Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni, hogy milyen dugattyút vegyek DT80 LCII-be, mivel most újítjuk fel. Mit gondoltok for yamaháról, proxról? Prox megéri amennyivel drágább a többitől?
Ennél a kuplung nem függ össze a berúgóval, mint a szimón. Itt kuplunggal is be lehet rúgni, hasznos feature, ha sikerül valahogy megfullasztani sebességben.
A blokk oldalán-tetején a csavar alatt egy rugó van meg egy kúpus tető rajta, ami a váltó léptető tengelyén a kialakított mélyedésekben megakad, szedd ki, nem-e besűrűsödött benne a trutyi, ott nem nagyon forog az olaj. Esetleg erősebb rugót is kaphat. Lamellaszett 3000Ft kb. Nekem is csúszik, megégette az előző tulaj, hiába csiszoltam fel stb, sose lesz már jó.
érzetre kiemel rendesen, nem viszi ha behúzom a kuplungot, berugni is lehet rendesen sebességben,
csak öreg már, legvalószínűbb a kuplung lamella, meg a legolcsóbb is, de lehet rugóstól cserélem ha már szétszedem, ha kapni hozzá egyáltalán, olajat néztem régebben és normál hajtóműolajat ír hozzá, olyan is van benne
a kuplung azért is csúszhat mert nem jó olaj van a blokkban vagy a rugók gyengék.Üresbe meg lehet azért nem tod rakni könnyen egyhelyben állva,mert nem emel ki rendesen a kuplung.Ez lehet az olajtól is meg a a kuplungkosár beverődésétől is.
Sziasztok rég jártam erre, de csak azért mert hibátlan a kis 50es MX-em, kiváló munkagép nagyon szeretem, kb most járódott be, picit szűkre lett fúrva, ezért melegedett, de mostmár jónak tűnik.
Piszokul bírja a forgatást, én simsonon nevelkedtem és megtanultam nem forgatni, mert azt csak egyszer forgattam volna így le, úgy becsörög mint a huzat, a kis dt meg szereti sőt igényli :) megérte hogy nem spóroltam az alkatrészeken, rendeset kapott mindenből, és szépen szól nagyon tiszta egészséges hangja van.
Na most ne gondoljátok hogy gépgyilkos vagyok, mert nem, nekem ez munkaeszköz, így vigyázok rá csak ha véletlen sietni kell, akkor kihúzatom rendesen, meg kell is az időnként, mert a általános használat az alapjárat közeli közlekedés, szépen felpakolgatom alapjáraton, és elkocogok 40el.
Ami egyre jobban zavar, hogy a váltóm kezd simsonos lenni, azaz nem is pontos meg nem is határozott, pl. az üres megtalálása egyre nagyobb feladat, lehet e ezen kívülről segíteni, már nem emlékszem a belsejére és a fényképeket sem találom amiket felújításkor csináltam, de mintha a bal oldalon a blokk tetején az a csavar valami ilyen szerepet töltene be hogy előfeszíti a váltót, de lehet rosszul emlékszem. A kuplungom is megcsúszik már hűvösebb időben, ez is cserés lesz pedig szemre nem tűnik kopottnak, de nemsoká kicserélem az a biztos, meg kellene valami jó gumi még rá, mert most slick gumival sarazok :)
trabantom 2 évig(!) állt falun a hátsó udvaron, aksi nélkül, beindítás nélkül...mikor megvették nemrég, aksit löktünk bele és az is pöcc röff...még tekertetni se kellett. dunaújvárosig ment el saját lábán(Bagamérból)
igaz nem Transporter....de nekünk volt egy Toyota Hiace, munkás autó volt....450.000 km volt már benne, de olajat meg a szűrőket rendszeresen cseréltük meg a kopó alkatrészeket szólva mindent megkapott és télen úgy vitték el tőlünk hogy 2 hétig be se volt indítva, beleraktuk az aksit és pöccröff....azért csak japó....!
bocs az offért.
Sziasztok!
Vettem egy 80as Dt-t és nem volt benne a berugótengelyen a rugó. Be szeretném rakni de meg tudja mondani valaki hogy hogyan kell álnia a rugónak? Esetleg fényképet tudna valaki küldeni?
