hello mindenkinek. vettem egy dt 80 lc2 öt s szeretnék venni hozzá egy be rugo kart mert nincs rajta . meg vennék index lámpákat négyet . ha valakinek van s tatabánya közelében lakik akkor kérem értesitsen . a telefon számom06303193132... elöre is köszönömm.
Haver Derbijében ugyanez a blokk van. GPR125. Bár a henger más, más a vezérlése, irányítása. Meg az már EGR-es, de nem is az a lényeg.
Ott a működő power volt leakasztva, mármint a bowdenek. És jégkrémpálcikával volt kitámasztva a tengely. :D Csak vissza kellett kötni. Power "tuningos" motor. :)
De az EGR az bekötve maradt.. mert arról fingjuk sem volt hogy micsoda :D
Igen midnig ez a tákolás ami szerintem nem is tákolás, mert a jövőben olcsobban és könnyeben meg lehet uszni egy ilyen szimering cserét. Valamint 1 hónapja vettem a motort 170 ezerért, és már 180 amba van és semmit se csináltam szinte rajta, és 150 ezerért nem fogom tudni eladni mert nincs pénze az embereknek... Ha megtartnám még évekig vagy hónapokig akkor nem tákolnám, de annak örülnék a legjobban ha már nem is lenne itt nálam...
A kép alapján: ahova deknin rávan rakva a régi szimering na az a bizonyos átfolyó, a blokköntényen csatlakozik csak a gumitömítésnél beereszthet, ezért is írtam hogy érdemes szilikonozni.
Egyébként a szimering elég ramatyul néz ki
Csak az a gáz, hogy nem akarok bele 6-8 ezerért venni mert adom el ugyis a motort, meg tudok esztergáltatni és akkor pár100 ft-ból meg van a szimering. Egyébként itt egy kép is.
Velem pont ugyanez volt. Szimeringet megrendeled hozzá, mielőtt bele raknád, áttörlöd a helyét. Utána a régi szimeringel bele ütögeted a helyére (persze kalapácsal) És még arra kell figyelni hogy a dekni és blokk között van a másik átfolyója a vízpumpának, ami pont a tömítésen keresztül megy. Érdemes szilikonnal körbenyomni és akkor zárni fog rendesen.
Sziasztok!
Nem rég összefojt az olaj meg a viz a DT-mben... szétszedtem, hát nem volt valami jó állapotban a szimering első látásra... Aztán nagy nehezen sikerült kibányászni. Tudtok valami ötlet, hogy mit hogy kéne?
Valakinek nincs tapasztalata hogy ez melyikhez jó? Mert ugyebár a síksúberes karbinak és a normál karbisnak nem eggy a hossza?
Felhítvtam őket de nem tudják megmondani.
Előre is köszi.
Üdv.
Az enduro mintáknál szokás ellentétes irányba tenni a kettőt, a pl. Heideneau K60 as minta is ilyen ami az én gépemen van. De asszem a michelin sirac is ilyen a DR-en...
Sziasztok most cserélek a motoromba dugatyút és valami TKRJ-Japán Piston Kit nevű dugatyúra akarnak rá beszélni volt márt dolga valakinek ilyen nevezetű dugóval?
Ott a működő power volt leakasztva, mármint a bowdenek. És jégkrémpálcikával volt kitámasztva a tengely. :D Csak vissza kellett kötni. Power "tuningos" motor. :)
De az EGR az bekötve maradt.. mert arról fingjuk sem volt hogy micsoda :D
Köszönet érte Apuci!
Egyébként a szimering elég ramatyul néz ki
(tényleg)
Nem rég összefojt az olaj meg a viz a DT-mben... szétszedtem, hát nem volt valami jó állapotban a szimering első látásra... Aztán nagy nehezen sikerült kibányászni. Tudtok valami ötlet, hogy mit hogy kéne?
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Valakinek nincs tapasztalata hogy ez melyikhez jó? Mert ugyebár a síksúberes karbinak és a normál karbisnak nem eggy a hossza?
Felhítvtam őket de nem tudják megmondani.
Előre is köszi.
Üdv.
Meg amúgy is fos.
Meg amúgy...........ááááááááááááhhhhhhhhh.
Tényleg aluggyá.
Mit lovagolsz a témán?
http://youtu.be/JR25jWfYJcM