az enyém ugyanúgy am6 blokkos! top racing 80 hengerszett 19karbi ,gyári rezó. így megy 95-t gps szerint! Utazója olyan kb 75! lehetne fokozni, nagyobb karbi ,tunning rezó ,lánckerekek!
hát akiknek ilyen van/volt elmondásuk szerint 80-85km/h én ezt sokallom egy 50es motrtól. Valósan szerintem 70-75-öt mehetnek. Ha utazóba tudná tartani a 75-80 km/h-t az már nagyon megfelelne.
Sziasztok! Lenne pár kérdésem a képen látható 50es dt-vel kapcsolatban. Ha minden jól megy akkor szert teszek egy ilyen kis dtre, és szeretném tudni,hogy mik azok a változtatások,mivel elérem,hogy jobban menjen. A hengert szeretném 50cc-nek hagyni, én pl ezekre gondoltam: áttétel csere,de nemtudom milyen áttétel legyen, folytások kiszedése (hol van ebben a tipusban? ) ha jól tudom: kipufogó, karbi, illetve a cdi, de ezen a dt-n a képen látható kipufogó rendszer van nemhiszem hogy a gyári... köszi az infót sziasztok!
Ez egész pontosan egy Yamaha DT125 LC2, az évszáma meg legyen mondjuk 1986!
Az enyém dettó ugyanez a típus, Pinksmotortól rendeltem hozzá lánckerék-lánc szettet.
Sziasztok tudnátok valamit mondani a motorom évjáratárol annyit tudok hogy az alvázszám E35 és itt egy kép
alkatrész szempontjábol érdekelne lánckereket szeretnék rá rendelni és nem tudom hogy milyen kell rá!?
Szerinted?
Mivel befújtad a légyszűrőt, így kevesebb levegőt kap, a beállított értékhez.
Magyarul sokall.
Állíts azon a nyomorult keverékállító-csavaron kifelé....
Befújtam tegnap a 80as légszűrőjét spray-el, és azóta hidegen tökéletes a motor, ha bemelegedett kiforog szépen, megy is, de jóval lomhább, mint régebben vagy hidegen. Ja és most szivató nélkül is indul, eddig csak szivatóval indult hidegen. Kipróbáltam hátha a levegő kevés neki, kivettem a légszűrőből a pipát, úgy meg sok neki a levegő, 3/4 gáz után lehörög. Szerintetek miből kap sokat melegen? Levegő vagy benzin?
Sziasztok,
DT 125 LC2 es-em magas fordulaton elkezd ,,dadogni".
Jól indul, blokk kb 1 hónapja lett felújítva, karbi rendben gyújtásra gondolok, csak nem tudom mihez kéne hozzányúlni.
Valaki járt már így?
Köszi.
Üdv.
szkópon nézted a generátort? mennyi az effektív értéke? szerintem gázfröccsnél felmegy az AC fesz pillanatnyi Ueff értéke és ezt ugye tárolja a puffer. erre tudok gondolni. Sajnos ezt multiméterrel nem tudod megmérni... :( Úgy lehet közelíteni, h AC állásban amit mérsz, megszorzod gyök2-val
Általában a szerelő meg szokta mondani hogy max meddig pörgetheted (fordulat) mennyivel menny maximum, milyen keveréket használj. Nem tudom mi a legjobb, de szerintem lődd be a különolajzást és keverj még a benzinhez olajat. De semmi értéket nem tudok, majd tudósok mondják.
Alapból egy 70-es henger és nagyobb karbi kéne rá!
Kb hány %-os?
Az enyém dettó ugyanez a típus, Pinksmotortól rendeltem hozzá lánckerék-lánc szettet.
A jobbos a képen, a másik egy nagytestvér XT350.
alkatrész szempontjábol érdekelne lánckereket szeretnék rá rendelni és nem tudom hogy milyen kell rá!?
Szerintem szarrá kopott a motor, és már nincs ereje.
Generálozd meg, drága pízbűl.
Vagy csak takarítsd ki légszűrőt és a karbit, egy kis finomhangolás
Mivel befújtad a légyszűrőt, így kevesebb levegőt kap, a beállított értékhez.
Magyarul sokall.
Állíts azon a nyomorult keverékállító-csavaron kifelé....
Befújtam tegnap a 80as légszűrőjét spray-el, és azóta hidegen tökéletes a motor, ha bemelegedett kiforog szépen, megy is, de jóval lomhább, mint régebben vagy hidegen. Ja és most szivató nélkül is indul, eddig csak szivatóval indult hidegen. Kipróbáltam hátha a levegő kevés neki, kivettem a légszűrőből a pipát, úgy meg sok neki a levegő, 3/4 gáz után lehörög. Szerintetek miből kap sokat melegen? Levegő vagy benzin?
DT 125 LC2 es-em magas fordulaton elkezd ,,dadogni".
Jól indul, blokk kb 1 hónapja lett felújítva, karbi rendben gyújtásra gondolok, csak nem tudom mihez kéne hozzányúlni.
Valaki járt már így?
Köszi.
Üdv.