A találkozót beleolvasztottuk a Kecskeméti robogós és motoros találkóba. Néhányan már június 29.én ott leszünk, sátorban alszunk, a sátorhely 1000 forint, a találkozóra a belépő 1500 forint amiben elég sok program van.
Mindenkit szerettel várunk, pláne olyanokat akiket kicsit is érdekelnek a dt'k :)
Van egy Gianelli rezóm 80lc2-re. Gyári 110es fuvi van a karbiban, gyárilag a tű alulról a 2. rovátkában van, szűkítő pipa benne a légszűrőben. Próbáltam 130as, 125ös, 120as főfuvival, tű minden fele mozgatva, de így a legjobb eddig. Viszont érezhetően kevesel végig a motor. 120as fuvinál is már csak úgy forgott 2500 felé ha kivettem a gumiszűkítőt a légszűrőből, de úgy meg őrült nagy hangja van. Szerintetek?
Ha nem sikerül beállítsam, gyári rezó csere érdekel.
A szakemberek háta mögött, több tízéves tapasztalat van.
Fékhez általában adnak ÉMI, ISO bevizsgálási jegyzőkönyvet, minősítést.
Ez csak addig fog menni, míg baj nem lesz egyszer belőle.
Kopasz majd ehhez is adja a nevét?
Én nem vettem.
Ennyi.
Szia.
Nekem a 29.-e nem jó.
30.-án is csak délután tudnék menni.
De ebből ne csinálj problémát!
Nem vagdosom fel az ereimet.....
Amúgy is sűrűek a napjaim.
Ma műszakizott le a DT-m, csak okulásképp mondom, hogy cross gumi volt rajta, jó nagy bütykökkel, és teljesen kiakasztotta a fékpadot, annyira pattogott, hogy nem tudták lemérni. Így haza kellett jönnöm(még jó h 2 km-re lakom), és átgumizni gyorsan enduró gumikra, azokkal már tökéletes volt a padon.
Egyébként az egyik vizsgabiztos azzal is okoskodott, hogy a vizsgaképes gumikon ott kell lenni az E jelölésnek, ami az endúrón rajta is van, de a crossokon csak a NOT FOR HIGHWAY USE felirat van helyette
Ennyi lenne az egész? leszedem a váltókart, és kipiszkálom a szimmeringet? én azt gondoltam, dekli le, vagy valami...akkor megnézem ebből a szempontnból is...buapesten esetleg tudtok egy helyet ahol kapni szimmeringet?
Sokall.
Állíts a keverékcsavaron, hogy több levegőt kapjon.
Jobban tömít az új dugattyú, és nem kell annyi kaja neki.
Ha nem lesz jobb, állíthatsz a subert-tűn, engedj rajta egyet lefelé.
Szerintem csak a váltókart kell levenni hozzá, a szimering utána kifordítható.
Rátolod az újat, oszt Goooo.
Ha meg eldöntöd oldalra a motort, az olaj sem fog kifolyni.
Sziasztok! Fúrva lett a henger, belekerült 51es dugattyú, de a karbi nem lett hozzá állítva. A kérdés: 110es fúvóka van a karbiba és 6.ban 7000től többet nem fordul. Kellene bele nagyobb fúvi, hogy mondjuk 8-8500 forduljon vagy csak szimplán elfogyott az erő és azért nem megy többet? köszi a válaszokat
Sziasztok,
Cseréltem olajat, mert gondos gazdi vagyok, erre elkezdett csöpögni a váltókar alól az olaj. Nem nagyon, mondjuk napi egy csepp, de idegesít. Szimmering csere lenne, gondolom, ahhoz meg le kell szedni azon az oldalon a deklit, tehát olaj megy a levesbe, amit nem szeretnék, mer' drága volt :-) Két kérdésem lenne, van-e más megoldás a problémámra? ( a váltótengelyre gondoltam felteni valamit, amit a váltókar hozzászorít a szimmeringhez, valami gumi baszt ), illetve maga a simmering csere mennyire melós? Gondolom nem kell atomjaira szedni, mert a dekliben van,szal azt leveszem, régi ki,új be, vissza,olaj, heló. Nem?
Tud valaki olyan oldalt,vagy helyet,ahol MOST AZONNAL tudnak adni DT 80 LC-hez tömítés készletet?
Mert én nem nagyon lelek ilyet!
S: