Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont olyan blokkot keresek a mociba ami nem igényel nagy átalakítást. De neked miért olyan nagy munka ez egy kismotorba? Napi szinten kapkodok le autókról váltókat meg hengerfejeket! Az egy kicsit bonyolultabb és még is megy!
A 6000ft nem sok egy tételnek de az személyfüggő(életkor, biztosítási évek stb) és van még átiratás, újforgalmi, újtörzskönyv, LE adó ! Így már más ! Az ötvenesnek eddig pont az volt a lényege hogy fillérekből lehetett motorozni pl. a munkahelyre... Ha nem így lesz akkor már nem is kell gyártani kis köbcentist, mindenki megy a nagy motorral. Hogy 2013-tól lesz rendszám ennek én még semmi jelét nem látom. De bevezetésétől számítva biztos lesz türelmi idő mert van sok szutyok (papa a svarblival) amire nem éri meg rendszámot váltani, kell egy kis idő mire kifutnak (lásd: 2T Trabi azokat is megtűrik még mindig).
De az első kérdésem az volt hogy mit lehetne beleépíteni a gyári blokk helyére a sufni tuningokat hanyagolva!
Es muszakira evente cserelgeti a blokkot? :D vicc az ilyen csalas, vegyen nagyobb motort ha meg sajnalja ra a penzt akkor biciklizzen ugyis rafog baszni plane ha bejonnek a rendszamos 50esek
Ezzel az lesz a gond, hogy ott a helyszínen fogják bevonni a forgalmit, ha erős a gyanú, hogy cserés a blokk. Nyomnak pár fotót, aztán lehet nyalni a seggeket, hogy megússza az ember.
és a jogsi hozzá? meg az átírás? műszaki? fogyasztás? Szerintem a segédmotorok most a legjobbak az ár-használati érték arányban... ha lesz rendszám, és műszaki, inkább leteszik az emberek ezeket a motorokat... aki megtehette úgyis nagyobbra váltott már korábban.
Jo hulye aki ezzel akar trukkozni... A 125re eves biztositas 6000, ez sok? Akkor inkab biciklizzen az akinek ez sok
Igen ez mind szép és jó. De mindig lesznek kiskapuk. És ha lesz is rendszáma és műszakija a segédmotoroknak akkor is megéri trükközni. Mert nem mindegy hogy mire fizetek biztosítást 50-re vagy 125-re és ár/érték arányban milyen hatékony a motorozás. Esetleges műszaki vizsgára vissza lehet tenni a gyári 50-es blokkot aztán ha meg van a papír még az nap újra bele lehet tenni a nagyobb köbcentis blokkot. Ahhoz hogy az emberek elfelejtsék a trükközést közel azonos költségűnek kellene lenni a segédmotornak is mint egy nagyobbnak. De a rendszert ismerve ez nem fog megtörténni. Tehát szerintem nem halott ötlet okoskodni egy blokk cserével.
A javaslat másik eleme, ha lehet, még nagyobb közfelháborodást válthat ki, hiszen a régóta halogatott, de egyre égetőbb segédmotor regisztrációt teszi kötelezővé. Nem titok, aki külföldön túrázik láthatja, hogy a forgalomban résztvevő gépjárműveknek egyedi azonosító jellel, vagyis rendszámmal kell rendelkezniük. Sima ügy, legtöbbünk motorján van is ilyen, azonban Magyarországon - egyedülálló módon - a segédmotoros kerékpárok mentesültek ez alól - egészen mostanáig.

