Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

5x1 biztos nem.

Van amaelyik sma metrikus nrmál menetü az 5x0,8.
Van az 5ös finom menés, az 0,7-es és van pár perverz mikuni, amiben 5x0,75 ös menet van:)
VAn iylen metszőm, tudok csinálni.
350 darabja
M5x1-es fúvóka kell a mikuni síktolattyúsba? Most kérdezem meg kb 6x de mindig elfelejtem

meg ha már itt tartunk a 250 az menyinek felel meg?

És Zoli mennyiért faragsz ki pár fuvit?
Nem sok az olaj, és bovden rángassa...........
Ezt dugót el is helyezheted a nagy feketében.
Na most este neki ugrottam. Ilyen a dugattyú, gyűrűk be voltak szorulva. A dugón van egy csík szívó oldalon, a felső tűgörgő ép, de az alsónak fura hangja van. Holnap széthúzom a blokkot.
Túl sok és szar minőségú olaj? A kabiban a súbert a bowden rángatja, vagy a vákuum?
Kösz az infót emzoli22357.
Lehet, akkor megpróbálom azzal a fúvókával, mert a 72 nem tetszett neki, a 82-essel már megyeget, lehet ezzel meg repülni fog.


Üdv G.
áhh, bocs, éppen agybajt kaptam én is:)
Ezért híttalak.
Eztet akartam kérdezödnyi
Szídíáj:)
Sziasztok.
Adott egy CPI Aragon típusú rotyesz.
Elhozták hozzám mert nem akart kiforogni, 6000 RPm-nél megállt, gázhúzásra visszafulladt.
48-as főfuvi a 16-os karbiban.
70-esre cserélve.
Sztenderen leforog 7000-ig, 2-3másodpercig ott dekkol,(kitartott gázon) majd felszalad 10.000.-ig.
Na ez mitől lehet ez a jelenség?
Raktam bele 75-ös főfuvit, azzal már ledarál.
Próbáltam lefelé, 65 majd 60-as fuvikkal is.
A jelenség változatlan ugyanazt produkálja mindig.
Magyarul szerintem nem karbi.
Terhelésen 7000-es fordulatot bír mindig 0-tól 60-ig.
Fentebb nem megy.
Gagyi csájna kipufogó, kompressziót mértem, 6 Bar.
Gyújtást meglőttem strobival, 7000-es fordulaton még olyan 10-12 fok.
Mikor továbbpörög akkor rántja le nulla felé.
Lehet CDI?

Az ember így vette motorkereskedőtől-szerelőtől, mert szép volt..
Valakinek esetleg ötlete?
Ne fogjátok vissza magatokat!
Nem csináltál véletlen RG80-ba 525 vagy 252 felíratú kb 103-as fúvit?
Pajti, azt a fúvókát jó esélylel én csináltam:)

Mivel nicns rajta hely, ezért a 92,5 ös fuvi 925, a 77,5 az 775 satöbbi.
(nem pislogni kellett volna a boltban, hanem megmérni:)
Úszószintet azért állítottam, mert dőlt a benzin a karbiból álló motornál, utána meg túl alacsonyra sikeredett az új szint és már kettesben elfogyott a nafta. A gyertyaképet én is nézegettem, de jónak tűnik A középelektróda körül őzbarnás-feketés szín uralkodik.
Azelött arra gondoltam, hogy túl sokat kap, szóval kipróbáltam kissebb fúvókákkal, de csak rosszabb lett (72 75), azután csináltam a ragszalagos trükköt. Ezekszerint akkor most meg kevés neki a benzin?
Megpróbálom akkor nagyobb fúvókával.

Ja és a 19-es karbiban, amit levettem, a fúvókára ez volt írva: 925. A boltban is csak pislogtak, hogy akkor ez most mekkora méret is. 92 és feles lenne? (Dellorto phbg 19)

(Hülye karburátotok! Ha rárakom akkor jónak kell lennie és kész! )
Szóismétlés... a fene :D Ja és az úszószintet nem szokás állítani, csak beállítani, egy gyárilag megadott értékre. Utána-előtte csak rosszabb lesz.
Nekem a 16os karbival tökéletes volt, 85-öt ment a 41,5ös hengerrel. Amúgy 25 ezer egy másik 65ccm-es hengerszett. Amúgy ha Pizzu gépébe csak beleesett valami és mér ki is nyomta, és egyben vannak a gyűrűk és a dugó, akkor indulna, és menne.

A te eseted meg annyira egyszerű, hogy fáj :) Ha elvett levegővel jobb, akkor kevés neki a kaja. Vagy el van dugulva a fúvóka, szűrő, csap, vagy túl kicsik a fúvókák. Olyan karburátor alapból nincs, hogy felszereljük és már jó is, mindegyiket muszáj beállítani. Légszűrő eredeti? Gyertya milyen színűre ég?
szerelés közben beeshetett egy csavar, vagy valami más.

Vagy egy bálna.......
Sziasztok!

