Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az enyém ugyanúgy am6 blokkos! top racing 80 hengerszett 19karbi ,gyári rezó. így megy 95-t gps szerint! Utazója olyan kb 75! lehetne fokozni, nagyobb karbi ,tunning rezó ,lánckerekek!
hát akiknek ilyen van/volt elmondásuk szerint 80-85km/h én ezt sokallom egy 50es motrtól. Valósan szerintem 70-75-öt mehetnek. Ha utazóba tudná tartani a 75-80 km/h-t az már nagyon megfelelne.
Mennyit megy végre? 50 ccm-el nem sokra mész!
Alapból egy 70-es henger és nagyobb karbi kéne rá!
kösz akkor majd írj
Sziasztok nincs valakinek 97-es évjáratú 125DT-hez eladó első fék tárcsája?
Sziasztok! Lenne pár kérdésem a képen látható 50es dt-vel kapcsolatban. Ha minden jól megy akkor szert teszek egy ilyen kis dtre, és szeretném tudni,hogy mik azok a változtatások,mivel elérem,hogy jobban menjen. A hengert szeretném 50cc-nek hagyni, én pl ezekre gondoltam: áttétel csere,de nemtudom milyen áttétel legyen, folytások kiszedése (hol van ebben a tipusban? ) ha jól tudom: kipufogó, karbi, illetve a cdi, de ezen a dt-n a képen látható kipufogó rendszer van nemhiszem hogy a gyári... köszi az infót sziasztok!
nincs valakinek gyári végdobja DTR-hez? Vagy valami jó sport/nyitott dob
Dt80LC2-höz Gianelli rezó olcsón eladó!
Sziasztok nincs véletlen valamelyikőtöknek eladó yamaha dt 125 r hez főfékmunkahenger?
Elvileg lecsapta a vaterán valaki, de b@szik jelentkezni, ha ezen a héten sem mutatkozik, akkor elpasszolom!
Hello Skodi engem érdekelne a 120/90 18-as gumi ha megvan még!
Kb hány %-os?
Ez egész pontosan egy Yamaha DT125 LC2, az évszáma meg legyen mondjuk 1986!
Az enyém dettó ugyanez a típus, Pinksmotortól rendeltem hozzá lánckerék-lánc szettet.

A jobbos a képen, a másik egy nagytestvér XT350.
Sziasztok tudnátok valamit mondani a motorom évjáratárol annyit tudok hogy az alvázszám E35 és itt egy kép
alkatrész szempontjábol érdekelne lánckereket szeretnék rá rendelni és nem tudom hogy milyen kell rá!?
jobb bocsi csak már késő van.
az ucso képen a bal hátsó index van az a puufó miatt ojan retkes meg csúnya.
Áááá az nem gyújtás!
Szerintem szarrá kopott a motor, és már nincs ereje.
Generálozd meg, drága pízbűl.

Vagy csak takarítsd ki légszűrőt és a karbit, egy kis finomhangolás
Szerinted?
Mivel befújtad a légyszűrőt, így kevesebb levegőt kap, a beállított értékhez.
Magyarul sokall.
Állíts azon a nyomorult keverékállító-csavaron kifelé....
pici karcok vannak rajta mivel nem új. de repedés vagy nagyobb baja nincsen egyiknek se a 3bó.
Srácok.

Befújtam tegnap a 80as légszűrőjét spray-el, és azóta hidegen tökéletes a motor, ha bemelegedett kiforog szépen, megy is, de jóval lomhább, mint régebben vagy hidegen. Ja és most szivató nélkül is indul, eddig csak szivatóval indult hidegen. Kipróbáltam hátha a levegő kevés neki, kivettem a légszűrőből a pipát, úgy meg sok neki a levegő, 3/4 gáz után lehörög. Szerintetek miből kap sokat melegen? Levegő vagy benzin?
Keresek DT125R végdobot/hangtompítót! Lehetőleg vastag csövűt. állapot mindegy lehet ótvar is csak egybe legyen...
Hát köszi akkor, majd kitalálom, a zener az effektív feszültséget is vágja, szóval erre nem sok esélyt látok.
Sziasztok,
DT 125 LC2 es-em magas fordulaton elkezd ,,dadogni".
Jól indul, blokk kb 1 hónapja lett felújítva, karbi rendben gyújtásra gondolok, csak nem tudom mihez kéne hozzányúlni.
Valaki járt már így?
Köszi.
Üdv.
szkópon nézted a generátort? mennyi az effektív értéke? szerintem gázfröccsnél felmegy az AC fesz pillanatnyi Ueff értéke és ezt ugye tárolja a puffer. erre tudok gondolni. Sajnos ezt multiméterrel nem tudod megmérni... :( Úgy lehet közelíteni, h AC állásban amit mérsz, megszorzod gyök2-val
én az új dugót 30-as keverékkel 400km-ert járattam és max 4e-ig forgattam és bevált
Általában a szerelő meg szokta mondani hogy max meddig pörgetheted (fordulat) mennyivel menny maximum, milyen keveréket használj. Nem tudom mi a legjobb, de szerintem lődd be a különolajzást és keverj még a benzinhez olajat. De semmi értéket nem tudok, majd tudósok mondják.