Ugyan volt már egy erőtlen kísérlet, amikor néhány évvel ezelőtt csendben kihirdették, hogy kötelezővé teszik a rendszám kiváltását az ötven köbcenti alatti két- és három kerekű járgányokra, ám amilyen feltűnés nélkül jelent meg a rendelet, úgy is vonták vissza pár héten belül. Most azonban egyre több jel mutat arra, hogy 2013-ban végre rendet kell tenni az országban közlekedő, nagyjából félmilló darabra (!) becsült kismotor állományban. Érthető a dolog, hiszen egyszerűen nonszensz, hogy a kilencvenes végsebességre képes Honda NHX110-es minden szempontból nagymotornak minősül - annak minden terhével -, míg a "megokosított" segédmotorok hetven-nyolcvannal hasítanak a forgalomban, azonosítatlanul.
Szintén a rendszámozást sürgeti, hogy tízezer szám szaladgálnak 80-as, 125-ös és ennél is nagyobb hengerűrtartalmű robogók, kvázi segédmotorként, és számuk a rendőri akciók ellenére sem csökken, sőt, inkább hónapról-hónapra növekszik. Egy ilyen járműre valós biztosítás sem köthető, hiszen nincs forgalmi engedélye, vagyis ha balesetet okoz a tulajdonosa, akkor a vétlen félnek kell utánajárni vagy perelni, hogy valamilyen módon pénzéhez jusson, és ne zsebből kelljen fizetnie a más által okozott kárt. Arról nem beszélve, hogy számos esetet láthattunk már, amikor a károkozó egyszerűen továbbhajtott a helyszínről, hiszen a piros robogó és fekete bukósisak leírás aligha vezeti nyomra a rendőröket egy ilyen incidens után...
Minek? Mert igazán hatékony és hosszú élettartamú teljesítményt csak köbcenti növeléssel lehet elérni. Persze itt nem egy agyon fúrt motor blokkra gondolok hanem egy gyári óraműre! De azért jó lenne ha egy 50 köbös motor maradna kivülről, nem akarok rendszámot meg motor adás-vételt. Külsőre ez így tetszik ahogy van csak gyengusz!
Minek?
Üdv ! Az lenne a kérdésem hogy szerintetek milyen nagyobb köbcentis motor blokkot lehet bele operálni egy 2004 utáni Yamaha Dt50R vázba. Valaki próbálkozott már ilyesmivel?
Ha 7 ezernél olyan mintha tiltana, akkor nagy a főfuvi.
Veszel bele 120-asat a motorosboltba (Mz M5-ös főfuvi)
beletekered, és jó lesz.
Nameg nem ártana egy normális akksi sem.
Ha éhes vagy, te ugyanúgy tudsz dolgozni, mint aki nem éhes?
Sziasztok.
Ahogy tudom a power egyenáramról megy vagyis az akksiról. Okozhat olyan problémát az akksi gyengesége hogy a a power nem nyit, vagyis nem forog 7e-nél többet?
Másik kérdés, karbit egy hónapja szét szedtem tisztítani. Néztem a főfuvit nem nagyon lehetett látni de ha jól olvastam 160 volt ráirva. Nem sok ez egy kicsit neki? Semmi sportdob csak a végdob más, de az is butít rajta szerintem
http://gerecsemotor.hu/ ők is néha bontanak ilyet.
külsején nem látszik semmi,de csillapítása az nincs egy csepp se nagyon pattog a hátulja terepen
Elrepedt? Meg kell javítani a repedést, nitrogénnel meg egy jobban felszerelt autószerelő műhelyben feltöltheted, bár egy szelepet, akkor be kell építeni.
Sziasztok van 1 eladó gyujtásalaplapom Dt hez még a léghűtéses verzióhoz (nem tudom h ez befolyásoló-e) ha valakit érdekel írjon!
1. kép: pover elektronika
2. kép CDI
Nem tom az LC2 főfuvi hanyas, de olyan 120 körüli lehet.
Ha nem forog le végre, ott keresgélj, lehet valaki nyitott rajta tűvel.

Láttam én már olyant.......
Sziasztok!
Vettem egy DT 125 LC-t. Valami hiba van benne, mert nem akarja kipörögni a végét, a power szelepet rendbe raktam, de még mindig nem az igazi. Talán akkor megy, ha elzárom a benzincsapot, és kap több levegőt. Viszont megnéztema szikrát, és hihetetlenül karcsú, a motor mégis jár. Ezenfelül találtam rajta két gyujtásdobozt. Mellékelem a képeket. Van valakinek tapasztalata, hogy kell-e az a kettő doboz? Illetve még egy olyan kérdés, hogy a gyári főfúvókája mekkora? (Mikuni)
Igen eleresztette a nitrogént,és köszi a tippet hogy hol keressek
Mi baja a telónak? Eleresztette a nitrogént, vagy az olajat? Amúgy bontóban szerintem 100%, hogy találni, nézz utána jobban. Vértestolnán esetleg.
nem megy feléd ez a telepátia vagy mi a neve? fogalmam sincs a típusra de majd mindjárt a google a barátom lesz
Háét asztat én honnést duggyam he? :)

lekalább a tipusát ad meg annak a kalgulátornak, de még úgy sm biztos, hogy ki tuom találni:)
és ebbe a déjtébe milyen menetes kell így pontos a kérdés :D gyári mikuni 28as síktolattyús
Üdv mindenkinek! Lenne egy 50-ex dt mx-em ,megadta magát benne a hátsó teló és az lenne a kérdésem mijen motorét lehetne esetleg bele tenni mert sajátját nem találtam sehol. Választ előre is köszönöm