telo tetejénél felül a guminál adja a hangot szerintem.Nekem is nyeszereg néha pedig átzsíroztam már a felfüggesztés tengelyét is meg a kutyacsontok tengelyeit is meg a G zszemet.
Sziasztok olyan problémám van a géppel hogy nem akar be indulni szikra van,benzit is van mert benzines a gyertya,levegőt is kéne neki kapni mert zsír új benne a légszűrő.Akármennyit rugdosom nem indul be mi lehet a probléma volt már valakinek ilyen?
Az nem lehet,igazából először a vezetékelésre fogtuk,de tegnapi napon megbontottuk és ami nem gyújtás(világitás visszajelzők,stb...) kiiktattuk átnézegettük épek-e a vezetékek,de ugyanez a probléma fennáll.
Hali mocettások!
Az lenne a problémám, ha egy jó ideje hajtom a szamarat, kuplungolás-kor felpörög a motor, és menet közben állatira berezonál a hengerfejnél. Mi lehet a problematika?
Mivel látom a DT-t már igencsak ismered, a kérdésem a következő lenne: Bevállalnál persze megfelelő térítés ellenében egy DT125R javítást?
Hiba:
Power motor a gyújtás ráadásánál csekkol de 6500 nál többet nem pörög a gép magyarul nem nyit rendesen.
Iszonyatosan füstöl és beköpi a gyertyát.
Ha benne vagy kérlek adj egy email címet vagy telefonszámot.
Ha nem akkor légyszíves ajánljatok valakit nekem a Budapest Jászberény Szolnok vonalon aki jártas ebben......
Valami nyöszörög a hátsó felfüggesztésemben. Zsírzó szemekbe szoktam nyomni rendszeresen, ezért nem értem mi lehet az. Lehetséges, hogy csak látszólag nyelik a zsírt, de valahová befolyhatott a víz és berugózáskor azért ad hangot?
Van egy 125-ös Dt-m (1986-os gyártás) és gyújtás problémával küzdök.Konkrétan sajnos nem tudom mi a baj egyszer csak fogta magát és megállt.Nincs szikra.Müszerrel rá lett mérve a trafóra és ilyen 6-8V-ot mért a műszer(lendkerék alatt lehet a baj?,az elektronikával,esetleg a trafóval?)..az a legnagyobb baj h egyáltalán nem értek hozzá,de mégis mihez kellene hozzá nyúlni?Mi lehet a baj?
Először tegyél bele gyári gyertyát.
Ha ez megvan, nézd meg a povert, hogy nyit -e....
Meg nem ártana nézni présmagasságot, ha már tömítést cseréltetek.
Lehet alacsonyabb ment bele mint ami benne volt, s ezzel a beállítással már sokat kap.
A DT akkor is szokott úgy csinálni, mintha leszabályozna.
S akkor kisebb főfuvi.
Vagy próbálj egyet leengedni a tűn, lehet kiadja.
szijasztok!
Vettem a napokban egy dt 50-est, 2000 évj.!
motorini minarelli blok van benne vagy miazIsten...
mit lehet tudni a tipusról, sokkal szarabb mint a yamaha vagy azért meglehet vele barátkozni,hány lóerő.menyjit kajol naggyából?
Köszönöm uraim!
akkor iinkább úgy kérdezem mik a vélemények az alumínium airsal hengerszettekről . inkább költsek többet a pollini tuningszettre vagy jó ez az olcsóbb megoldás?
Hengerfejet szerintem nem ad hozzá egyik sem, gyárival én meg nem raknám össze. Minimum a gyárit méretre igazítani. Nagyobb hőértékű gyertya is kell, meg valamit jobb olaj a benyához. Nekem a polini ott kezdett el húzni, ahol az 50-esnek vége van! Cserébe kis fordulaton nagyon fikusz volt, bár a kompresszióhiány sokat számított biztosan ebben.
40 a polini, 25 kb az airsal, nekem volt polinim, van is csak már gatyán vettem... 100at karcolta a kis gép még szétkopott szétkarcolt hengerel is, de nekem más fajta kipum van, mint a gianelli, olyan külsőre. Most 50-esként is megy 80-85-öt szépen.
Ha gondolod hívj fel, megpróbálok segíteni.
Gyújtótekercs, jeladó, CDI, trafó.
Valahol itt a gond.
Vagy vezetékeknél.
Az nyiszereg.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Így már tiszta?
Az lenne a problémám, ha egy jó ideje hajtom a szamarat, kuplungolás-kor felpörög a motor, és menet közben állatira berezonál a hengerfejnél. Mi lehet a problematika?
Fúvóka cserélve lett 130asra és a power ki lett nyitva. Azóta minden rendben nem füstöl.
Mivel látom a DT-t már igencsak ismered, a kérdésem a következő lenne: Bevállalnál persze megfelelő térítés ellenében egy DT125R javítást?
Hiba:
Power motor a gyújtás ráadásánál csekkol de 6500 nál többet nem pörög a gép magyarul nem nyit rendesen.
Iszonyatosan füstöl és beköpi a gyertyát.
Ha benne vagy kérlek adj egy email címet vagy telefonszámot.
Ha nem akkor légyszíves ajánljatok valakit nekem a Budapest Jászberény Szolnok vonalon aki jártas ebben......
Előre is köszi!
Ennyi.
Van egy 125-ös Dt-m (1986-os gyártás) és gyújtás problémával küzdök.Konkrétan sajnos nem tudom mi a baj egyszer csak fogta magát és megállt.Nincs szikra.Müszerrel rá lett mérve a trafóra és ilyen 6-8V-ot mért a műszer(lendkerék alatt lehet a baj?,az elektronikával,esetleg a trafóval?)..az a legnagyobb baj h egyáltalán nem értek hozzá,de mégis mihez kellene hozzá nyúlni?Mi lehet a baj?
Válaszokat előre is köszi!
Ha ez megvan, nézd meg a povert, hogy nyit -e....
Meg nem ártana nézni présmagasságot, ha már tömítést cseréltetek.
Lehet alacsonyabb ment bele mint ami benne volt, s ezzel a beállítással már sokat kap.
A DT akkor is szokott úgy csinálni, mintha leszabályozna.
S akkor kisebb főfuvi.
Vagy próbálj egyet leengedni a tűn, lehet kiadja.
Vettem a napokban egy dt 50-est, 2000 évj.!
motorini minarelli blok van benne vagy miazIsten...
mit lehet tudni a tipusról, sokkal szarabb mint a yamaha vagy azért meglehet vele barátkozni,hány lóerő.menyjit kajol naggyából?
Köszönöm uraim!
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...