Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyűrűk megvannak még? Remélem az új henger ablakai és egyebek le lettek reszelve 45°-ra a nyílások éleinél. Nagyon csúnyán szokták hagyni a gépműhelyekben, nem csodálkoznék, ha beleakadt volna a dugattyú, vagy a gyűrű. Milyen márkájú a dugó? Gyűrű is hozzá volt?

Emzoli azokra gondol, amiket az alsó csapszegre, a hajtókar és a főtengely közé szerelnek (jó esetben)

(Amúgy azért kérdem, mert nem rég szedtem ki egy 25-ös apriliából egy elszállt vertex dugót, amire egy olcsó gyűrű volt téve, a power nyelv beleért a dugóba, az volt a gondja... a gyűrű meg olyan szar volt, hogy igaz a power a dugóból kivágott egy jó centit, de a gyűrűt nem törte el, mint a drót elhajlott össze-vissza. -.- Már csak eutanázia volt a dugótörés, amúgy se sok kellett volna annak a gyűrűnek sztem... ja meg egy mérettel kisebb dugó volt benne, az volt a joker)
Milyen hézagolóra gondolsz? A főtengelynél valami?
eldurrant valamelyik görgő, ileltve a hézagoló alul
Üdv.

Sokszor kaptam már itt segítséget, remélem most is tudtok nekem segíteni. Szerencsére most nem a kis Dt-vel van baj.

Adott egy minarelli Rv blokk.
Kapott egy új hengert meg dugót mert a régi megragadt vagy rossz keveréstől, vagy a vízpumpától.
Felraktam az új hengert, beindult majdcsak elsőre, járt egy kicsit, majd elindultam vele próbakörre.
Mentem vele 300m-t majd durrant 2-3at és leállt. Kivettem a gyertyát és a gyertyahézag nulla. Mintha beütötte volna a dugó a gyertya végét. Másik gyertyával próba, szikra van, benzint is kap de kb. 15 rugásból egyszer durran egy kicsit, nem indul. Levettem a hengerfejet és az új dugattyú így néz ki. A hengerfej olyan is volt, az kicsit megcsiszoltam mielőtt visszatettem.

Szerintetek mi okozta ezt?
Gyújtás?(elvileg ezeken nem lehet állítani, jeladós a gyújtása) Falsot kap?(Volt alapjárat is és visszaesett szépen a fordulat)Nagyon sok olaj volt a benzinben? Rossz hőértékű gyertya?(300m-t ment) Segítsetek pls. (Főleg Apuci és McAdwee)de minden ötletet szívesen várok.
Állítsd be a powert rendesen, ha be van, akkor meg meg kell cserélni a bowdeneket. Sokon fordítva volt, fojtásként. A dugó olvadásra: Rendes belevaló hőértékű gyertya kell bele, és jól beállított karbi, másképp kilyukad a dugó.
Arra gondoltam ,hogy a sirató mászás az nem épp egy kezdőendúrótól elvárható dolog.
Sziasztok! Van egy 80-as DT-m, elszakadt rajta a kuplungbovden és már többször megforrasztottam de egy idő után mindig szétjön. Szóval elmentem egy motorosboltba de csak a 125-ös DT-nek a bovdenét tudják megrendelni, a kérdésem hogy szerintetek ugyan az a 80-as és a 125-ös bovdene?
A válaszokat előre köszi.
A power szelep lényege, hogy fordulat hatására növeli a kipufogó csatorna keresztmetszetét.
Köszönöm a segítséget megoldódott a dugó probléma a henger fala sértetlen volt és nem volt válla sem igy vettem bele egy alapméretes dugot most szépen ketyeg 9.5 bar kompresszió van benne az szerintem nem rossz viszont ahogy néztem a power szeleppel valami gond van és szerintem az elöző dugónak is azért olvad meg a kipufogó felöli része mert a power alaphelyzetbe teljesen nyitva van és minél nagyobb a fordulat elkezd egyre jobban bezárni ugy gondolom pont forditva müködik mit tanácsolnátok ? elég a bowdenen állitani vagy máshogy is el lehet forgatni ? elöre is köszi a segítséget Üdv
Hali!
Nem tudtok egy jó yamaha alkatrészboltot. Kipufogó kellene.
Hello Szevasztok!

Egy 89-es yamaha DT 50 es motorom van. Az első teleszkóp száraim nagyon gyengék voltak már ( folyt az olaj) ezért most vettem hozzá új szimeringeket. A kérdésem az lenne ki tudja pontosan, hogy mennyi olajat töltsek vissza és milyen sűrűségű legyen.
Előre is Köszi
akkor melyik kategória ? gyengébb vagy erősebb mint kezdő enduro ,?
Az nem épp a kezdő enduro kategória
első lépés próbálj ki egy motort aztán meg tudod mire elég és mire nem
Meglehet hogy az van... de kezdő endurosnak nekem elég lenne szerintetek? siratózni meg dagonyázni...
Yz blokk van bennük:)
mihez képest mennek anyira nagyon ? van neked motorod? esetleg dt-d? vagy mihez akarod viszonyítani? nagyon relatív ez...
Szevasztok!
Eladó egy zsir új dt 125 hengerfej akit érdekel irjon!
8000ft!
Tudnál segíteni hogy miért van az h 4esbe megyek a dt-vel max 70-75-öt de 5ösbe meg 80-84 ?Elöl 13 as gyári fogaskerék helyett 16 fogú van.Hátul pedig a 41 es helyett 42 fogú.Ezmiatt lenne?Köszi előre is a válaszod.
igazából dt125-ből sok féle létezik a cdi gyújtáselektronikát tekintve, pl van olyan ami csak 8 ezrig pörög ki, tehát nem megy sehova, hengerfejből is van min 2 féle, de ha nem ilyen fojtott a motorod , akk már csak a kipu van tele folytással, ami igen csak visszafogja a motort, én pl most vettem rá egy giannelli rendszert, ami igencsak megdobta a motor teljesítményét
Mondjatok már valamit mi van azokkal a DT-kel a vidin hogy annyira mennek vagy mint megyne ugy egy nagyobb fogaskerékel?
vértestolna 06209104524
Nagyon szívesen! Örülök, hogy sikerült! :)))
Csak azért vigyázz, mert sok a szétberhelt, kipusztult motor a piacon.
Tatabánya felett valami kis faluban van egy ember ő szinte csak DT 80-okkal foglalkozik. Talán Gróf László a neve, vagy már nem is tudom még régen vettem tőle motort. Szerintem őt keresd fel neki 100%, hogy lesz.