Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig a kettő teljesen ugyan az.(kinézetre)

Van ilyen verseny biciklire való km/h ami mér 12 collos kereket is.Szerintetek az megbízható?
megvan a hiba, rosszul emlékeztem, hátulra felraktam a ledeseket amiket én csináltam, előre most felraktam a régi halogéneket, így frankó gyorsan villog de csak egyik oldal. Befürödtem ezekkel az indexekkel mert olcsók voltak a ledek fénye nulla, újra festettem de az is olyan lett mint a ... festék alig fogta meg a vtn fóliát

Na akkor a za kérdésem hogy milyen relé kéne hogy lassabban villogjon ?
A Dt km-órája a 21-es kerékre van kalibrálva.....
Ezt tartsd szem előtt......khmmmm........
Lehet testhiba is.
Csoki mindenkinek!
Mai kérdésem az lenne,hogy a Dt-ken a fordulatszámmérő spirál honnan van meghajtva?

Most próbálok szerezni a tdr-re (50-es japán belpiacos kisbuzi )műszerfalat és elméletileg a km/h jó rá a dt-ről de a fordulatszámmérőt nemtom.Elektromos vagy spirál hajtja?ha spirál honnan?hol keressem?

Eladó cuccokat keresek:
műszerfal(spirálokal vagy nélkül minden ami ezzel kapcsolatos)
kettő láncszem(vagy ha van rá ötlet,hogy miért feszül a gyári lánc...(nem tudom gyári-e)
olaj/víz tartály
első fő fékmunkahenger (kar nélkül)


árakat képeket állapotokat dobjatok(lehetőleg pest vagy környéke

van egy 16 fogas blokk felöli meghajtó fogaskerék(szerintetek mennyit ér?használt de jó)


mailba is jöhet ( lojkog@freemail.hu)




Lehet a kapcsoló kicsit átvezet mindkét oldalra... a LED-nek elég pár mA... ahol még az izzószálas úgy látszik nem gyullad ki,de attól folyik rajta áram. Bár azt nem értem, hogyha elöl két halogén van, hátul két LED- akkor a halogének hogy éghetnek mindkét oldalt egyszerre, azoknak kell 2amper
Nem mindegy, hogy nyözgetés kezdetén, 70 fokról indul a víz, vagy 90 fokról.
Mindamellett jobb az áramlás is termosztát nélkül, nem beszélve arról, lehet ezek a termosztátok, már nem fiatalok.
Én elsősorban ahhoz nyúlnék ami ingyen van, utána verném magam költségekbe.
gyári 21Wos izzós indexekkel frankón villog teljesen szabályosan, de ráraktam előre hátra a ledeseket, semmit nem kötöttem sehova, és így most villog mind a 4. Igaz elöl hátul nem ugyanolyanok mert szarul világítottak és a hátsókban kicseréltem a ledeket de ha a régi 21W-os halogénes kis indexeket rakom fel ugyhogy elöl hátul más akkor is mind a 4 villog
Ha mind a 4 villog, akkor rossz helyen kötötted be. A relé kapja az áramot, onnan megy az index váltókapcsolójába, ami eldönti hogy balra, jobbra vagy sehova se menjen tovább a delej.
miféle automata index relét kéne tegyek a dt-be? Ledes indexeket raktam rá és bármerre kapcsolom villog mind a 4
Nem kell tornádó, elég ha csak mozgat valamit a levegőn, álló helyzetben sokat jelent, menet közben meg a ventillátorok csak rontják a hűtést, ha már gyorsabb a menetszél, mint amit ő produkál. Nagyobb hűtő kell.
De ha már nyitva van a termo alapból is a túlmelegedéskor, mit ér ha nincs benne? Hűvösebb lesz?
A hűtés fontos dolog ha szereti a motorját.Gondoltam olyan megoldást érdemesebb választani ami hatékony és hosszú távon jobban megéri.Tőlem minden alkalommal ráönthet kívülről egy flakon vizet...annál egyszerűbb nincs :DDD
Leírtam, egyszerűbb megoldás.
Amit Te írtál, se nem egyszerű, és még költségekkel is jár.
Nah most 2 perccel tovább járatja.....
Jó reggelt!
Pár kiegészítés.A termo kidobása nyárra nem egy egészséges dolog mert nehezebben éri el az üzemi hőmérsékletet többek között.A számító gépes ventilátor nem bírja az időjárást!
Ha a hűtésen akarsz javítani vannak lehetőségek:
javítsd a hűtő bordákat(egy se legyen behajolva).
légterelő felszerelése
nagyobb hűtő
samco vízcső
belülre helyezett szívó ventilátor(akár hő kapcsolóval akár kézivel).
hűtőrendszer tisztítása(rozsdától,vízkőtől),esetleg bővítése.
Ettől egyszerűbb nyárra kidobni belőle a termosztátot.
PC ventilátorom van,de az nem hiszem hogy tornádót csinálna valami motor hűtő ventilátorát akarok oda szerkeszteni mert ugye az arra van kitalálva hogy hűtsön,csak az a kérdés hogy milyen motoré passzolna oda.
PC boltba lehet kapni 12x12-es 12v-os ventiket. Kettőt veszel belőle ( kb 1000 ft) szerkesztesz neki egy keretet, a felfogatást a hűtőre, áramot neki, esetleg egy hőkapcsoló vagy egy sima kétirányú kapcsolót beiktatsz és kész.
Az már más kérdés hogy ennyi pénzért mekkora hűtést kapsz. Ha ez nem elég akkor olyan ventit kell venni ami sok levegőt forgat meg x idő alatt .
Annyira nem akarok bele menni a dologba.Egy ventilátort próbálnék rá szerkeszteni ha lehet,ha nem akkor így jártam.
Csak extrém körülmények között.Én csak endurózni használom a gépet.Nagyobb enduróknál lehet külön fel szerelni ilyen víz hűtőt mikor fel nyomja a vizet be kapcsol a ventilátor és le hűti gyorsabban a vizet.És arra gondoltam hogy én is szerelnék fel valami ventilátort mikor fel megy a víz csak be kapcsolom és le hűti a vizet.Robogó ventilátora gondoltam csak nem tudom melyen robogó hűtő ventilátora férne be.
Nem.
Idő előtti fogtöréshez, léptetővilla-töréshez, hajláshoz vezethet.
Miért?
Nehéz a kuplungkar?
Tán szedd ki a bovdent, s olajozd meg.
Vagy vegyél robogót!
Helló!

Lenne egy kérdésem.Yamaha dt 50 2003 as-nál Lehet kuplung nélkül felfelé váltani?Persze úgy hogy a motornak nem lesz baja tőle.Úgy lehetne?És ha igen hogy?
nekem is csak egyszer nyalt bele a pirosba a mutató amikor másfél percen keresztül füstöltem el a hátsó gumim és nem figyeltem h közbe ez meg melegszik ám. de amúgy a felénél max mindíg megáll legyen bármilyen extrém körülmény
Sűrűn előfordul ez a túlmelegedés, vagy csak extrém körülmények között?

pl. multkor nekem felment pirosig (ami nálam nem 110 mint gyárilag kéne, hanem csak 100 fokot jelent, tehát elvileg még nincs gond) amikor a hungaroring mellett az 50 fokban egy meredek dombtetőre mentünk fel és kb 1.-2. nyél, mert a szántásban meg a bokrok között vergőttünk felfelé hosszú perceken át.
köszi, keresem!