és elsétálsz motoros üzletbe mégnézed milyen blokk megy a szarodba.
Úgy is te fogod beleépíteni, nem pedig mi.
Akinek van rá affinitása, azt mondtad neked van, akkor hajrá.
Én sem kértem ötleteket, csak nekiálltam belefaragni az SM-be a kerekeket.
A cigók másfél óra alatt eltűntetnek egy Ford Transitot, leszelektálva belőle a fémalkatrészeket.
És mégsem tudnak összerakni semmit.
amúgy mért akarsz nagyobb blokkot bele? nekem is 04es 50esem volt elég jól ment 70es utazóval lehetett járkálni vele 3-4 literből munkábajárni meg szvsz 125 4t robesz az tényleg nem eszik sokat és kényelmes is
Némi kreativitás, flex, meg hegesztőtrafó kérdése az egész.
Ez olyan kérdés, mint milyen gyógyszert vegyek be betegségre?
-Gömbölyűt, vagy hosszúkásat!
Bár azt mindenki elfelejti hogy a gépjármű egyéni azonosítóinak eltávolítása, megrongálása stb. már nem szabálysértés, hanem bűncselekmény.
Amit a jog 2-től 5 évig terjedő szabadságvesztéssel büntet...