Sziasztok!
Találtam itthon egy tönkrement DT 125 LC2 CDI dobozt. Szétberheltem, megnézni mi a baja, de találtam benne egy ősrégi mikroprocesszort, szóval szerintem ez a baja. Elhatároztam, hogy csinálni akarok egy vadi újat, mert már a piacon kaphatók is kitudja milyen régiek. Valaki le tudná írni, hogy a proci ami benne van az mire szolgálhat?
Gondolom levegős DT50MX. Mivel nem írtad és az adatlapodon sincs semmi, pedig sokat segít... Rávaló gyújtást kapott? nem olyat ami más motoré volt, amelyiknek a lendkereke hátrafelé forgott? mert úgy nem lesz jó... Mert ennek előre forog a főtengelye. Ha rávaló a gyújtás, akkor fordíts az alaplapon óramutató járásával megegyezően 5 fokot kb. És próbáld. Utána megint. Állít, megint próba. Így működik... ha meg az alaplap fix, és a lendkeréken kell állítani, akkor a lendkeréken óramutató járásával ellentétesen állíts. Holtpont mögé lett állítva a gyújtás már alapjáraton.. akkor fordulaton meg mégjobban eltolja mögé..
sziasztok
van egy kis problémám most raktam össze a dt 50esem zsír új pollini hengerszettel meg minden viszont a gyújtásnál a régi kalapácsos helyett újabb fajta gyújtásvezérlős elketronikát kapott csakhogy a gyújtáspontom nagyon felsőholtpontra volt rakva ennek hála a motor hátrafele megy segítséget szeretnék kérni hogy induljak el a gyújtáskalibrálással?
előre is köszönöm
van 1-2 bontott cuccom 80-as DT-hez.holnap leírom mik de ha érdekel valakit vmi írjon éés válaszolom mennyi és hol tudja beszerezni olcsón ha esetleg nincs. :D
helyetesiteni nem igazán lehet.ha csak annyi a baja hogy csöpög akkor 1 tömítés a yamahánál 1000ft.de ha jó a tűszelep a karbiban akkor nincs gond.de ha nem akkor az 250ft.
Megvan a kis DT nyűgje....az alsó gyűrűm elpárolgott...na most vagy bele esett a blokkba, vagy szétdarálta..mert szorulás nyom is van rajta, viszont enm szorult meg egyszer sem... mind1 is végülis....a lényeg, hogy szétment...csinálni kell
Sziasztok.
Érdeklődnék hogy, innen a fórumról árulja -e valaki ezt a járgányt: http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Ha igen/ vagy nem, akkor, mitől produkálja a hírdetésben leírt tüneteket?(Egyszer indul egyszer nem, stb...) A motort nem én venném hanem ismerősöm, és én felajánlottam neki hogy megérdeklődöm itt a dt-s topikban, hátha tud valaki valamit róla.
Előre is köszönöm.
nézz szét a motor-váltó/kuplungban a konzolokért, meg a fékrendszerben a fékkarnál a bowdenes konzolokért... vannak kapcsolósorok is 4-5ért az elektronika/egyéb elektronikában
szerintem direkt DT-re valót max bontottan lehet venni.
De be lehet tenni. DT125R kerekeket. csak az első fékeddel kell szívni kicsit mert a kisebb tárcsa miatt nem oda esik a féknyereg felfogatása ahova kéne. De ez is csak a régi csővázas TDR-nél működik. Aminek küllős kerekei vannak
Találtam itthon egy tönkrement DT 125 LC2 CDI dobozt. Szétberheltem, megnézni mi a baja, de találtam benne egy ősrégi mikroprocesszort, szóval szerintem ez a baja. Elhatároztam, hogy csinálni akarok egy vadi újat, mert már a piacon kaphatók is kitudja milyen régiek. Valaki le tudná írni, hogy a proci ami benne van az mire szolgálhat?