Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt hogy álló helyzetben 1 tank benzint ugye Te sem gondolod komolyan ?
Köszi okés értem!
Egyébként meg lett fúrva új dugó csapszeg gyűrű stb. van rajta főtengelye is fel lett újítva szóval eléggé sok minden de sajna ahhoz, hogy be is induljon kéne bele tűszelep legalább.Mert ugye így nincs karbiszintje folyik a benzin a túlfolyón!:S Meg aztán tolni nem egyszerű stb mert eléggé masszív lett így a blokkja ugye teljesen új ezért kéne nekem bele ez a 2 apróság utána már csak be kell majd állítani és megy is majd a masina!:-) Ha valaki tudna segíteni alkatrészbe akár bontottba is azt megköszönném!:-) Tűszelep, berúgókar Dt 80 MX ha jól tudom a típusát!:-)
Tudnátok nekem segíteni, milyen olaj kell a váltóhoz? Vacillálnak velem a boltban, hogy kérdezzek inkább rá, nehogy rosszat vegyek. DT 50 MX
kb 1 tank benzint kijáratsz,álló helyzetben..(ha nagyon melegszik akkor megállítod)ezt majd érzed ha erőltetve jár.....Aztán ki mész vele az utcára,és kb1000km ig 3-5ezres fordulatig pörgesd CSAK!Tudom hogy nehéz megállni,de így lesz jó...De ez a 1000km minden motortól függ enyém 125R 2000km után lett ku...va erős....
Jól bevált bejáratási technikákat várok, amivel a maximumot tudom kihozni a mociból.
jobb reggelt mindenkinek.Kérdés azokhoz akik vágják a gyújtást.Berakok 3 képet.Nekem az első 2 van.A kérdés,hogy a harmadik jobb-e?hatékonyabb-e és miért?

illetve,hogy ami nekem van az megegyezik a dt50-el,mert a harmadikat dt50-ként árulják(mondjuk az enyém 1989-es)
Gyarin 2 tok egyforma gyuru van, se nem ek alaku es feszto gyuru soncs alatta
2db,ék alakúak,és egyik vastagabb mint a másik...+ az alsó alá van 1 vékony feszítő gyűrű vagy mi a faszom.....
DT X-en gyárilag hány gyűrűnek kell lennie a dugattyún?
(Feltételezem, hogy ugyan az a blokkja, mint az R-é, azon hány van?)
Az én régi karbimat(yz125) eladom ha érdekel valakit......
Vettem a mumidt-től 1 karbit.,: jóó lett köszi mumi.....
Jogsi van ? :D:D
nincs még ültetés...
Tűszelep jó bele szinte az összes kisebb mikuni karbié. Méretet azért nem árt csekkolni. Vidd el a karbit. Egy jobbféle motorosboltba. Lehet a benzinszintet máshogy kell majd belőni rajta kicsit. Felújításhoz, dugó, szimering , csapágyak meg ilyenek mind beszerezhetők, ha valamit nem találsz, szólj!
:D :D szunyog irtas :D jo kis dízel :P
hagyjátok már szegény robeszosokat így is épp elég bajuk hogy robogóval kell járniuk
rosszul írtam dt80 yz80 blokkja közti különbség érdekelne
pedig az lesz az oka Ádám :D:D


Ultetes van mar ? :D en robeszosokat fustolom vele :P:P:P
Sziasztok!
Szeretnék pár dolgot kérdezni remélem tud majd valaki segíteni.
Van egy régi levegős 80-as dt-m amit felújítottam nagyjából.
Van vele pár gondom és alkatrészt próbálnék hozzá szerezni ami nem igazán megy mert legtöbbször újabb típusokhoz vannak csak alkatrészek persze bontott hirdetésekről beszélek.
Itt jönne a kérdésem, hogy az én régi gépembe jó-e az új vizes dt berúgókarja és a karburátora de leginkább engem a tűszelep érdekelne mert az valahogyan eltűnt!?:S
Remélem tud valaki segíteni nekem ebben esetleg ha valakinek lenne használható alkatrésze akkor az is érdekelne!
Válaszokat előre is köszönöm Üdv!
ma a téli szettről kiderült hogy szálszakadásos......így elfüstölt róla...
tutira ez lehet az oka
gyújiást azt gondoltam hogy nem abban az állásban raknám át ahogy a RV.ben van az nem gond azt meg tudom oldani.A mi igazán izgat az a lendkerék dolog.Mert ha esztergáltatni kell az már el gondolkoztatóbb,meg tudja csinálni esztergályos?

Még annyit tudja valaki mi a különbözik a dt80 és a yx80 blokkja?
De te vw-s vagy
érdekes nekem az órát is leforogja a dt80lc2.....
Szerintem ennek a hengernek totál máshova kell majd állítgatni a gyújtását... ha a lendkerék nem megy fel, akkor a főtengelyhez kell esztergáltatni, hogy rápasszoljon, és úgy feltenni.