Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Valakinek nincs véletlenül Dt 80 (LC1)-hez a berugóhoz visszahúzórugója? Nagyon sürtgős lenne.
gyári légszűrő, csak az előző ami volt benne(azzal hoztam el és átnézésnél derült ki hogy több szart szívhat be róla mint nélküle)
egyszer vékonyan átfújtam légszűrősprayel.
azt is kipucoltam elötte rendesen
Sziasztok!
Ma este érkezik a szimering a vízpumpába .
A régi szimeringet ha rárakom és úgy ütögetem bele akkor gondolom nem teszek kárt semmiben.
Vagy ti hogy szoktátok?
Be lehet azt a lapot állítani, hogy jól zárjon, meg kipucolni, ne legyen alatta porszem. Az új légszűrővel eltoltad a karbi beállítását nem? Milyen légszűrő? Mennyire olajoztad?
Állítsd át tartalékra a benzincsapot. Nem kap benzint, egyértelmű. Ha nem üres a tank és jó a csap is, folyik orrba-szájba ha lehúzod a csövet, akkor a karbit kell kipucolni.
Én is sokat szenvedtem a keresésével, de hála Levinek már tudom a tuti oldalt!
http://www.nagyvas.hu/
Benzincsap nincs eldugulva? Én velem ugyanez történt a benzin csap koszossága miatt.
Levegőszűrő?
Hali!Dt 125r első féktárcsát keresek.Merre érdeklődjek?Esetleg itt valakinek nincs véletlen!
Sziasztok , a következőben kérném a motorguruk segítségét.Lenne nekem egy yamaha DT-m a múltkor mentem vele elég lassú fordulaton,eléggé fulladozott.Késöbb le is fulladt de már rugásra se indult.Így jött a betolás, ami sikerült is csak ahogy hármasba vagy négyesbe húztam elkezdet rángatni és lefulladt.Gondoltam várok vele mert lehet, hogy megszívta magát.Utána már be tolni se lehetett, mert pöfögött 3-4-et és leált.Megnéztem szikra van,benzint kap ezenfelül nálam megált a tudomány.Mi lehet a gond?
akkor nemtudom mi lehet a baja a sárkánynak...
megfordítottam ugye a membránlapokat és tovább kiforog, de 8 nál ledadog...
vettem zsír új gyertyát, próbáltam másik cdi-vel, másik jeladóval, karbit többször kipucoltam szétszedtem, power szelep kinyit rendesen a próbanyitásnál, légszűrő vadi új
Yamaha dt80lc1-2 komplett jó állapotú blokkot gyújtással keresek meg vételre!
mumi megvan még a kipud?
Mi is csavarhúzóval próbálkoztunk csak kicsit kicsivel. Kihoztam a nagytesóját és körkörösen kiforgattam. Tény és való jól benne volt.
Szépen letakarítottam benzinnel és rongyal. Ha minden igaz holnap jön az alkatrész.
köszi az infókat! Sajnos elvitték az orrom elöl a gépet!
40-42mm-ig lehet dugókat kapni a boltokban... A prox 0,25mm-enként van méretezve, az olcsóbb 0,5mm-enkén.
Én dinamikus igénybevételnek nem tenném ki, inkább a csavarhúzó.
10000 a prox dugó(van 2600Ft-os sz*r is, ami 5000et elmegy), 13000 a prox főtengelyfelújító szett, 7 ezer az olcsóbb ami nekem is van (20000km után még olyan, mint beszereléskor szinte. Rocket márka) 5 000 a két főtengelycsapágy, koyo... hengerfúrás a főtengelyszereléssel kb 5-10 000 helytől függően. Érdemes a munkadíjon nem spórolni. Az segít a legtöbbet az élettartamon.
Nem mondtam, hogy az öntvényt üsse Én si így szedtem ki...gyertyakulcsot ráraktam...2 nagyobbt ráütöttem kalapáccsal atr ki is jött..óvatosan kell azt jó
Beledugsz egy csavarhúzót, és körkörösen feszegeted, vagy a túloldalról kiütögeted.
Kemény a külső háza a szimmeringnek, és nagyon fogja.
A karbon sem fog zárni rendesen!
Elősűrítéskor zár be.
Mivan van eladó öntvényed?
D:)
ezt eddig is tudtam
cserélni akarom mert nem zár rendesen, megfordítottam így valamennyivel jobb lett, de nem tökéletes...
egy egész lapot meg nem akarok rendelni mert úgysem használnám fel.
Nem kell óvatoskodni...valami csövet vagy fát valamit oda raksz és ütöd...
Sziasztok!
Ma volt a napja hogy kicseréljük a vízpumpa szimeringet.
Eljutottunk addig hogy a szimering van csak. De egyszerűen sehogy sem tudjuk kiszedni a helyéről. Óvatosan próbálkoztunk, nehogy kárt tegyünk az öntvényben.
Valaki megosztaná tudását, hogy hogyan is lehet eltávolítani a vízpumpa szimeringet?
Előre is köszönöm!