Hát valamennyire biztos le lehet fojtani. Az én műszakimon pl annyi volt a dolog betoltam null foyltással 23 lovasan. Csináltak róla 5-6 fotót szokásos másfél óra papírmunka. És ezért fizettem 40 fölött.
Jah és csak fékpadra rakták, ennyi.
DT 125 R motor vásárlás előtt állok.
Van egy A1es jogosítványom, és ugye 12 KW-ig vezethetek motort.
A DT meg ugye több, azt szeretném kérdezni le lehet-e őket mondjuk fojtani egy műszaki vizsga erejéig?
Köszönöm!
Beteszteltem közben a javított DT-t.
Jó lett az alapjárati fúvóka növelése, megy mint a meszes.
Lent is pont jó, de nehéz megállni hogy ne húzzam a fülét neki...
Húúúú úgy füstölt a jószág a kergetés után, a kipu-dob belsejéből égett ki a sok ótvar-olajos cucc......
Jól tele lehet a rendszer, mert sokáig fordított poverrel működött.....
itt a yeis doboz, a másik képen meg az lc2 es szétvágott telója van amiről beszéltem, hogy az alsó körmös kulcsos kupak valójában nem mentes csak egy sima dugó ami nem csinál kb semmit... és még ha szét is vágod esztergán a telót ilyenre mint a képen látható, a szimmering akkor sem lecserélhető mert a becsúszószár végén oldhatatlan szegecselés van, de legyen szerenséd és a R -es ne legyen ilyen
Urban legend Na jó, ha úgy volt, akkor úgy volt. Ha koppra le volt merülve a cella, akkor tényleg közel víz van benne(azért ne igyuk meg), a H2SO4-ből a kén "átmegy" az ólom és ólomoxid elektródákba, amik átalakulnak ólomszulfiddá(kékes elektróda)...
Challenge Accepted
szóval a vizet kicserélted félig víz pálinkára. Ha jól megtöltötted, akkor akár a lé fele is elég volt a cella minimumához. Ezután már vette a töltést, az alkohol meg a szellőzőn kipárolgott hamar. Ez még így érthető. A hideg akku, a reakciók lassulása miatt a kapacitásának 90%-át is elvesztheti, nem indul be a kocsi ugyan, de nincs annyira lemerülve, hogy károsodjon. Nem mindegy. Kb, mintha sorbakötött ceruzaelemekről akarnánk indítani, ott van ugyan a 12V- de nem terhelhető.
február reggel- 18 fok. nem akart a kocsim beindulni. nagy nehezen begerheltük a másikról. kimegyek érdre /kb 30 km/ leállítom ,rögtön próbából indítom nyekk nyekk... az első 2 cellába belefagyott a téma ,mert csak dezstvíz vólt benne sav nem. na mit tegyek bele ami nem fog belefagyni...? nagyfater féle HP-t, mivel az volt nála bőven. ez után a nagy mínuszokba 2 hétig 50 fofkos pálinka volt az akkuba. tökéletes lett tőle, majd aqkkut átmostam felsavaztam, azóta is makulátlan
Neeem má' megnéztem mindent.
Mikor ilyen kókányok mókolják a motort...
Nyitottam rajta kicsit, tesztelném is, de az asszony alszik.
Úgyhogy most piano........
Szerinted?
Az állat meg felfúrta a gyári főfuvit is......hadd menjen.
Az meg jól nem ment.....7000 RPM max.
Belevágtam egy 120-as főfuvit, (most voltam teszten) 12000-ig forog terhelésen.
1-2-3 -ban teszteltem, de fostam, mert tiszta olaj volt a hátsó fék.
Csak nyitni kell az alapjárati fuvin, mert alapon meg kevesel.
A keverék csavar koppra bent figyel.
Láttál már végdobot kívülről füstölni?