Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyárilag mind le van fojtva, másképp rendszámosként árulhatnák őket csak. Gyújtás variálás, lánckerék csere történik fojtáskivételkor, meg a kipuhoz is lehet hozzányúlnak.
80km/h a vége nagyságrendileg!
És körülbelül mennyit bír menni egy vízhűtéses DT 50 utazó sebességként illetve végsebességként tekintve ha tip-topp állapotba hozom? Akkor az AM6 blokkhoz van rengeteg alkatrész. Van valami típus hibája a 2000 után gyártottaknak? Le vannak egyáltalán fojtva?
Hi! Összességében az 50-es és 80as DT-ket addig nem érdemes hasonlítani, ameddig léghűtésesek voltak. Azokban csak az erő a különbség, a 80-as ugyanolyan mint az 50-es, mind a váz, mind a motor, csak a henger a más...

Vizes 80-as meg 50-es már totál más téma... A yamaha blokkos 80-asok kevésbé kiélezett motorok, alapjárattól végig szinte egyenletesen mennek, mászkálós motorok... az 50es minarelli (yamaha leányvállalat kb) blokkosakból meg ki van facsarva amit tudnak... pörgetni kell világba, hogy menjenek, de mennek is fordulaton egész szépen.. cserébe sokat esznek és hamar kopnak... minarelli blokkhoz bármilyen alkatrészt be lehet szerelni, mert az összes újabb generációs 50es 2T motorban az van. (Kínait nem nézzük) Az AM6 az a "legújabb" minarelli motorblokk típusa. Google kiad erről mindent. 80-asok már 2000 körül nem is voltak futószalagon...
A tipushiba a kormányt és az ülés között szokott lenni.
125 ösről van szó
Sziasztok !
Motorvásárlás előtt állok .
Erősen gondolkozok ezen a tipuson.
Konkrétan egy 2003 Dt-t néztem meg eddig .
Légyszives írjatok már pár dolgot ezekről a motorokról tipushiba , alkatrész beszerzése, mennyire megbízhatóak stb..?.
Megnéztem most a powert is... Ugye szinte nem is érzem, hogy nyitna amikor megyek vele, csak egyenletesen húz. Terhelésen kb 7-8 ezerig leeht forgatni max... tovább nicns értelme. Néztem üresbe 10-11 ig forgattam tovább nem akartam, és a power 6-7 től kezd el kinyitni, tehát amikor sebességbe tegezem akkor ki se nyit a power rendesen... Hogyan lehetne beállítani hogy elöbb nyisson a power?
Sziasztok
Keresek 125R hűtőt! Csakis teljesen hibátlan állapotú érdekel! A lemezkék ha el vannak hajolva, akkor nem kell.
DT 125r Jelenlegi áttételem 53/14. 90 a vége és 2.-ban indulok el... Ötlet?
Én is megint...
írtam ímélt
attól függ hogy mikor évjárat, ami már AM6-os blokk (minarelli) abból nincs 80-as, 80-as csak a régebbi típusból van ha megjön Mcadwee tud róla majd mesélni ős ért hozzájuk igazán. AM6ról azt kell tudni hogy szinte minden 50esben az van
Üdv! Mit kell tudni mi a különbség a DT 50 és 80 között? Illetve ezeken belül mennyiben különböznek a 2000 előtt és 2000 után gyártott motorok? Mi ez az AM6-os blokk? Mit kell róla tudni? Melyikben milyen blokk van? Előre is köszönöm!
Kell! :)Posta mi pénz, ha előre utalok? Esetleg első nincs? :D
Sziasztok a következő lenne a kérdésem.Lementem a motorhoz és egy jókora olajfoltott találtam az első telőnál a bal oldaliba.Magátol fölül kinyomta az olajat.Ilyenkor jön a telők felujítása vagy esetleg valami csavar meglazult?
azért mindíg sikerül alulmúlniuk magukat. . :DDDDDD
én azt bírtam amikor azt hitték hogy 750-es xD ugyebár jobb oldalt a blokkon jó nagyba ki van írva hogy OIL (alá) 750cm^3
Engem mindig megnéznek a rendőrök, ha a lámpáknál állok, de úgy, hogy majd kiesik a szemük. Egyszer szartam be. Mégpedig mentem nyugis tempóba kb 50-el, mikor egy rendőr rám előz, villog, és jön velem egy kis darabon. Bámultak a kollégák ismét, de utána lekapcsolták a villogót, és továbbálltak.
Üdv! Mit kell tudni mi a különbség a DT 50 és 80 között? Illetve ezeken belül mennyiben különböznek a 2000 előtt és 2000 után gyártott motorok? Mi ez az AM6-os blokk? Mit kell róla tudni? Melyikben milyen blokk van? Előre is köszönöm!
múltkor egy motoros mondta nekünk ferihegyen, hogy pár hete nem messze a crosspályától voltak jardok és mindenkit megállítottak/ellenőriztek!
nálunk a helyi 2 seriff, kis falun nem szól semmit csak ésszel legyünk és bukó legyen a fejen, de mikor lejönnek a városi jampik azok kötekednek
Vidéki ,kisebb városbeli viszonyokat csak hallomásból tudom, de én eddig csak azt hallottam ,hogy minél kisebb a település annál inkább ismer mindenki mindenkit, és annál gázosabb ez a 125/50. itt pesten le se sz@rják. 250 nél nagyobbakkal is járnak rendszeresen rendszám nélkül. Van itt a környéken egy faszi, asszem Hornet 600 lehet azt én másfél évig láttam napi rendszrersséggel járkálni rendszám nélkül, megállt így az utcán, soha senki nem szólt rá. Minket sem csesztetenek, még a nagygéppel is simán járhatnék nem lenne belőle semmi, csak én nem merek, és nem is akarok.
OPERABLE, figyelj rá az előzményre!
A sünök engem is megfogtak kb két hete Jászfényszarun egy 125R el közelítettem 40es végsebességgel és óriási füstörkánnal.... Megnézték a jogsim mondtam tiszta szar a motor 40-nél nem is lehet többet menni vele ami igaz is volt akkor. Megnézték a jogsim, mondtam nekik h a biztosítási kötvény illetve adásvételi kell-e mondták nem további szép estét.... Amúgy 49cm3 is plakett van a henger oldalán de szerintem ez nem számít... Pesten nem mernék ezzel közlekedni