Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló.Kezdő endurónak akarnék egy DT-125 ...szerintetek elég lenne ? Mennyit megyen egy dugóval és mennyi a fogyasztása? Légyszi segitesetek...
és arról hogyan tudok meggyőződni, hogy fordítva van-e bekötve?
ha fordítva van bekötve akkor elég csak megcserélni a két bowdent, vagy állítgatni is kell a bowdeneken, karbihoz kell nyúlni?
06/20-414-94-31 Vértestolnai motorbontó
őket kérdezd meg!
Hali .Tud nekem valaki segíteni keresek Yahama DT 80 LC II komplet kuplungot vagy bele való fém lemezt-minden megoldás érdekel,esetleg ha tudna valaki címet küldeni ahol belehet szerezni-használt is jó.Előre is köszönöm.
A szokásos helyeken: Légszűrő, henger,fej, kipu, power,cdi.
Ha használod a keresőt, találsz 20 oldalt csak, amin le van írva, hogy igen, igaz.
Yamaha DT125R-ben a gyári folytás hol volt?
Hallottam olyanról, hogy fordítva volt bekötve a power, ez igaz lehet? mert sztem ez nagyon sántít
A képeken látható gyújtás alaplapot keresnék! Fontos lenne, valószínűleg ő a ludas..
Nincs valakinek eladó karburátorja véletlenül dt125r-re?komplett nem hiányos állapotban.
Helló!
Igaz nekem csak lc2 es dt-im vannak de a javításiban az R esnek úgy néztem ugyan olyan szimering kell bele mint a régebbiekbe. Csapágy boltban sajnos nem kaptam olyat ami kellett bele. Így a motoroswebáruházból rendeltem meg. Van csak az a szimering és van 1 athena készlet. Amikor én vettem 1 árba voltak így a komplett szimering készletet vettem meg. Nekem a vizpumpa szimering 2 részből volt. Volt 1 külső része ami a furatba ment bele és volt benne1 másik szimering ami pedig a tengelyen tömített.
Remélem tudtam segíteni.
melyik az a kehelycső?de minden ki lett takaritva.
Sziasztok!
DT125r-em okádja ki a vizes olajat a szuszogo nyiláson, meg ahol még kitudja nyomni... Olvasgattam az előzményekben, hogy nincs hozzá szimering. Tudtuk valami méreteket vagy megoldást? Perselyezést hallottam csak... Valamint valami régi előzményekben találtam egy ilyet:
Vízpumpa szimering!
1148 Bp. Üllöi u.-Liszt f. u. sarok
061-297-4257

Nem rémlik senkinek sem?
Takarítsd ki a főfúvóka alatt a kehelycsövet! A szintet meg vissza a gyárira!
egyébként volt a dt125-r-ekhez a mikuni siktolattyúson kivül másfajta karbi is?vizhűtésesben?
tudnátok esetleg segiteni a 125 -ösünk nem pörög ki csak 8000-ig,de elzárt csappal meg teljesen kiforog, a szintet már teljesen a minimumra vettük.125-ös fúvóka van benne de sokkal kissebbel is ugyanezt csinálta.lehet még valamit variálni?vagy vegyünk másik karbit hátha azzal jó lessz
Tulajdonképp nekem lesz egy szimeringcserém benne, akkor szét lesz szedve, hogy mikor érek oda, még nemtudom.. gyújtótekercseket nézem, enyém kitudja, hogy javítható-e (pár napon belül kiderül), a 125R-é érdekelne, hogy azé egyezik-e vele..
Valaki a közeljövőben nem szedi szét az első telóját?
Szükségem volna a krómszár hosszára, és pár képre, h is néz ki.
Azért kellenének ezek mivel a sajátomba keresek krómszárat, de nem biztos, h passzol az enduróé.
FONTOS VOLNA
Yamaha DT 125 X gyújtótekercse mennyire egyezik meg az R-ével? Értem én kompatibilis-e felfogatásilag és működésileg?
Balmenetes
Kisebb a láncereked a gyáritól? Amúgy én is az 50-esre akkorát kaptam legkisebbet, hogy 5 centit kiszedtem még belőle. Amúgy nem nagy cucc kiszedni, egy lapos reszelő kell hozzá (vagy ügyes kéz és flex) meg egy szög, ja és egy csavaranya.
Sziasztok!

Tudtok esetleg Budapest vagy a vonzáskörzetében olyan szerelőt aki ért a DT80lc2-höz?
Valami rezonáló hang jön ki a motorból,de ezenkívül semmi baja!
Az elérhetőségét ha lehet mailben kérném: zoltan.bubos@gmail.com

Köszönöm.
Valaki tudna segíteni hogy hány szemes lánc kell a motoromra?Yamaha dt 80 mx 1983.Megszámoltam és 110 szemű most a láncom,de egyik oldalon írják hogy 420as lánc kell rá abból a méretből pedig csak 120-140 szeműt találtam.
Szia, sokat, de teljesen megváltozott a motor karaktere, kis fordulaton egyáltalán nem ment, de elforgott 12-14000-ig is. Így leggyorsabban kb 4.ben ment 110km/h-val 17-es első fogaskerékkel. A Gianelli nekem hangos volt és gyenge , magas fodulatot nem szeretek használni csak max 7500-ig, így 5 km után levettem és maradt a gyári dob és egy Polini 100-as henger. Így 17-es fogaskerékkel 6500 fordulaton 75-tel utazik munkábajárás közben kövesúton hatodikban, a vége így kb 90 km/h. Üdv, Robi
Érdemes tenni a gyári 20-as karbi helyett kicsit nagyobbat ha a hengerem 80-as helyett 100-as?