tök másak mint a 80-as, ha egy sík utas gyursulást nézel, a gyári rezós nyolcvanas biztos jobban gyorsul de nem olyan egetverő a különbség. Viszont ezeket az új ötveneseket szét kell forgatni, a 80as meg 4.000 től működik, és eléggé nyomatékosnak mondható. A jelentős különbség ezekkel az új ötvenesekkel, emelkedőn jön ki. Ahol én még tartom a 100 kg-al 6. ban a 70 et ott azok már 14 et visszaváltottak és elvéreztek. egyébként elég meglepő emelkedőkön szoktam felmeni 6. ban gond nélkül. 80 cc-s létére baromi jól viszi az enyém az emelkedőket
Terep használatra szerintem sokkal inkább a régi vágású 80 lc2!
szóval senkinek sincs gyakorlati tapasztalata az újabb 50es dt és a 80as lc2 összehasonlításában?
mert a 80as az olyan határeset gép volt, ha attól jelentősebben vérszegényebb az 50es akkor kár is vele foglalkozni
Üdv. mindenkinek!
Azt szeretném megkérdezni, hogy a megszakítós gyújtású DT 80-nak mekkora az előgyújtása? Megvan a gyári szerelési könyv csak az a baj, hogy német, illetve, hogy csak az újabb tirisztoros gépek vannak benne. Előre is köszi a választ
Hali!
Mekkora fúvókát vegyek a DT-m be? 1996 os 125ös DT-R. Annó 250 es volt benne,és most 105 vagy 115 ös fúvóka van benne. 180-200 as elég bele? MÉG HA ESETLEG TUD VALAKI KIPUFOGÓ DOBOT(GYÁRI V TUNING MIND1) AKKOR AZ ÍRJON!
nekem alul-felül ugyanakkora méret volt, ha jól emlékszem, amúgy ne csodálkozz, hogy nem jó ha nem is méret... meg van annak a futófelülete, ahova érintkeznie kell.
Sziasztok egy visszatérő problémám van de már kikészít.
A kormány csapágyam vagy szorul vagy kotyog vagy akad.
Nemrég vettem bele újakat golyókat, de kb a 3,2 helyett csak 3,5öst kaptam, a kicsire meg már nem emlékszem mekkora, de az nyilván volt méret de lehet abból is nagyobb lett.
Valakinek nincs valami katalógusa amiben meg lehetne ezt nézni mekkora az eredeti, vagy ha valahol tudnék készletben venni, megvenném csak már jó lenne, annyira idegesítő hogy leérek a kőútról és már kopog is.
DT50 MX
ha esetleg ilyen bontott érdekel,nekem van 3 komplett elektronika is...rengeteget szoptam elektronikával én is,ezért van ennyi feleslegem..
a 3. talán tzr-é...
Rendben írtam nekik de ezt nem tudtam, hogy van bontott alkatrész is!:D
Akkor megkérdeztem volna már ott is.:)
Köszönöm szépen akkor várok remélem minél hamarabb küldik a választ!:D
LOL Ezeken jókat tudok kacagni :D Legalább egy mondat igaz lenne. Simán lehet menni normál laza! tempóban, max az első pár kanyart kell nagyon óvatosan megtenni, meg aztán kímélve az első 50-et. Onnantól szimplán kerülni kell a kigyorsításokat, és a motorféket... papásan kell használni kicsit... lehet azt pörgetni, csak nem nyélgázon a 40 fokban. Kerülni kell a hosszú túrákat is, ha meg menni kell, akkor hosszú pihenőkkel tarkítva. Ha egy motor 2000 után lesz normális, akkor az olyan rosszul lett felújítva, ahogy csak lehet, durva fúrás, ferde furat, derékszögelés nuku. Csúnya is lenne ha a teljes motorélettartam 10%-át kéne járatni. A létező legrosszabb amit lehet vele tenni, hogy álló helyzetben hűtés nélkül járatni, majd amikor túlmelegszik leállítani, hogy hadd melegedjen mégtovább...
Terep használatra szerintem sokkal inkább a régi vágású 80 lc2!