Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok hogy járassam be megfelelően a zsír új hengerszettemet ?
ha tudtok pontos bejáratási módszert mondani megköszönném
http://www.kepesmotor.hu/yamah... lejjebb vittem az árát !
Persze a LED-eket úgy számoltam, hogy 7V-ra lesz kötve.
Nem nem. Gyárilag 7 voltos az akku, annyinak kell lennie, 6V-os rendszer. Ezzel nincs gond. Hanem hogy a 7 V-tal töltő egyeniránított ,vágott generátor után a jól bekötött pufferen megy fel 12,5 voltra kb a fesz. Pedig nem kéne. Kapcsolási rajz is van de annyira egyszerű, hogy elmondom inkább. Állandó mágneses gerjesztésű 1 fázisú generátor, utána egyutas egyenirányítás, egy vágó zener párhuzamosan bekötve a rendszerbe a + és a test közé. LED-eket nagyon logikus ok miatt kötöttem sorba. 1,7V kell neki, hogy jól világítson 20mA-rel. Az 4 dióda sorbakötésénél 6,8V. Minek fűtsek el mind a 36 LED előtt egyenként előtétellenálláson 0,1W-ot? Az már 3,6W elfűtés! Egy ilyen rendszerben, ahol 25-30W jut a fényszóróra az nagyon sok. Ha 4 LED megy sorba, és ezeket a szekciókat párhuzamosítom, akkor az előtéten esik össz-vissz 0,2V így 0,04W-ot fűtök el csak az előtéteken/előtéten összesen! Puffert jól kötöttem be, de próbáltam fóliával is. Próbáltam 1000 mikróstól 1 mikrósig, 6V-tól 50V fesztűrésű kondikkal, ugyanaz.
Hello!

Nem akartam ekkora lavinát elindítani a benzines dologgal :D
Arra hogy miért megy le 7V-ra az akksi, 2 dologra tudok gondolni (kapcsolási rajz lenne, egyszerűbben rá lehetne jönni)
Egyik, valami annyira megterheli az egész áramkört hogy leesik a feszültség (pl.: letestel egy kábel)
A másik, amit nem értek, hogy miért sorba vannak kötve a LED-ek? Pl.: 5 db LED sorbakötése esetén a feszültségesés 6V, mivel egy átlagos LED nyitófeszültsége 1,2V. Párhuzamosan szokták kötni egymással, olyankor pedig ugye az áramfelvételük adódik össze (kb. 20mA/db). A puffer polaritáshelyesen van bekötve? Hány voltos? Jó az akksid, generátorod tölt?
mi felénk van oil mol agip omw shel, azt tudom hogy egy idben az oliossal sokkal jobban ment a motor mint a molossal (nyitás után volt jó benzin az oilon) utána ugyan úgy ment mindkettővel. Agipos egy szar itt felénk, minden motor megáll tőle Szerintem nem lehet kimondani hogy melyiken van a legjobb benzin mert nem mindegy honnan kapja a benzint.
nálunk van egy Agip és egy Lukoil kút....hát a Lukoil egy szar....nem megy tőle a motor, rángat, minden baja van...az Agippal rendesen megy... és ukránnal a legjobb. :D 95-ös mustang.!
:) Ugyanarról a kútról lett mind megtankolva? Errefelé semmi gond nincs egyik kúttal sem Ha már itt vagyok és Te villamosmérnök akkor: miért megy fel a gyárilag 7 voltnál zener-rel vágott feszültségem a motoron, ha a fény emittáló diódás hátsó lámpa elé elko puffert teszek párhuzamosan? (az elko lábain vagyis a sorba kötött LED-ek kivezetésén mérve a potenciált 12,5V-ig felmegy első gázfröccsnél, és ott marad onnantól kezdve. Gáz előtt marad 5,4 körül alapjáraton, (ami a generátorból feljön). Akkunál is 7V van, terhelve is, feltöltve is, világításnál is 7V, terhelve, vagy anélkül. Ha tudsz segíteni, megköszönöm.
Ha jól tudom mikuni síktolattyús 28 mm torokátmérővel.
Érdekes, mert az összes hazai benzinkút a MOL százhalombattai finomítójából kapja a benzint, csak néhány határközeli OMV kút kap osztrák naftát. Igazából csak az adalékolás más. Mindenesetre a SHELL benzinnel kb. 10-15 km-mel többet lehet elmenni. Rángatás nélkül. Gázolajból viszont a MOL a legrosszabb.
Sziasztok!

Egy gyors kérdés, DT 125R-en mikuni v milyen karburátor van gyárilag?
Villamosmérnök vagyok, autóiparban dolgozom, nem egy gépész/villamos/vegyészmérnök barátom-kollegám van. Az autó 2003-as Ford Focus valamint 1994-es Suzuki swift. De de hasonló tapasztalat volt 530-as BMW-n, Skoda Faban...stb.
Milyen idős autód van? Lehet már adaptív rendszer van benne és idő kell, mire átkonfigurálja a keverési arányt.

Ne értsd félre, amit most mondok, nem akarok leszólni senkit, tisztelem, amit elmondasz, de egy vegyész miből állapítja meg saját maga, hogy melyik a jobb? Ahhoz szerintem kellene még egy autó technikusi is, meg egy pár mérnöki végzettség, hogy rendesen meglehessen állapítani, hogy összetételben melyik a jobb. Áramlástani és tartós tesztek is stb. Mert még ha az összetételét ki is tudja vizsgálni, az még semmi, mert ki tudja mi kell a motornak.
Sziasztok!

Keresek 1989-es Yamaha DT 125-ös motoromhoz komplett blokkot vagy hengert, dugót, gyűrűt, főtengelyt hajtókarral.

Ha valakinek van, kérem írjon!
E-mail: punto120@freemail.hu

Előre is köszönöm!
omv, mol vagy lukoil.... ez a három ami tényleg a legjobb. Vegyész ismerős mondta. ja, és a shell a legrosszabb... az autóm pl rángat tőle...
Pnt a legjobb minőségűekből válik ki a legtöbb Azok vannak speckón módosítva,
Hello!

Karburátor tisztítás oldotta meg a dolgot. Valószínűleg a "jó minőségű" benzinből a sok állás miatt kivált mindenféle trutyi és eltömített mindent.
jah hülye vagyok, írtad h DTR :D
Köszönöm :), de ugya DT R ről van szó :D
szia mi volt a baj? mivel most az enyémnek is ez a problémálya
Kösz
fejidom,lámpa mögött
este teszej v.holmap:)
Nem tudjátok véletlenül hogy az indexrelét merre lehet megtalálni a dtben? mert az indexem nem világít csak zúg valami indexeléskor, sztem az a baja
Mindent meg tudunk oldani a x. kerben vagyunk ott van egy gokartos-motoros pályánk is, ha tudok segíteni, a /szabokuksi@vipmail.hu /ra
írjatok.
egy henger+dugó+gyűrű+csapszeg+hajtókar csomag mennyi lenne?