Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!

Az R-es DT krómszára milyen hosszú? Ismerősömnek meghajlott a DTX teleszkópja, és egy DTR-re szeretné kicserélni.

Pontos méreteket írjati.

Előre is köszi!
Üdv!

Van egy Yamaha DT 125 R-em. Arra lennék kíváncsi, hogy milyen fojtás lehet a gépben, mert volt nekem régebben már egy ilyenem, az nagyon vaddisznó volt. Ez viszont érezhetően nem megy úgy, ahogy az a motor ment. Pedig az is ugyan ez a széria volt.
UI: A power működik rendesen, nem régen lett beállítva.

Köszönöm előre is a válaszokat!
hello ha valaki tud dt50 mx 81-88 közti évjárathoz kalapácsos gyújtás alaplemezt jó állapotút , jelezzen nekem a
thisisabullcrap@gmail.com email címre köszönöm
mutasd már meg hol lehet 43-as belevaló prox dugót venni?
amúgy szimeringek 2000,koyo/prox főtengely csapágyak 5000, hajtókarszett 6000-15000(a 6ezres is jó, enyém most futott 20000et és még tartja a beszerelési normát, alső csapszeggel, tűgörgős kosarakkal, mindennel), perselyt nem tudom hova akarsz bele... fúrás hónolással 5000.... ez eddig 27ezer... egy prox dugó,(ami 42mm-ig van, az 10) vagy 270000-ért van még egy 65 köbcentis hengerszett rá nicasil-os alumínium henger... szimeringet egy helyen találtam normálisat, a motoroswebaruhaz.hu-n... innen lehet dugót is meg csapágyat is, meg főtengelyfelújítót, hengerszettet is venni... tömítést meg papírból kell gyártani.. de venni is lehet... Ha elhiszed nekem hogy jó a 6000es hajtókarszett, és találsz dugót bele, olcsóbban is megúszhatod...
HA nem ütöd szét, és rendesen rakják össze 20-25 ezer a szervízintervallum.
De szét lehet ütni 5 alatt is, kíméletesen, normális olajjal meg még sokkal többet is elmeg mint 25
Végül is ma délután kiderült, vagy inkább kiborult a "bili", 50-es a henger (43-mas dugattyú), de igencsak agyon kopva és a szerelő azt mondta hogy szerinte akkor már rendesen újíttassam fel.
Főtengely csapágy, főtengely szimering, hajtókar, persely, tűgörgő, dugattyú, (ez mind prox! fúrás-hónolás, + munkadíj: 55 000 Huf
Meg kell győznöm asszonyt hogy igen is megéri, mert utána 10 évig hozzá se kell nyúlni. Bár lehet hogy még magamat is ...
Hengerfejnél ezeknél általában egy baromi vastag lemez tömítés van, azt ki lehet cserélni egy vékony, puha aluból vágottra, de meg kell nézni, nehogy beleüssön a dugó a hengerfejbe, vagy túl kicsi legyen a préstért és kopogjon, lehet már valaki köszörült belőle. A gianelli rezóval (13000Ft) az 50-es is megy 84-et... de amúgyse sokkal kevesebbet, szerintem először a karbiját kéne belőni rendesen, meg a gyújtást, ha megszakítós. Jobban kéne annak mennie. Ja a gia rezó jó a 80-asra is, legalábbis dob rajta. Tegyél fel képeket az adatlapodra, könnyebb úgy segíteni.
Kép alapján 90%ban. Az 50-esnek szögletes alakúak a bordái a hengeren, ennek meg a gömbölyű, mint a 80-asoknak. Egyedül a hengerfej miatt adok csak 90-et, mert elképzelhető azért, hogy a henger kiképzésén is variáltak és 50-es.
Köszönöm a segítséget, én is erre a típusra tippeltem a hengerfej formájából, a karbi 16-os Mikumi 120-as fúvókával ha jól emlékszem. A szerelő még csak ma szedi le a hengert, tök jó is lenne ha csak a gyűrű hiányozna. Ha a blokk nem lenne fúrható szerintetek mennyiért tudnék hozzá szerezni használtan? Amúgy már amennyire a képek alapján meg lehet ítélni mennyire biztos hogy 80-nas a henger?
Üdv.Van egy yamaha dt 80 mx-em 1983as.Valaki tudna segíteni hogy tudnám tuningolni(Lánckerekek,hengerfejből is azt hiszem lehet csiszolni nemtudom nem értek nagyon hozzá)Most a végsebessége 84km/h,azt szeretném hogy olyan 95-öt menjen kb.
Válaszokat előre is köszönöm.
Lehet,hogy RD blokk van benne, a DT-n nem ilyen a hengerfej kiképzése, amúgy kb ugyanaz a két blokk. Karbi se gyári.
80 as MX a motor... szerintem amúgy inkább hiányzik belőle a gyűrű, nagyon nagyon szét kell ezeket barmolni, hogy annyira elkopjon.
Sziasztok!

