Ha zárlatos, akkor a többi cella túltöltött lesz, vagyis kinyiffan, vagy ha nem is egyből, de durranógáz fog folyamatosan képződni, ami következtében szép pukkanás lehet, meg a víz is eltűnik. Nem is biztos, hogy az a cella a rossz, amiben nincs víz már. Ha "csak" nem tud feltöltődni, akkor meg a többi cella se, mert sorba vannak kötve.
A teljesen lemerült akku mehet a kukába. Egy bizonyos feszültségérték alatt már nem fordíthatók vissza a kémiai folyamatok sajna. Az akku saruin meg is jelenik a kékes színű szulfid általában.
igazából nem tudom mi lett az akksimmal, állt a motor kb 2 hetet, lemerült mert rajtahagytam a gyújtást tegnap összeraktam mentem vele pár kört de nem töltött vissza, kivettem és az első cella szinte teljesen száraz volt, öntöttem bele desztvizet ráraktam töltőre 11V körül beraktam a motorba és 2dudálásra lement 6 alá.
De akkor ha visszarakom és úgy megyek vele az a jobbik eset?
Akku nélkül ne hazsnáljad, mert kinyírja a tötőelektronikaát.
(most lesznek többek akik el fogják mesélni, hogy nem is, mert ők is nélküle jártak, de ők snem fognak neked újat venni, ha mégis megkrepál:)
Szval akku nélkül a töltésre fordított energiát az elektronikának kellene egyedül eldisszipálni és marhr anem arra van mretezve.
A zárlatos akku sem igen hazsnál neki, mert azt meg makaón tölti, de ez még ajobbik eset.
Kisegító lehetőség, egy több ezer mikrós kondi, és egy vele sorbakötött kis fogyasztó.
kéne ma motorozzak de beszart az akksim feltöltöm dudálok kettőt és 6volt alatt van benne a feszültség kb... így mehetek vele vagy vegyem ki? mert ha kiveszem akkor hova fog tölteni a motor? elektronikához értőknek véleményük?
egyáltalán nem normális, ugyan is összekeveredett bizonyára a hűtővíz a blokkban lévő olajjal. A hiba okozója feltehetően a vízpumpa szimmeringje ami tönkrement és nem tömít. így ne használd!
Sziasztok.
Még tavaly ősszel lett cserélve váltóolaj a gépben. (Castrol Actevo Xtra 10W40T) Azóta 400 km-t futott kb. Ma reggel megnézve teljesen kifehéredett, szürkésedett az olaj a váltóban. Ez normális?
Mellesleg rá is kerestem, hogy milyneblokk van neked, hogy tudjál jó helyen kérdezősködni, de pár perc alatt nem találtam választ, ezért rád hagytam a kutatást.
De akkor ha visszarakom és úgy megyek vele az a jobbik eset?
(most lesznek többek akik el fogják mesélni, hogy nem is, mert ők is nélküle jártak, de ők snem fognak neked újat venni, ha mégis megkrepál:)
Szval akku nélkül a töltésre fordított energiát az elektronikának kellene egyedül eldisszipálni és marhr anem arra van mretezve.
A zárlatos akku sem igen hazsnál neki, mert azt meg makaón tölti, de ez még ajobbik eset.
Kisegító lehetőség, egy több ezer mikrós kondi, és egy vele sorbakötött kis fogyasztó.
Még tavaly ősszel lett cserélve váltóolaj a gépben. (Castrol Actevo Xtra 10W40T) Azóta 400 km-t futott kb. Ma reggel megnézve teljesen kifehéredett, szürkésedett az olaj a váltóban. Ez normális?
Még nem voltam lenn megnézni a pówát, de sztem nem lesz...
írjatok valami okosat