Hát most csak 50-es megy a fordulatot nem tudom :S Gyári rajta mindan. ÉS a ficko ugy is akarja hagyni csak kivetetni a folytást h egy kicsit jobban menyen, átlagy esetben (emlitetem már minarelliket csináltam azok a folytásnélkül rögtömment 80körül) a kipufban van de ezt még nem szedtem szét és fölöslegesen nem szeretném babrálni... ezért kérem a segitséget h biztos lehesek abba amit csainálni fogok... vagy ijensmi!:D
Na akkor még reménykedhetek. Bár igazából nem is a motorral vannak gondok, hanem minden mással ami körülötte van. AC pumpa, műszerfal, futómű, amin évente kell kisebb felújításokat csinálni a gagyi alkatrészek miatt. De a Yamaha hibátlan :-)
Sziasztok.
Ti hány fogas lánckereket használtok elöl? Érdemes egy 125-ösnél 1 vagy 2 foggal növelni? Így is jól megy és nyomatékos, de gondolom javítana valamit a végsebességen
Üdv.
A "tuning" gyújtás(amit kb egy ezresből meg lehet építeni), vagy a gyújtás módosítása csak akkor fog számítani, ha 10fölé forog a gép, egy jó kipufogóval. Ezeknek gyárilag a kipu és a henger miatt már nagy fordulaton eleve nincs ereje. Az elektronika szinte csak azért van fojtva, hogy üresben ne pörgesse szét az ember. Más gyújtással csak annyi, hogy pl 3.-ban felpörög totál, persze vagy 2 perc alatt, gyorsulni nincs ereje. Sokszor a légszűrőhöz raknak szűkítőt és a karbiba kicsi fúvókát a kevesebb levegő miatt, lánckerék is kisebb szokott elöl lenni, meg pár motornál alatronikát fojtják mondjuk 6000-nél, olyankor egy-egy kábelt összekötnek és ki van iktatva. Mit jelent az, hogy fojva van? Mit tud most a motor?
A CBR-t is sárban, homokban emelgetted? Nem elhanyagolandó, hogy tapad-e a kerék, és billenteni kell ,vagy csúszik és fel kell emelni, egy az egyben! Plusz még az ember lába is süllyed.
Úgyhogy lehet ez kimarad....
Hátulra féktárcsát honnan tudnék rendelni/ venni? Vagy motorosboltban tudnak a tárcsa méretei szerint rendelni?
Előre is köszönöm.
Valakinek nincs eladó 125R-hez "első" lábtartója? Illetve keresek még első fék, és kuplung kart.
csak öreg már, legvalószínűbb a kuplung lamella, meg a legolcsóbb is, de lehet rugóstól cserélem ha már szétszedem, ha kapni hozzá egyáltalán, olajat néztem régebben és normál hajtóműolajat ír hozzá, olyan is van benne
Piszokul bírja a forgatást, én simsonon nevelkedtem és megtanultam nem forgatni, mert azt csak egyszer forgattam volna így le, úgy becsörög mint a huzat, a kis dt meg szereti sőt igényli :) megérte hogy nem spóroltam az alkatrészeken, rendeset kapott mindenből, és szépen szól nagyon tiszta egészséges hangja van.
Na most ne gondoljátok hogy gépgyilkos vagyok, mert nem, nekem ez munkaeszköz, így vigyázok rá csak ha véletlen sietni kell, akkor kihúzatom rendesen, meg kell is az időnként, mert a általános használat az alapjárat közeli közlekedés, szépen felpakolgatom alapjáraton, és elkocogok 40el.
Ami egyre jobban zavar, hogy a váltóm kezd simsonos lenni, azaz nem is pontos meg nem is határozott, pl. az üres megtalálása egyre nagyobb feladat, lehet e ezen kívülről segíteni, már nem emlékszem a belsejére és a fényképeket sem találom amiket felújításkor csináltam, de mintha a bal oldalon a blokk tetején az a csavar valami ilyen szerepet töltene be hogy előfeszíti a váltót, de lehet rosszul emlékszem. A kuplungom is megcsúszik már hűvösebb időben, ez is cserés lesz pedig szemre nem tűnik kopottnak, de nemsoká kicserélem az a biztos, meg kellene valami jó gumi még rá, mert most slick gumival sarazok :)
bocs az offért.
Vettem egy 80as Dt-t és nem volt benne a berugótengelyen a rugó. Be szeretném rakni de meg tudja mondani valaki hogy hogyan kell álnia a rugónak? Esetleg fényképet tudna valaki küldeni?
Ti hány fogas lánckereket használtok elöl? Érdemes egy 125-ösnél 1 vagy 2 foggal növelni? Így is jól megy és nyomatékos, de gondolom javítana valamit a végsebességen
Üdv.
De a bükkben kanyarogni első osztályú!