Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos nem jó a felfogatása
Hátsó féktárcsa, idomzat, szívócsonk, olcsó tank, gumi valakinek?
Köszönöm, legalább mostmár ezt is tudom.
Röviden:
az alsó gyűrűnek sokkal kisebb a felületi nyomása, ezért hajlamos lehet a berezgésre rugó nélkül.
Köszi,

És azt megtudod mondani hogy mi a szerepe?
Alsó.
Sziasztok,

Vettem egy dugattyúszettet a 125R-es DT-hez és a 2 gyűrű mellé adtak még egy fullámos acél lemezkét ami szintén gyűrű alakú. Gondolom ez valamelyik gyűrű alá kerül. A kérdésem az volna hogy melyik alá? (alsó, felső)

Köszi,
Most az a bajod, hogy nem rángat, meg nincs lyuk a teljesítményben középtartományban, vagy nem is megy jól?
Lehet nagy a főfuvi.
Amit most javítok, azon is reszelgettek.
Oszt nem ment 7000-nél többet terhelésen.
Sziasztok!
Nem rég vásároltam egy DTR-t. Eléggé leharcolt állapotban van...
Power nem volt bekötve, majd beállítottam csekkoláskor szépen a lyukon van, de szinte olyan mintha nem is nyitna. Elkezdem neki huzni a gázt kb. pörög 7-8ezerig de azt folyamatosan.. mintha nem is lenne benne power. Valami nem jó, vagy ez ilyen? Jah meg le lett tegezve dob nélkül néha.. és olyasmi hangja van mintha szabályozna... :DD
Valamint kormány csapágyak milyen csapágyak? Nem tudja valaki? SKF-be vajon kapni fogok hozzá?
úgy csináltam hogy a 100ohmos ellenállást betettem legelőre a pozitív oldalra aztán utána párhuzamosan a ledeket, most úgy gondoltam hogy a 6 ledet 3-3asával kötöm össze aztán annyi, beteszek 2db 100ohmos ellenállást a 2 led csoport elé külön külön, nem akarom bonyolítani mert nem fér be elé meg nem is értek hozzá
Ha már párhuzamosan kötöd, akkor mindegyik LED elé kell előtételenállás. Így ha egy LED selejt lenne és kimúlna, akkor a többi nem fog egy percen belül megmurdelni.
adjatok már tippeket hogy mi a francér csinálja azt az a rühes power hogy van hogy nyitva marad és van hogy csukva ha véletlen nyitva marad érces pattogós hangja lesz kis fordulaton

agyam eldobom ma szarrá áztam mert nem tudtam gyorsaban menni mint 60 kinyírós ez a járatós téma
már megcsináltam 3 ledet párhuzamosan kötöttem eléjük egy 100ohmos ellenállás, mondtam a srácnak mi kell és úgy adta a dolgokat, lehet sorba kellett volna, de így is világít csak holnap megyek vissza mert narancssárga és nem igazán tetszik meg 3/index nem lesz elég úgyhogy kell még vegyek párat egy automata relét fogok belerakni mert elöl hátul másak az indexek
http://www.hobbielektronika.hu...

A csapott fele a negatív. Amúgy ha nem értesz hozzá, ne is állj neki, kérdezz meg egy hozzáértőt, vagy tegyél fel ide tervet, hogy mit akarsz, milyen LED-ből (nyitófeszültség, áramfelvétel, feszültségesés) Nagyon nem mindegy. Lehet olyan LED-ed van, amiből 5öt kell sorba tenni, lehet olyan, amiből 2-t vagy csak egymagában bírja a 12V-ot... meg még a relé ki lett-e cserélve LED-es villogó vezérlőre? Ha van konkrét terved, mit hogyan akarsz, akkor segítek szívesen.
Nah így megúsztad a kerékagycsapágy cseréket is....
És ezzel mentem Én 115-öt.....?
Most némi eligazítás a DTR tulajoknak.
Első futómű.
Ha valaki első futóművet javít, s kereket kiszerel.
Ha húzzátok vissza a kereket, a tengelyt koppra meg kell húzni!
Utána rögzítitek a tengely-leszorító 6-os anyákkal a patkót.
Ezt lehetőleg bakon végezzétek, hogy a teleszkópszárak beállhassanak nyugalmi helyzetükbe.
Ha kintebb van a teleszkópszár, mint a tengelycsavar, nem nyomjuk bentebb, hanem annak pihenő állásában rögzítjük.
A patkón található 2 db nyíl.
A nyilak felfelé néznek, így nagyobb a patkó szakítószilárdsága.
Először a felső 2 db. 6-os anyát húzzuk fixre, utána a 2 alsót.
Stimm?
A fékpedál mögött van egy kémlelőablak.
Szar helyen.
mérjen külsőt, nem akarom most szétszedni
belül 19 vagy 22
fú nemtom így fejböl. Majd mérd már le az átméröjét. Hazamegyek énis megnézem
fú nemtom így fejböl. Majd mérd már le az átméröjét. Hazamegyek énis megnézem
a végcső átmérője a kérdéses? hanyas a vékony és hanyas a vastag?
Bazeg, voltam egy ombrénál a hűvösvölgyben, tökre volt egy helikopter a kertjében:)
2002-es DT 125R, bocsi