Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor ennyire mennének a DT-k ? ha igen veszek egy ilyet kezdő motornak
Hát ehhez még 20 tényleges ló se kell
hello mindenkinek. vettem egy dt 80 lc2 öt s szeretnék venni hozzá egy be rugo kart mert nincs rajta . meg vennék index lámpákat négyet . ha valakinek van s tatabánya közelében lakik akkor kérem értesitsen . a telefon számom06303193132... elöre is köszönömm.
Haver Derbijében ugyanez a blokk van. GPR125. Bár a henger más, más a vezérlése, irányítása. Meg az már EGR-es, de nem is az a lényeg.
Ott a működő power volt leakasztva, mármint a bowdenek. És jégkrémpálcikával volt kitámasztva a tengely. :D Csak vissza kellett kötni. Power "tuningos" motor. :)
De az EGR az bekötve maradt.. mert arról fingjuk sem volt hogy micsoda :D
Ehhez semmit sem kell tenni hozzá. Nem is értem, hogy miért került itt elő a motorteljesítmény kérdése.
Igen midnig ez a tákolás ami szerintem nem is tákolás, mert a jövőben olcsobban és könnyeben meg lehet uszni egy ilyen szimering cserét. Valamint 1 hónapja vettem a motort 170 ezerért, és már 180 amba van és semmit se csináltam szinte rajta, és 150 ezerért nem fogom tudni eladni mert nincs pénze az embereknek... Ha megtartnám még évekig vagy hónapokig akkor nem tákolnám, de annak örülnék a legjobban ha már nem is lenne itt nálam...
http://youtu.be/opvb1ABQ814 mit kell tenni ahoz hogy igy menjen egy dt ? Folytások valami kiszedése ,?
mindig ez a tákolás......nem akarok ennyit fizetni érte blablabla....
Hmmm... ez lehet engem is érdekelni fog.. bár hnap benézek a szimering boltba tudnak e valami okosságot mondani rá..
Ömm, nekem Apuci segített ebben az ügyben. Megmondta kitől rendeljem és hogy mi a méret. Asszem 2100 volt :D
Köszönet érte Apuci!
A kép alapján: ahova deknin rávan rakva a régi szimering na az a bizonyos átfolyó, a blokköntényen csatlakozik csak a gumitömítésnél beereszthet, ezért is írtam hogy érdemes szilikonozni.
Egyébként a szimering elég ramatyul néz ki
Csak az a gáz, hogy nem akarok bele 6-8 ezerért venni mert adom el ugyis a motort, meg tudok esztergáltatni és akkor pár100 ft-ból meg van a szimering. Egyébként itt egy kép is.
Velem pont ugyanez volt. Szimeringet megrendeled hozzá, mielőtt bele raknád, áttörlöd a helyét. Utána a régi szimeringel bele ütögeted a helyére (persze kalapácsal) És még arra kell figyelni hogy a dekni és blokk között van a másik átfolyója a vízpumpának, ami pont a tömítésen keresztül megy. Érdemes szilikonnal körbenyomni és akkor zárni fog rendesen.
yz blokkot kell tenni bele:)
(tényleg)
Sziasztok!
Nem rég összefojt az olaj meg a viz a DT-mben... szétszedtem, hát nem volt valami jó állapotban a szimering első látásra... Aztán nagy nehezen sikerült kibányászni. Tudtok valami ötlet, hogy mit hogy kéne?
Sziasztok! Venni szeretnék gázbowdent a dt 125R emhez. Találtam is ezen az oldalon eggyet:
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...

Valakinek nincs tapasztalata hogy ez melyikhez jó? Mert ugyebár a síksúberes karbinak és a normál karbisnak nem eggy a hossza?
Felhítvtam őket de nem tudják megmondani.
Előre is köszi.
Üdv.
Igen sikerült szerezni már meg is érkezett.nagyon rendesek-még egyszer köszönöm.
Helló.Mit kell tenni hogy ennyire menjen egy dt? Valami tuning vagy fojtások kiszedése vagy mi? http://youtu.be/opvb1ABQ814 itt a vidi nézzétek meg
de mi a faxé van hogy ugyanaz a típus és elsőnek másik a forgásiránya he?
Amúgy is egy kalap szar az összes.
Meg amúgy is fos.
Meg amúgy...........ááááááááááááhhhhhhhhh.


Tényleg aluggyá.
Mit lovagolsz a témán?
http://youtu.be/JR25jWfYJcM
Sajna vízben akkor nem sokat érnek.
Az enduro mintáknál szokás ellentétes irányba tenni a kettőt, a pl. Heideneau K60 as minta is ilyen ami az én gépemen van. De asszem a michelin sirac is ilyen a DR-en...
Sziasztok most cserélek a motoromba dugatyút és valami TKRJ-Japán Piston Kit nevű dugatyúra akarnak rá beszélni volt márt dolga valakinek ilyen nevezetű dugóval?
Nekik volt alkatrészük?