Sziasztok,
Leszedtem az oldaldeklimet a kuplung oldalon, hogy szimeringet cseréljek a vízpumpában. Gondolom a kuplung mintegy fél centiméteres lógása föl-le, meg a kotyogása nem üzemszerű, és gyárilag alumíniumdarabok sem hevernek a blokkban.....Tehát keresek 80-as komplett blokkot megvételre, lehetőleg olyat, ami egyben van..
üdv
csabi
de várjál, most nézem hogy neked sm kerekek vannak benne rád nem vonatkoznak az én tapasztalataim a tiedé 89-es? ez az a motor ami még anno amikor sm lett gyári narancs volt (nagyon ritka) aztán a srác neonzöld matricákat rakott rá? meg rendszám is volt hozzá ha nem tévedek
valoszinü marad a 16/53 ha jol emlékszem am én is erösített diden gondolkoztam am lánc mérete neked menyi? Nemm a hosz hanem a szélessége he jol tudom a 428 igaz?
próbáld meg majd kiderül hogy menyire fogja bírni forgatni, de mivel ez egy enduró rövidek a sebességek 1-4 5-6 hosszabb. Lánc meg szerintem ne vegyél O gyűrűs meg ilyen drágaságokat egy "erősítet" DID kb 6ezer, én elég sokat kerekezek meg általában cibálom neki és már 10k km van a láncba kb és még bőven van hova állítani. Szerintem nem érdemes drága láncot venni, annyival nem megy el tovább mint amennyibe kerül
1tgl 4ig nagyon hama r lwforog sőtkb90-100ig jol huz azért agyalok hntul neem tom hogy fé4 3ű ú@ */8á9ü übpet láncbol mijet mit ajánlottok? 428ast irnak ha jol figyeltem abbol gondolom erősíteettet
Szerintem ne tegyél előre 17est, nekem 17/56 van és sok neki egy kicsit, neked meg még kisebb a hátsó, szerintem nem fogja tudni kiforgatni. Pláne ha csak 9ig forog mert van egy hülye lyuk a dtben 8-9között ahol nincs ereje. Inkább hátulra rakj pár foggal kisebbet. Elöl 1fog kb 10km/h-t jelent, de nem biztos hogy a nagyobbat tudja forgatni. Az meg teljesen mindegy hogy páros vagy páratlan.
6.ban 8500 9000 a és 120 a plafon. Elöl 17es fogaskerék lesz hátsot már kissebre nem nagzon lehet levinni elöl 1fog sokat számítana? Ha elhl páratlan hátulis annak kéne hogy lwgyen? Mert mindenhol párosakat látok
Jó kis mocinak néz ki, de 10 lovat max az istállóban látott. 19000Km kb az ahol illik az első fúrást megejteni egy jól meghajtott 50-es gépen. Bár lehet jobban is jár az ember, ha felújítja gondosan, és tudja, hogy nem lesz vele gondja sokáig.
Leszedtem az oldaldeklimet a kuplung oldalon, hogy szimeringet cseréljek a vízpumpában. Gondolom a kuplung mintegy fél centiméteres lógása föl-le, meg a kotyogása nem üzemszerű, és gyárilag alumíniumdarabok sem hevernek a blokkban.....Tehát keresek 80-as komplett blokkot megvételre, lehetőleg olyat, ami egyben van..
üdv
csabi
köszönöm
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Erre én is gondoltam, csak halvány fogalmam sincs a méretéről, meg a menetemelkedésről....
Cs
DT 125 R hengert keresek !
Szeretnék véleményt kérni a mociról!
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Km-miatt--- érdemes-e megvenni miatta!
Állapot.
Ár.
Stb..!
Köszi előre is!
Néztem de sajna adatlapod nincs kitöltve.
Ha tudnánk merre vagy, egy helyi DT-s biztos segítene.