Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyári a dob, ebben nincs gyapot.
Láttál már végdobot kívülről füstölni?
Aztán 200km után gyapotcsere.
Most voltam énis műszakin az ETZvel azzal is csak ennyivolt, fékpad meg papírmunka.
Hát valamennyire biztos le lehet fojtani. Az én műszakimon pl annyi volt a dolog betoltam null foyltással 23 lovasan. Csináltak róla 5-6 fotót szokásos másfél óra papírmunka. És ezért fizettem 40 fölött.
Jah és csak fékpadra rakták, ennyi.
Na Apuci had füstöljön az a lószar.... jól bekevertem a naftát is nem csak azért mert el volt lustulva:D

Ha valakitől tudunk túrni valami normális bontott kormányt ?! akkor inkább nem bíbelődnék vele......
hát ha papíron nem annyi van akk nem!Nem is mérnek teljesítményt vizsgán,legalábbis nekem nem mértek.
Még nincs meg a pénz a motorra.
Majd körülbelül ha minden úgy alakul akkor 2 hónap és meglesz.
Tehát akkor nem lehet lefojtani valahogyan?
11 kw az A1
Olyan motort kell venni aminek a forgalmiában max 11 kw van.Tehát papíron annyi.Az én motorom eladó ha érdekel,hirdetés az adatlapomon.
Sziasztok!

DT 125 R motor vásárlás előtt állok.
Van egy A1es jogosítványom, és ugye 12 KW-ig vezethetek motort.
A DT meg ugye több, azt szeretném kérdezni le lehet-e őket mondjuk fojtani egy műszaki vizsga erejéig?
Köszönöm!
Arról fogalmam sincs hogy mióta lehet ilyen, de tehetett kárt így a váltónál?
Hát akkor, holnap leengedem az olajat és körülnézek a vízpumpánál. Remélem csak szimering lesz.
A kocsi? Mekkorát rúgtál azon?
háttt éé azt nemtóm ,de az biztos ,hogy az első 2 cella HP-s feltöltésétől minden regel rúgásra indult a technika
Beteszteltem közben a javított DT-t.
Jó lett az alapjárati fúvóka növelése, megy mint a meszes.
Lent is pont jó, de nehéz megállni hogy ne húzzam a fülét neki...

Húúúú úgy füstölt a jószág a kergetés után, a kipu-dob belsejéből égett ki a sok ótvar-olajos cucc......
Jól tele lehet a rendszer, mert sokáig fordított poverrel működött.....
Apuci

itt a yeis doboz, a másik képen meg az lc2 es szétvágott telója van amiről beszéltem, hogy az alsó körmös kulcsos kupak valójában nem mentes csak egy sima dugó ami nem csinál kb semmit... és még ha szét is vágod esztergán a telót ilyenre mint a képen látható, a szimmering akkor sem lecserélhető mert a becsúszószár végén oldhatatlan szegecselés van, de legyen szerenséd és a R -es ne legyen ilyen
Urban legend Na jó, ha úgy volt, akkor úgy volt. Ha koppra le volt merülve a cella, akkor tényleg közel víz van benne(azért ne igyuk meg), a H2SO4-ből a kén "átmegy" az ólom és ólomoxid elektródákba, amik átalakulnak ólomszulfiddá(kékes elektróda)...

Challenge Accepted

szóval a vizet kicserélted félig víz pálinkára. Ha jól megtöltötted, akkor akár a lé fele is elég volt a cella minimumához. Ezután már vette a töltést, az alkohol meg a szellőzőn kipárolgott hamar. Ez még így érthető. A hideg akku, a reakciók lassulása miatt a kapacitásának 90%-át is elvesztheti, nem indul be a kocsi ugyan, de nincs annyira lemerülve, hogy károsodjon. Nem mindegy. Kb, mintha sorbakötött ceruzaelemekről akarnánk indítani, ott van ugyan a 12V- de nem terhelhető.
mindjárt lemegyek megnézem van-e

Levi, pauer nincsen :(

Viszont van 3mb00 power motor ami gyújtásráadáskor csekkol, tehát jónak néz ki
5.000 ft

3mb00 CDI ,megnéztem van szikra, 4.000 Ft

első telók párban 9.000 ft


és van még sok más
vagy nem..

február reggel- 18 fok. nem akart a kocsim beindulni. nagy nehezen begerheltük a másikról. kimegyek érdre /kb 30 km/ leállítom ,rögtön próbából indítom nyekk nyekk... az első 2 cellába belefagyott a téma ,mert csak dezstvíz vólt benne sav nem. na mit tegyek bele ami nem fog belefagyni...? nagyfater féle HP-t, mivel az volt nála bőven. ez után a nagy mínuszokba 2 hétig 50 fofkos pálinka volt az akkuba. tökéletes lett tőle, majd aqkkut átmostam felsavaztam, azóta is makulátlan
Neeem má' megnéztem mindent.
Mikor ilyen kókányok mókolják a motort...
Nyitottam rajta kicsit, tesztelném is, de az asszony alszik.
Úgyhogy most piano........
Az alapjárati levegőfuraton nem tömített, hogy jobban menjen?
Szerinted?
Az állat meg felfúrta a gyári főfuvit is......hadd menjen.
Az meg jól nem ment.....7000 RPM max.
Belevágtam egy 120-as főfuvit, (most voltam teszten) 12000-ig forog terhelésen.
1-2-3 -ban teszteltem, de fostam, mert tiszta olaj volt a hátsó fék.
Csak nyitni kell az alapjárati fuvin, mert alapon meg kevesel.
A keverék csavar koppra bent figyel.
Legalább úgy, hogy a vége belelóg 2 centit a szívócsatornába?
Szia mumi.
Most javítok egy 125R-t, s a tulajának kéne egy YEIS doboz.
Az előző tulaja, bedugaszolta egy fadugóval....