Sos-ben kéne nekem egy DT 50-es léghűtéses henger, most mondta a szerelő hogy mégis túlméretes, viszont én nem szeretnék várni 10-12 napot egy gyártott dugattyúra, ezért akinek van egy tartalék hengere ami nem túlméretes, vevő lennék rá ha mond egy jó árat. Ja és ha sikerülne beszereznem a hétvégén akkor már talán a jövő hét eleje-közepe felé hajtahtnám is a vasat. (már két hete a szerelőnél van )
Hívjatok ha van valami: 06/70 948-2035
Tovább gondolva, lehet, hogy a tűgörgőid hullottak ki a dugattyú alól és ezért verhette el a dugó a gyertya elektródáját, majd a széthulló tűgörgők közül egy bekerült az égéstérbe és elfenekelte a hengerfejet és a dugattyútetőt, majd a kipufogó nyílásán át távozott. (De persze ez is csak elmélet, majd pénteken kiderül, hogy mi is van vele...)

G.
DT X első teleszkópokban milyen szimering van? Tud valaki számot mondani hozzá?
(Amit találtam rajta számot, olyant sehol nem lelek.. már ha ez egyáltalán belevaló.)
pizzu84, elképzelhető, hogy valami belerült az égéstérbe és elkalapálta a gyertyádat és vele együtt a hengerfejet, ill. a dugattyút is, aztán a kipufogón távozott. Ha a szétbontáskor semmit nem találsz, illetve a gyűrűk egyben vannak, akkor lehet, hogy ez történt. (pl: szerelés közben beeshetett egy csavar, vagy valami más...)

Különben meg üdvözlök mindenkit a fórumon.

Én nemrég vettem egy Yamaha Dt 50-est, sajnos hibás állapotban. A dugattyú bejáratás közben szétnyalta a hengerfalat, de cserébe olcsó volt.
A hengert elvittem a Négy Kelemenhez (Budapest) ahol elvállalták, hogy megfúrják, de mivel erősen túlméretes, így a dugattyút le kell gyártani hozzá (átmérő 46mm). Ez történt másfél hónapja, de még mindíg nem készültek el vele.
Meguntam a várakozást és vettem mégegy bontott 50-es hengert és (persze ezt is fúratni kellett) most a Tábori Tuning műhelyébe vittem. Itt ugyanaz a történet ismétlődött meg, vagyis le kellett gyártani egy dugattyút, mivel ez is túlméretesre sikerült ,de az átmérő itt csak 42,5mm. Érdekes módon három nap alatt elkészültek vele. Fel is raktam és kétszer fél óra alapjáraton való járatás után elkezdtem a bejáratást. Vagyis csak szerettem volna, de nem volt ereje a gépnek, folyton lefulladt, ill egyszerűen nem volt hajlandó menni, csak alapjáraton. A levegőcsavart (alapjárati összetételt szabályozó) szinte teljesen kitekerve lehetett csak közlekedni vele, de max 3-asban és rendesen pörgetni kellett, hogy menjen, ill csak magas fordulaton volt ereje. Az elinsdulás így is kész kínszenvedés volt, és a legkissebb emelkedőn is egyszerűen megállt, nem bírta szusszal. Ekkor gondoltam rá, hogy a 19-es karbi túl nagy a kis 50-es hengernek (most már 56ccm.) Motorosboltban ajánlottak hozzá egy 17-es karbit, amit végül meg is vettem, de ez sem segített túl sokat. Ugyanúgy fulladozik, ill nincs ereje, illetve most mintha nem akarna pörögni. Lassan gyorsul fel, hiába húzom neki a gázkart.
Az új karbi 17,5-ös és82-es fúvóka van benne. Próbáltam már mindenféle úszószint beállítással és súbertű állásban (magas, alacsony) de még mindíg nem akar menni rendesen.
Akkor javult kicsit a helyzet, amikor a légszűrő beszívónyílását (ahol a karbi találkozik a légszűrőből kijövő gumicsővel) keresztbe leragasztottam egy csík szigetelőszallaggal. Ekkor kezdett viszonylag normálisabban viselkedni és már fel tudtam kapcsolni négyesig és már majdnem elérte a 40-45km/ó- sebességet. De továbbra is gyenge, ill lassan gyorsul.

Valakinek valami tippje, hogy mi lehet a gond?
(vagy várjam meg az elsőnek leadott hengert, hogy elkészüljön és az eredeti karbival rakjam össze)

Üdv G.
hello. köszönöm az ajánlatot . de ismerem az illetöt vértestolna a falu neve.
Pénteken leszedem a hengert is, mert ma dolgozom. Remélem nem sérült a henger fala. Majd írok hogy mi a helyzet.
Bontott gyári, de újszerű állapotú hengert kapott.
Húzzad lefelé a hengert, oszt majd meglátod mi hiányzik.
Ha semmi, akkor előző juva maradéka.
Vagy alacsony présmagasság, vagy szegény keverék.