sziasztok urak!
segítséget szeretnék kérni! beszámoltam egy dt 125r-t. alapjában egyben van, megy tetszik. sokat nem értek hozzá, utoljára majd 20 éve volt kétüteműm, de az egy más történet. ismerős hívta fel a figyelmemet, hogy hiányos. hiányzik a power komplett működtetése. :( van ilyen valakinek elfekvőben? előre is köszi!
Sziasztok!Szerintetek lehet láncot venni szemre?52 szemes a láncom de mocskosúl feszül és egy szemet tuti szereznem kell bele mert álló helyzetben is max 1cm a holt játéka a legkisebb fokozaton(nem tudom miért.Lehet össze ment.Pedig gyári állítólag)
Sziasztok.DT motoromra akarok szerelni a hűtőre valahogy egy hűtő ventilátort,sokszor jól jönne mikor sárba vagy araszolva tudok vele menni és fel nyomja a vizet.Igényes munkát akarok végezni nem szeretnék rábaszni valami kibaszott nagy légcsavart ezért úgy gondoltam hogy valami robogó hűtő ventilátorát szerelnék rá. Hallott márt valaki ilyen ötletről?esetleg van ötlete hogy milyen robogó ventilátorra férne el a hűtőnél?
ha nem ez az első jogsid akkor gyere nyugodtan vagyis ne nyugodtan de kihúzod a lapon azt a mondatot ami tiltja hogy azzal vezess és odafirkálsz valami aláírást mehetsz is nálunk okmányirodába így csinálta a nő, hogy tudjak kocsikázni
Sziasztok. Átnéztem a motort a vízpumpás balhé óta. A kipufogón nem gyári a végdob. A Belső cső átmérője kisebb. Gondolom ez folyt a motoron rendesen. Megy rendesen, de nem pörög 7500 fölé. A kipufogó visszafolythatja?
SHIRO! Némelyik dt-t ijennel csinálták,és oda egy vízcső megy ami a hengerfejjel köti össze a karbit és meleghűtő vízet keringet a karbiban hogy télen is lehessen mókázni vele...Ha kell küldök képet az enyémről,mert nekem is ilyen...
Hát nem tudom Te milyen 50-es fojtatlan minással mentél, de nem kell azokat visszapakolászni... tény hogy nem alapjáraton kell menni velük, mint más régebbi motorokkal, de ennyire nem gyengék.
Önts a hengerbe benzint, mondjuk fecskendővel, a gyertyát kivéve s próbáld úgy indítani.
Vagy az olajzás helyén is nyomhatsz bele a toroknál.
10ml mehet bele nyugodtan.
Ha indul, akkor karbipuccantás újra.
Múltkor mentem-mendegéltem, és egyszer csak elkezdett lehörögni gázadásra, mint amikor elfogy a benzin (ohh, ha csak ennyi lenne.. ^^""), és pár másodperc múlva ott ahogy volt, megállt az út szélén. Azóta se indul..
Próbáltam betolni, úgy se indult. (Aztán kezdhettem tolni haza..) Gyertyapucolás megvolt. Semmi. Gyertyacsere. Semmi. Önindító hajt, de nem kapja el, nem is röffen egyet se.
Szikra van.
Nekiálltam/nekiálltunk részletesebben szétszedegetni, azon hibaleírások alapján, amit találtam: dugattyú és gyűrű teljesen ép, karbi kipucolva, kipufogó tiszta, légszűrő tiszta, eltömődés már nem lehet. Benzincsapon gyönyörűen folyik a benzin, át is folyik a szűrőn. DE. Úgy néz ki, hogy nem szívja a benzint.. egy helyben áll a csőben, karbiban benn a benzin, azt se szívja ki.
Valakinek valami ötlet? Ha szimering ment el, melyiknek van a legnagyobb esélye, ami ilyet okozhat? Avagy még mit lehetne megnézni, mi történhetett vele?
köszi!
gyereknek kellene már valami olcsóbb terepmotor
azért gondolkoztam az 50esben is
bár lehet ki kellene hagyni ezeket és egyből egy 125öst beszerezni
jogsi úgysincs semmire
Halóóó
Nem rég vettem egy DT125r-t... Gazdája igencsak nem értett a motorokhoz, és nem volt benne aksi, meg a power bovden állító csavar fullra ki volt tekerve, h nyitva legyen. de ugye megy aksi nélkül is a power motor, és csodálom, hogy nem ment szarrá, mert szerintem nem tudta tekergetni a dolgokat. Viszont most raktam bele akksit, beállítottam, de későn nyit... Teljesen nyitva kb 11ezernél van, de odáig lehetetlenség lenne kipörgetni terhelés alatt, mert kb 8-ig forog. Nem lehet, hogy elugrottak a power motorba a fogak?
segítséget szeretnék kérni! beszámoltam egy dt 125r-t. alapjában egyben van, megy tetszik. sokat nem értek hozzá, utoljára majd 20 éve volt kétüteműm, de az egy más történet. ismerős hívta fel a figyelmemet, hogy hiányos. hiányzik a power komplett működtetése. :( van ilyen valakinek elfekvőben? előre is köszi!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Már csak azt kell megkeresni, hogy miért nem indul.. szimering vagy elektronika lehet már csak..
A lenkerékmágnest hogyan lehet levenni a DT 80 ról ugyanis a dekni 3 furatába pont beleütközik?
Vagy az olajzás helyén is nyomhatsz bele a toroknál.
10ml mehet bele nyugodtan.
Ha indul, akkor karbipuccantás újra.
Fog indulni.
Múltkor mentem-mendegéltem, és egyszer csak elkezdett lehörögni gázadásra, mint amikor elfogy a benzin (ohh, ha csak ennyi lenne.. ^^""), és pár másodperc múlva ott ahogy volt, megállt az út szélén. Azóta se indul..
Próbáltam betolni, úgy se indult. (Aztán kezdhettem tolni haza..) Gyertyapucolás megvolt. Semmi. Gyertyacsere. Semmi. Önindító hajt, de nem kapja el, nem is röffen egyet se.
Szikra van.
Nekiálltam/nekiálltunk részletesebben szétszedegetni, azon hibaleírások alapján, amit találtam: dugattyú és gyűrű teljesen ép, karbi kipucolva, kipufogó tiszta, légszűrő tiszta, eltömődés már nem lehet. Benzincsapon gyönyörűen folyik a benzin, át is folyik a szűrőn. DE. Úgy néz ki, hogy nem szívja a benzint.. egy helyben áll a csőben, karbiban benn a benzin, azt se szívja ki.
Valakinek valami ötlet? Ha szimering ment el, melyiknek van a legnagyobb esélye, ami ilyet okozhat? Avagy még mit lehetne megnézni, mi történhetett vele?
gyereknek kellene már valami olcsóbb terepmotor
azért gondolkoztam az 50esben is
bár lehet ki kellene hagyni ezeket és egyből egy 125öst beszerezni
jogsi úgysincs semmire
Nem rég vettem egy DT125r-t... Gazdája igencsak nem értett a motorokhoz, és nem volt benne aksi, meg a power bovden állító csavar fullra ki volt tekerve, h nyitva legyen. de ugye megy aksi nélkül is a power motor, és csodálom, hogy nem ment szarrá, mert szerintem nem tudta tekergetni a dolgokat. Viszont most raktam bele akksit, beállítottam, de későn nyit... Teljesen nyitva kb 11ezernél van, de odáig lehetetlenség lenne kipörgetni terhelés alatt, mert kb 8-ig forog. Nem lehet, hogy elugrottak a power motorba a fogak?