Gyűrűk megvannak még? Remélem az új henger ablakai és egyebek le lettek reszelve 45°-ra a nyílások éleinél. Nagyon csúnyán szokták hagyni a gépműhelyekben, nem csodálkoznék, ha beleakadt volna a dugattyú, vagy a gyűrű. Milyen márkájú a dugó? Gyűrű is hozzá volt?
Emzoli azokra gondol, amiket az alsó csapszegre, a hajtókar és a főtengely közé szerelnek (jó esetben)
(Amúgy azért kérdem, mert nem rég szedtem ki egy 25-ös apriliából egy elszállt vertex dugót, amire egy olcsó gyűrű volt téve, a power nyelv beleért a dugóba, az volt a gondja... a gyűrű meg olyan szar volt, hogy igaz a power a dugóból kivágott egy jó centit, de a gyűrűt nem törte el, mint a drót elhajlott össze-vissza. -.- Már csak eutanázia volt a dugótörés, amúgy se sok kellett volna annak a gyűrűnek sztem... ja meg egy mérettel kisebb dugó volt benne, az volt a joker)
Sokszor kaptam már itt segítséget, remélem most is tudtok nekem segíteni. Szerencsére most nem a kis Dt-vel van baj.
Adott egy minarelli Rv blokk.
Kapott egy új hengert meg dugót mert a régi megragadt vagy rossz keveréstől, vagy a vízpumpától.
Felraktam az új hengert, beindult majdcsak elsőre, járt egy kicsit, majd elindultam vele próbakörre.
Mentem vele 300m-t majd durrant 2-3at és leállt. Kivettem a gyertyát és a gyertyahézag nulla. Mintha beütötte volna a dugó a gyertya végét. Másik gyertyával próba, szikra van, benzint is kap de kb. 15 rugásból egyszer durran egy kicsit, nem indul. Levettem a hengerfejet és az új dugattyú így néz ki. A hengerfej olyan is volt, az kicsit megcsiszoltam mielőtt visszatettem.
Szerintetek mi okozta ezt?
Gyújtás?(elvileg ezeken nem lehet állítani, jeladós a gyújtása) Falsot kap?(Volt alapjárat is és visszaesett szépen a fordulat)Nagyon sok olaj volt a benzinben? Rossz hőértékű gyertya?(300m-t ment) Segítsetek pls. (Főleg Apuci és McAdwee)de minden ötletet szívesen várok.
Állítsd be a powert rendesen, ha be van, akkor meg meg kell cserélni a bowdeneket. Sokon fordítva volt, fojtásként. A dugó olvadásra: Rendes belevaló hőértékű gyertya kell bele, és jól beállított karbi, másképp kilyukad a dugó.
Sziasztok! Van egy 80-as DT-m, elszakadt rajta a kuplungbovden és már többször megforrasztottam de egy idő után mindig szétjön. Szóval elmentem egy motorosboltba de csak a 125-ös DT-nek a bovdenét tudják megrendelni, a kérdésem hogy szerintetek ugyan az a 80-as és a 125-ös bovdene?
A válaszokat előre köszi.
Köszönöm a segítséget megoldódott a dugó probléma a henger fala sértetlen volt és nem volt válla sem igy vettem bele egy alapméretes dugot most szépen ketyeg 9.5 bar kompresszió van benne az szerintem nem rossz viszont ahogy néztem a power szeleppel valami gond van és szerintem az elöző dugónak is azért olvad meg a kipufogó felöli része mert a power alaphelyzetbe teljesen nyitva van és minél nagyobb a fordulat elkezd egyre jobban bezárni ugy gondolom pont forditva müködik mit tanácsolnátok ? elég a bowdenen állitani vagy máshogy is el lehet forgatni ? elöre is köszi a segítséget Üdv
Egy 89-es yamaha DT 50 es motorom van. Az első teleszkóp száraim nagyon gyengék voltak már ( folyt az olaj) ezért most vettem hozzá új szimeringeket. A kérdésem az lenne ki tudja pontosan, hogy mennyi olajat töltsek vissza és milyen sűrűségű legyen.
Előre is Köszi
Tudnál segíteni hogy miért van az h 4esbe megyek a dt-vel max 70-75-öt de 5ösbe meg 80-84 ?Elöl 13 as gyári fogaskerék helyett 16 fogú van.Hátul pedig a 41 es helyett 42 fogú.Ezmiatt lenne?Köszi előre is a válaszod.
igazából dt125-ből sok féle létezik a cdi gyújtáselektronikát tekintve, pl van olyan ami csak 8 ezrig pörög ki, tehát nem megy sehova, hengerfejből is van min 2 féle, de ha nem ilyen fojtott a motorod , akk már csak a kipu van tele folytással, ami igen csak visszafogja a motort, én pl most vettem rá egy giannelli rendszert, ami igencsak megdobta a motor teljesítményét
Tatabánya felett valami kis faluban van egy ember ő szinte csak DT 80-okkal foglalkozik. Talán Gróf László a neve, vagy már nem is tudom még régen vettem tőle motort. Szerintem őt keresd fel neki 100%, hogy lesz.
Emzoli azokra gondol, amiket az alsó csapszegre, a hajtókar és a főtengely közé szerelnek (jó esetben)
(Amúgy azért kérdem, mert nem rég szedtem ki egy 25-ös apriliából egy elszállt vertex dugót, amire egy olcsó gyűrű volt téve, a power nyelv beleért a dugóba, az volt a gondja... a gyűrű meg olyan szar volt, hogy igaz a power a dugóból kivágott egy jó centit, de a gyűrűt nem törte el, mint a drót elhajlott össze-vissza. -.- Már csak eutanázia volt a dugótörés, amúgy se sok kellett volna annak a gyűrűnek sztem... ja meg egy mérettel kisebb dugó volt benne, az volt a joker)