Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello
Valaki tud nekem segíteni fesszabályzó behalt és minden izzó eldurrant,új vagy használt fesszabályzót keresek aki tud valamit segíteni örömal meghalgatom
msn:pinterbenjamin@windowslive.com
Email:pinterbenjamin@c
itromail.hu
Tud valaki mondani irányárat és helyet honnan lehet dt 50-hez oldalidomot beszerezni? A a kiput fedi jobb oldalt a keréknél...
Én már úgy vettem, de amit itt mindenki mond, hogy 60-70et alig viszik, meg ilyenek, abból azt következtetem, hogy elég sokat. Egy jól belőttel találkoztam eddig az a gyári kipuffal 75-öt ment, enyém még egy 10est rádobott végre, de jobban is gyorsult.
Köszönöm a segítséget:)
Üdv.Gianelli kipuf.rendszer mennyit dobott a végsebességen?
Lehet jobban is fog menni, változtat az is a keveréken, de gyanús, hogy annyi nem lesz elég :)
6500 Ft fúrással együtt.
Köszi a segítséget.És a karbin ha a szintet beállítom attól jobban megy vagy csak akkor tudom jól beállítani a subertüt?:D
Akkor az úszószinttel kell kezdeni! Ha az túl magas, akkor bármit csinálsz, túl dús keveréket kap a motor, nem tud kipörögni. Hajtani kell a kis fülön, hogy hamarabb elzárjon, csak kicsiket állíts. Nem baj ha nem gyári a szivacs, gyárilag egyik oldalt szőrös szivacs van, de rendes légszűrőszivacs lap legyen benne.

http://motoroswebaruhaz.hu/spd...

Az 50-esnek és a 80-asnak is ugyanaz a kipufogója. Sőt igazából a köbcentit leszámítva mindene.
Hali!
Megszeretném kérdezni, hogy még meg-e van a karbi?
Ha megvan még, akkor ezzel csak annyi a dolog hogy felteszem a motorra és mehetek, nemde?
Ja és tettem fel gyorsan pár képet csak h lásd miről van szó.:D
Légszüröbe nem gyári szivacs van.Meg a benzinszint az pont határon van, ha picit megdöntöm a motort jön a túlfolyóból a benzin.A karbit meg ma havernál megnézem.Rezót azt hol nézted?Tudnál linkelni?
Először meg kell nézni, nem-e egy matrac darab van a légszűrő helyett, vagy valami mókolt cucc. Ha nem jó a légszűrő, vagy a szívócsonk, esetleg ki van kötve az olajzás, és nincs a helye letömítve az eltolja az egész karbibeállítást.

A karbibeállítást első körben ott kezdd, hogy letekered a karbi kupakját, kiveszed a súbert, és a súberben a tűt eggyel feljebb emeled, ezt a tűn található bemarásokba helyezett kis lemezzel tudod állítani, át kell rakni másik vágásba (lentebbi vágásba, úgy emelkedik a tű). Ha jobb, akkor még eggyel odébb kell tenni, ha rosszabb akkor az eredeti helyétől eggyel lejjebb tedd a tűt és így tovább. Csak próbálgatással lehet beállítani.

Minden egyes tűálláshoz hozzá kell állítani az oldalt található kis keverékcsavart. Ha egy házhúzás után lassan esik vissza alapjáratra, sokat pöfög vissza, akkor befelé kell tekerni.(gyári karbinál befelé, van amelyik karbin kifelé) Negyed fordulatonként érdemes csak állítani. Ha lassan, durván pörög fel és nem is pörög annyira ki, viszont nagyon gyorsan visszaáll alapjáratra, akkor kifelé kell tekerni.

Viszont ha tudod hogy a tűt emelted, akkor több kaját fog kapni, akkor a kis csavart valószínűleg kifelé kell tekerni, hogy jó legyen. kevesebb kaját kapjon alapon, beálljon az egyensúly. Fordítva is igaz.

Nagyobb első lánckerékkel csak akkor lesz gyorsabb, ha most totál max fordulatig kipörög könnyedén 5.-ben és úgy van a vége, mert ha csak kínok közepette jut el oda, akkor csak rosszabb lesz. Kell az erő hozzá.

Kipufogó mindegyiken jobboldalt van, csak a vizeseken nem, de azok nem is MX-ek már.
Akkor se stimmel, mert 43as furattal 60ccm, a 65-ös hengernek 45-ös furat van. 4 centi a lökethossz. Mennyiért csináltak dugót?
Ja meg ebbe jobb oldalt jön a kipufogó.:D
Köszi a választ.Most nem vagyok otthon de majd teszek fel képet.Henger már furva is volt most van benne 500 km.Pontosabban le tudnád irni mit kell állítani karbin?:DMeg a gyújtásom?Bocsi de nem értek hozzá:DElsőlánkereket ha kettövel több szemüt veszek nö a végsebességem nem?
Most kérdeztem rá pontosan, állítólag 43.25-ös van benne most és még van 2 javítókészlet fölötte 44-ig. Prox lesz benne...
Jövő hét végére ígérte, de az index bekötés már nem fér bele...
Tudtok majd benne segíteni? Nincs benne aksi, azt néztem 5000 alatt megúszom, a vezetékek csak le vannak vágva, a tartó konzolok nem gyáriak, de ez annyira nem érdekel. Viszont az elektromosságban nem vagyok annyira otthon, lehet hogy valami relé vagy ilyesmi is hiányzik...
Tekerd lejjebb! Amúgy nekem ezt ajánlották az enyémbe, de lusta voltam megrendelni, inkább csináltattam és hozzá fúrták a hengert.
Most pötyögök vele 40 körül. Szerinted az úgy jó lesz?
Vagy csak én nem látom a linknél a méretet?

(hogy fúrja ki nagyobbra a gépműhely?* kimaradt egy szó)
Az összes Big Bore tudtommal 45millis, talán egy nagyon ritka 43-as, de olyat még nem láttam. meg ha már alapból 43-as akkor hogy fúrja ki nagyobbra? Járj utána mindennek, jó szándékból mondom.
Itt a túlméretes dugattyú linkje:viewitem.eim.ebay.hu/YAMAHA-DT50-DT50M-DT50MX-DT-50-STD-BIG-BORE
-PISTON-KIT/230818328407/item
amúgy YSR mini motor blokkja van benne.
ez a hengerfej még nagyon szép ahhoz képet amiket láttam. Alapból öntöttvas a henger ezeken, a fej pedig alu ötvözet. Mennyi az a garancia? A dugóra meg kérdezz rá, mert nekem is faragtak már be dugót, ami nem belevaló volt, úgy volt fűrésszel ferdén és asszimmetrikusan vágva rá a két ablak... 42 az utolsó kapható méret úgy tudom, de ha van nagyobb valamelyik gyártónál bele való, akkor az érdekelne engem is.
valaki tudja, h a 125r krómszára milyen hosszú?
Nekem is 25-30k körül jött ki az alkatrész költség, plusz erre számolt még olyan 30 munkadíjat . De legalább ha összerakja a-z-ig, garanciát is vállal rá. Remélem megéri az árát, ja és ebben még nincs benne, hogy visszaköti a levágott indexeket. De az kiderült hogy milyen a hengerfejem, volt benne már gyűrűtörés... és a blokk, nem alumínium, csak a hengerfej.