Az új légszűrő nem annyi levegőt enged át, mint a régi engedet, vagy többet vagy kevesebbet. Be kell hozzá állítani a karbit, nem elég hogy van benzin meg levegő, jó arányban is kell lenniük.
Sziasztok lánc szet csere elött állok és kérdezném hogy nektek milyen van fent átétel ugye hosz meg szélesség szóval minden ami eszetekbe jut tapasztalat szempontjábol am a gép 125r es dt smként végsebességre 130 körül szeretném kihozni most 16-53 a fogak száma lánchoszt még nem tudom.
kösziek elöre is mindenkinek.:)
másik nézem vidikbe hogy 2.ba 1-2 embernek gázra jön kerékre igaz azokon nem gyári rezo van erröl valaki tudvalami hasznosat mondani?
A nemzetközi helyzet fokozódik, úgy néz ki a kuplungom sem emel ki már. Valami okosat mondjatok...az olaj vizes, a váltó recseg,a qplung meg nem emel ki.
Köszönöm a tanácsot, azt a csavart onnan max Uri Geller veszi ki..Komplett blokk nincsen eladó valamerre? Mert a szétszedés-összerakás lenne 35 ezzeh, meg az anyagdíj. :-(
Üdv.Kalapáccsal finoman ütögesd meg a csavar fejét,de nem mint kovács az üllőt,utána patantfogóval,vagy ha az nincs csőfogóval vedd ki a csavart.Az akció után lehet,hogy a csavar kuka,szerezz be egy másikat. A tejfehér szmötyi 99%,hogy vízpumpa szimering. További szépeket.
Sziasztok,
Ma igen gyász daráló hangok kezdtek el jönni a váltómból, peig nem rég cseréltem olajat. Nem baj, gondoltam, cserélek megint. Az olajleeresztő csavar nem jön ki - elforgott rajta a racsnis kulcs. Belenéztemn a beöntő felől, és nem olajat láttam, hanem tejfehér szmötyit. Ami gondolom azért van, mert vizes az olaj. Na ez mitől lehet? Vízpumpa szimmering? És hogy lehet kivarázsolni az olajcsavart?
Csé
Akkor még lesz szikrád, csak nem jó helyen...
kösziek elöre is mindenkinek.:)
másik nézem vidikbe hogy 2.ba 1-2 embernek gázra jön kerékre igaz azokon nem gyári rezo van erröl valaki tudvalami hasznosat mondani?
Próbáld meg egy gyertyacserével lehet kompresszió alatt már nem ad szikrát. NGK BR09ES asszem. Néha nekem is volt ilyen...
Ma igen gyász daráló hangok kezdtek el jönni a váltómból, peig nem rég cseréltem olajat. Nem baj, gondoltam, cserélek megint. Az olajleeresztő csavar nem jön ki - elforgott rajta a racsnis kulcs. Belenéztemn a beöntő felől, és nem olajat láttam, hanem tejfehér szmötyit. Ami gondolom azért van, mert vizes az olaj. Na ez mitől lehet? Vízpumpa szimmering? És hogy lehet kivarázsolni az olajcsavart?