Nemrég szereztem egy Yamaha DT 50-est! Legalább is ez áll az adásvételin, de légyszives segítsetek... nem vagyok teljesen biztos benne hogy DT 50 -es blokk van benne, sőt bár ebben csak egy kicsit reménykedem hogy nem is 50 ccm-es. Ha valakinek van információja ezen blokkról kérem tájékoztasson.
Jelenleg szerelőnél van, fel kell fúrni mert a kompresszió csak 4,2 a hengerben. A szerelő még majd csak most nézi meg hogy lehet e még rajta fúrni, de én már most keresnék ha nem lehetne egy 80 ccm-es léghűtéses blokkot ami jó lenne rá, lehetőleg olyat amiben jó a kompresszió és nem kéne fúrni csak beépíteni.
Előre is köszi a segítségeket
valakinek esetleg? csere is érdekel
Szevasztok Mesterek! A haverom vásárolt egy DT 125 LC1 motort. Elsődleges gondja az lenne, hogy hiányzik a POWER elektronika. Ez beszerezhető még hozzá? Továbbá amikor megvette, jól húzott nagyon, de egy mosást követve előjött egy másik probléma is. A motor terhelés nélkül, üresben kipörgethető 11000 fordulatig, de ha elindul vele, terhelésnél elmondása szerint 6500-7000fordulatnál ledadog, nem pörög tovább. Cseréltünk már gyertyát, gyujtás kábelt, pipát, benzincsövet, kipucoltuk a karbit, kábeleket átnéztük. Olyan mintha nem kapna anyagot. A suber tűt is fentebb raktuk, hogy kapjon többet, most középen van. A gyertya őzbarna színű. Tudtok segíteni? Nagyon köszönjük a válaszokat!
Üdv
Yamaha dt 125-r.A következő problémával fordulnék hozzátok,A motor könnyen indul szépen jár de ha elérem az 5-6000 fordulatot akkor slusszol egyet és utánna pörög tovább.Ha valaki találkozott már ilyen problémával legyen szíves írja meg ,hogy mi okozhatja ezt.A másik gondom az az lenne,hogy amikor leállítom akkor kattan egyet önindító környékéről jön a hang.
Tudok adni dellrotyóba tetszőleges főfuvit 350/db
kösziszépen
120, +-0,05
Halihó!
Mekkora a gyári főfúvóka 125R-ben?
Megvan már a kiválasztott, de köszi!
Hello! mennyit adnál értük?
Koszönöm a kapcsolást, sajnos ez nem sima Ic, tuti mikroproci asszem a típusa mb88503H. Ha van még gyujtáskapcsolásod azt szívesen elfogadnám tesztelgetni.
A tirisztorra (C106m) kell hűtőborda, és vigyázni kell vele, mert amit megépítettem nem volt rögzítve rendesen és eltört a lába...
Nem egy sima IC van benne? Ami meg lehet végfok erősítő, lehet egy fudulatszám limiter, vagy akár két kondenzátor is beöntve. Ha kell, tudok mutatni egy CDI vezérlő kapcsolást, minden fojtás nélkül. http://forum.egumotors.hu/down...

A 22kOhm-os ellenállást érdemes egy kb 0-50k Ohm-ig szabályozható trimmer potival helyettesíteni, így lehet állítani az előgyújtás hogy huzigálja... a 2,2mikrós kondi kivételével mindegyik kondenzátornak fóliakondinak kell lennie, a 2,2es pedig elektrolit...