Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia ha még mindig érdekel akk persze csak vizsgáim votlak és nem tudtam gépközelbe lenni.
Valami baráti ár?
Én mikor megvettem egyböl ATF-et löktem bele és nagyon jól szuperál!
Tud ám, fel kell szabályozni a fúrás méretéhez, másképp a gyűrűk beleérhetnek.
valaki tudna nekem segiteni?egy dt15r-em va.Most esett át egy teljes motorgenerálon,fúrás hónolás új prox dugó új prox hajtókar koyo c4-es csapágyak szimeringek.Szóval tényleg minden új benne.Ja és spécin összerakva.Valami mégis zörög a hengerbe.Esetleg valaki tudna tippet adni hogy ni lehet ez?A póverszelep tud zörögni?Mert ahoz nem lett hozzányúlva.Előre is köszi a segitséget.Feri.
atf-nél van viszkozitás? ha van te milyet raktál bele?
A4 es dipa is elég csak azt nem értem hogy miért akarsz érte kérni 2000forintot amikor ér kb 60forintot a cucc, hozzám bárki idejön hogy folyik az olajam és kéne neki tömítés, ha van segítek neki, tudome z egy fórum bla bla bla de Te megveszed 2500ért a komplett tömítésgarnitúrát és el akarod adni azt a 3 papírdarabot ami benne van 2000ért akkor hol van itt a lehúzás?

Nem Téged akarlak leszólni meg leócsárolni de ez a mai magyarország szarér venni aranyér adni...
Nah mindenki sztárolta itt az ATF olajat.
Mondom kipróbálom, úgy is olajcserére érett a kicsike.
Bele is löktem, s egy hónapja azzal járok.
Hideg motornál könnyebben veszi az egyest, s meleg motornál könnyebben jár a váltókar.
Ezek személyes tapasztalatok, mindenki azt tesz bele, amit akar.
Én mindet azzal csináltam..........tél volt hó esett, és jöttek az ünnepek...
Köszi.
Annyiért maratok hullámos tárcsát.
Cosmo a 320-as úszóagyas féktárcsákért kér 5000-et....
10W30-40 kb ugyanaz 10-20W30-40 között sincs it nagy különbség ugyanazon márka ugyanazon típusú olaja között
jaja a kiskönyvbe az van írva de pl amikor a boltba olajat akartam hozzá az adatbázisuk a 10W40-et dobta ki, am csak azért vagyok kíváncsi, h a tied milyen mert számolom az eddig látott magyar dtx-eket a tied volna 21.
na megvan az ár. körülbelük 8 ezer magyar pénzt szeretnék kapni a tárcsáért.

(aki nem tudná, van egy eladó hátsó féktárcsám DTR-re, ALIG KOPOTT! nagyonjó állapot, gyári)
Jobban is járnak, minthogy 2-ért megvegyék a semmit. Már ne is haragudj. Jó hogy beleszólok. Átverés szintű. Az egészben a hengerfejtömítés kerül valamibe, a többi 100Ft. Nekem ez szúrja a szemem.
Köszi,hogy beleszóltok,az üzletbe!Akkor javasoljátok mindenkinek,hogy a blokk felek tömítését vágja ki kisollóval egy A3as lapból,és lyukassza is ki..És ezzel a módszerrel az összes többit..Mert biztosan ti is így szoktátok..
340.000.Ft
2006-os Dt 125 X, forgalomba helyezhető 8500Km-el.Ha valakit érdekel hivjon.06-20-242-38-13
Csak azért kérdeztem meg, mert kézikönyvben pedig 10W30 szerepel.. : D
(Képeket majd lövök róla ^^)
igen DT80 LcII
köszöntök mindenkit.
Kaptam egy kuplung hibás yamaha cygnus 125 motort ékszíjas
a meghajtása.A kuplung házba illeszkedő 3 görgő kopott és a
ház is repedt kopott tehát másik kellene.
több adatot nem tudok, a papírjai hiányosak
tudna valaki segíteni hol tudnék alkatrészhez jutni?
Esetleg valamilyen javítási könyvet? Előre is köszönöm.
12ezer a belevaló, szedd szét zsírozd át aztán szija, ha úgysem jó akkor talán esetleg cserélj
Engem érdekelne a rezó ha lc2-é.
Hali
Nekem is dt125x van bár az olyaj független az x jelzéstől, én most cseréltem olajat castrol 10W40 került bele.
am mutass már egy képet arról a dtx-ről kíváncsi vagyok a died milyen
Viszont van benne pont 20 forint értékű O gyűrű
D:)