Köszi okés értem!
Egyébként meg lett fúrva új dugó csapszeg gyűrű stb. van rajta főtengelye is fel lett újítva szóval eléggé sok minden de sajna ahhoz, hogy be is induljon kéne bele tűszelep legalább.Mert ugye így nincs karbiszintje folyik a benzin a túlfolyón!:S Meg aztán tolni nem egyszerű stb mert eléggé masszív lett így a blokkja ugye teljesen új ezért kéne nekem bele ez a 2 apróság utána már csak be kell majd állítani és megy is majd a masina!:-) Ha valaki tudna segíteni alkatrészbe akár bontottba is azt megköszönném!:-) Tűszelep, berúgókar Dt 80 MX ha jól tudom a típusát!:-)
kb 1 tank benzint kijáratsz,álló helyzetben..(ha nagyon melegszik akkor megállítod)ezt majd érzed ha erőltetve jár.....Aztán ki mész vele az utcára,és kb1000km ig 3-5ezres fordulatig pörgesd CSAK!Tudom hogy nehéz megállni,de így lesz jó...De ez a 1000km minden motortól függ enyém 125R 2000km után lett ku...va erős....
jobb reggelt mindenkinek.Kérdés azokhoz akik vágják a gyújtást.Berakok 3 képet.Nekem az első 2 van.A kérdés,hogy a harmadik jobb-e?hatékonyabb-e és miért?
illetve,hogy ami nekem van az megegyezik a dt50-el,mert a harmadikat dt50-ként árulják(mondjuk az enyém 1989-es)
Tűszelep jó bele szinte az összes kisebb mikuni karbié. Méretet azért nem árt csekkolni. Vidd el a karbit. Egy jobbféle motorosboltba. Lehet a benzinszintet máshogy kell majd belőni rajta kicsit. Felújításhoz, dugó, szimering , csapágyak meg ilyenek mind beszerezhetők, ha valamit nem találsz, szólj!
Sziasztok!
Szeretnék pár dolgot kérdezni remélem tud majd valaki segíteni.
Van egy régi levegős 80-as dt-m amit felújítottam nagyjából.
Van vele pár gondom és alkatrészt próbálnék hozzá szerezni ami nem igazán megy mert legtöbbször újabb típusokhoz vannak csak alkatrészek persze bontott hirdetésekről beszélek.
Itt jönne a kérdésem, hogy az én régi gépembe jó-e az új vizes dt berúgókarja és a karburátora de leginkább engem a tűszelep érdekelne mert az valahogyan eltűnt!?:S
Remélem tud valaki segíteni nekem ebben esetleg ha valakinek lenne használható alkatrésze akkor az is érdekelne!
Válaszokat előre is köszönöm Üdv!
gyújiást azt gondoltam hogy nem abban az állásban raknám át ahogy a RV.ben van az nem gond azt meg tudom oldani.A mi igazán izgat az a lendkerék dolog.Mert ha esztergáltatni kell az már el gondolkoztatóbb,meg tudja csinálni esztergályos?
Még annyit tudja valaki mi a különbözik a dt80 és a yx80 blokkja?
Szerintem ennek a hengernek totál máshova kell majd állítgatni a gyújtását... ha a lendkerék nem megy fel, akkor a főtengelyhez kell esztergáltatni, hogy rápasszoljon, és úgy feltenni.
Egyébként meg lett fúrva új dugó csapszeg gyűrű stb. van rajta főtengelye is fel lett újítva szóval eléggé sok minden de sajna ahhoz, hogy be is induljon kéne bele tűszelep legalább.Mert ugye így nincs karbiszintje folyik a benzin a túlfolyón!:S Meg aztán tolni nem egyszerű stb mert eléggé masszív lett így a blokkja ugye teljesen új ezért kéne nekem bele ez a 2 apróság utána már csak be kell majd állítani és megy is majd a masina!:-) Ha valaki tudna segíteni alkatrészbe akár bontottba is azt megköszönném!:-) Tűszelep, berúgókar Dt 80 MX ha jól tudom a típusát!:-)
illetve,hogy ami nekem van az megegyezik a dt50-el,mert a harmadikat dt50-ként árulják(mondjuk az enyém 1989-es)
(Feltételezem, hogy ugyan az a blokkja, mint az R-é, azon hány van?)
Ultetes van mar ? :D en robeszosokat fustolom vele :P:P:P
Szeretnék pár dolgot kérdezni remélem tud majd valaki segíteni.
Van egy régi levegős 80-as dt-m amit felújítottam nagyjából.
Van vele pár gondom és alkatrészt próbálnék hozzá szerezni ami nem igazán megy mert legtöbbször újabb típusokhoz vannak csak alkatrészek persze bontott hirdetésekről beszélek.
Itt jönne a kérdésem, hogy az én régi gépembe jó-e az új vizes dt berúgókarja és a karburátora de leginkább engem a tűszelep érdekelne mert az valahogyan eltűnt!?:S
Remélem tud valaki segíteni nekem ebben esetleg ha valakinek lenne használható alkatrésze akkor az is érdekelne!
Válaszokat előre is köszönöm Üdv!
Még annyit tudja valaki mi a különbözik a dt80 és a yx80 blokkja?