130km-re vagyok tőle szóval lehetséges, csak időponttól függ, mivel mennem kell nyári gyakszira, meg utána egy kis meló is lesz, mivel le szeretném cserélni a DT-t.
Ja, meghát flex még csak akadna, szóval kicsit tudok faragni, de védőgázas heftelőcucc csak 10 kilométerrel odébb leledzik, az meg kipu nélkül erős kép lenne.
Én is ezen gondolkodtam, csak ez a flexelős - hegesztős mókázás nem biztos, hogy megoldható, vagy csak nehezen, ezért gondoltam a derbis verziót...olvastam itt, hogy a leömlőnél vanvalami tölcsér,amit ki lehet műteni, ez csak a 125-nél van, vagy a 80-nál is?
De ha már herélés, elkellne egy útmutató is, afféle LúzerMasnuál. :-)
heréld ki a DT kipufogóját először sztem, am meg nem hiszem hogy baj lenne belőle, hogy 50esen volt, mivel herélt. De nem hiszem h jó lesz rá farigcsálás nélkül.
Sziasztok,
Eszem,be jutott egy dolog, kellene segítség hozzá. A DT-nmost egy gyári rezó van, azzal a bizonyos 80 kmh felirattal, csakhogy nekem van egy rezóm otthon, igaz Derbi Sendára való, de herélt.
Sajnos az említett donor gyárilag 50-es volt, namost az kérdésem, hogy, ha felteszem én ezt a rezót a DT-re, akkor jobban járok - mert herélt - vagy rosszabbul - mert 50-hez való? Már ha passzol, ugye.
Kicsit böngésztem és találtam egy kopaszkak1 nevű felhasználót aki pár nap alatt bolti ár alatt készít tárcsát. Itt a hirdetés linkje: http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Ő lenne az illető?
üdv.
Lehet hogy csak egy ilyen kis apróság. Én is kiszedtem bezincsapot és a "teljes" állásnak an egy 15 centis csöve aminek a végén van egy szűrő, igen de hat a benzinszint lemegy az a cső alá akkor nem folyik a karburátorba benzin, a tartaléknak nincs ilyen csöve csak egy ugyanolyan szűrő ami a tank aljáról nyeli a bengát. Én is ráfáztam nemrég
És ki lenne az illető aki 20 körül marna egy tárcsát? Mert ha 18-20 környékén csinálna egyet tokkal vonóval, akkor lehet inkább azt venném, mert megúsznák akkor 4-5 ezret.
kezdek akkor gyújtögetni