Csak azért kérdeztem mert most akarok venni dt80 blokkot minarelli helyet és azzal szembesültem hogy minden fórum oldalon 7-8000 írnak.De amúgy mindenki nyomatékos meg bízható blokknak tartja ezért is gondoltam rá minarelli helyet.
yamahások volna egy olyan kérdésem hogy mért csak 7-8000 ig forog ki a dt terhelés alatt (sebeségben) mig a kis 50ccm minareli blokkok 11500-12000 is forognak akár 6-dikban is?
Ha a tankja talán eredeti akkor 98 körüli aa gép, és a blokk alapján 16-54 a gyári áttételed és cserélj kiput mert valszeg az megfogja a motort, de errő Ádám tud mesélni, neki van ilyen blokkos gépe
Sziasztok!
Nem rég szereztem egy DTr-t. Sajnos nem a legjobb állapotbán és még drágán is.. de csak ez volt.. Évjáratára 2000-est mondtak, de kétlem.. valaki, valami info, h hogy tudnám kideríteni? :D
Indulni indul... erő van benne. Kegyetlen nyomatékos szerintem.. alapjáratról kilehet kapni kerékre. Áttételt nem néztem, de szerintem azért is ilyen nyomatékos, meg nagyon hamar fel lehet neki pakolni 6.-ig. Kb. 7-8ezerig forog sebességben is és kb 80-90 a vége... Megtudnátok mondani, hogy mi a gyári áttétel? Esetleg valakinek eladó hátsó fogaskereke?
Hozd le ha gondolod, beállítgatom neked, meg ki is puccantom a karbiját.
Belövöm hozzá a povert, menni fog mint a golyó.
Ha gondolod hívj fel, számom az adatlapon.
akkor lehetséges hogy a power a ludas?
betekertem mind a kettő spanolót tökig és nehezen de beindult és kiforgott 11 ezerig csak aztán leállt és nem akart beindulni semmi áron
eddig a lyuk baloldaláról húzta a lyukhoz, így pedig a jobb oldaláról
namajd még állíthatok a poweremen
Köszi mindenkinek a választ.A csap biztos, hogy jó tartalékon is próbáltam.Én is karbipucolásra gondoltam csak sajnos fogalmam sincs hogyan álljak neki.Esetleg nincs valakinek róla video?
vettem másik cdi-t de azzal se változott
de próbálj ki pár dolgot:
gyertya, karbi pucolás, légszűrő pucolás... satöbbi
3.000 ért megválok tőle
Nem rég szereztem egy DTr-t. Sajnos nem a legjobb állapotbán és még drágán is.. de csak ez volt.. Évjáratára 2000-est mondtak, de kétlem.. valaki, valami info, h hogy tudnám kideríteni? :D
Indulni indul... erő van benne. Kegyetlen nyomatékos szerintem.. alapjáratról kilehet kapni kerékre. Áttételt nem néztem, de szerintem azért is ilyen nyomatékos, meg nagyon hamar fel lehet neki pakolni 6.-ig. Kb. 7-8ezerig forog sebességben is és kb 80-90 a vége... Megtudnátok mondani, hogy mi a gyári áttétel? Esetleg valakinek eladó hátsó fogaskereke?
ha esetleg valakinek kéne CDI/lendkerék,vagy power motor,szóljon.
van 2 komplett DT/Tzr elektronikám.
06-30-709-8916
tapasztalatok/szövegek?
Belövöm hozzá a povert, menni fog mint a golyó.
Ha gondolod hívj fel, számom az adatlapon.
betekertem mind a kettő spanolót tökig és nehezen de beindult és kiforgott 11 ezerig csak aztán leállt és nem akart beindulni semmi áron
eddig a lyuk baloldaláról húzta a lyukhoz, így pedig a jobb oldaláról
namajd még állíthatok a poweremen