Transporterről nekem is van kisregényem. Soha többet látni sem akarok olyan autót. Most Citroen Berlingóm van, mert az milyen jó. Ja, csak nem a szar HDI motorral, mert úgy tele van rakva elektronikával, hogy egyrészt csak a baj van vele, másrészt a szakszervízekben senki nem ért hozzá. De mivel 5 év alatt 2 milliót buktam rajta, asszem már én fogom felgyújtani. Még jó, hogy van a családban egy 20 éves Honda Civic, amire mindig lehet számítani.
6 Kawasaki 2 Suzuki 2 Honda és 1 Yamaha után elmondhatom, hogy igenis a Kawa a japánok legalja. Legutóbb pl. egy AR volt nálam. Úgy volt megcsinálva az olajtartály visszajelzője, hogy csak akkor világított, amikor az üresjelző is. Egy hosszú úton garantált rotty. De volt Kawából KZ 750, GPX 250 KLR 600 GPZ 400-ból több is. Honda VF 1000F XL 500. Suzukiból GSX 400 RM 250. Yamaha FZR 400. Asszem ez elég tapasztalat. Most egy DT 80 LC II van, nagy megelégedésre. Szóval a Kawa a legszervízigényesebb és logikátlanul összerakott gép. KLR 600-nál a berúgó, egy röpsúlyos dekompresszorral van megoldva, ami 10-ből 8x széthullik és viszi magával az egész szelepfedelet, persze több darabban. Igaz mikor megy, akkor nagyon megy. Én 2 év alatt kb. 3 hetet tudtam motorozni vele, a többi időben szétszedve állt a garázs sarkában.
Sziasztok Az érdekelne h hol van a folytás Ymaha DT 50 2010-esben! Volt már dolgom Minarelli blokal ott a kipufban van! A kérdés h itt is ott találom meg vagy ? (Sokhelyen emlegetik az elektronikust de az tapasztalataim szerint kamu vagy csak ugy müködik ha veszel rá egy Tuning, verseny elektronikát...De nem tudom! ) Várom válaszotokat met sörgös lenne a dolog...!
Pont ezért nem szabad semmi oljat venni ami magy xedik tulajos, pláne munkás autot, mindenki hajtja olaj csere meg luxus. Motort is inkább behozatok ismerőssel, lehet van benne millio km de legalább megkapott mindent.
A felesleges és félrevezető általánosítás miatt istenítenek/gyaláznak bizonyos típusokat! Lásd, nekem volt vw transporterem, ami ugye lelőhetetlen, maga a csoda, csak tankolni kell! Ehhez képest a gatyám ráment a szervizelésre, dolgozni nem tudtam miatta, mert a szerelőnél dekkolt állandóan! Már azon tanakodtam, milyen kocsit vegyek mellé, hogyha ez épp szervízben van! Helyette vettem egy pezsó expertet, ami ugye a közhiedelem szerint egy ócska, szar, francia selejt! Nehogy megvedd a meg fogod bánni! Azóta csak olajcsere alkalmával találkozok a szerelővel , meg a kopó cucc csere alkalmával! És az a 4 literes fogyasztás különbség se elhanyagolható!
KLR600 felejtős. Nekem volt. Egy rémálom. Mint általában a Kawasakik. A legvacakabb japán motor.Pedig én szeretem a japán technikát, de a Kawa mesze a legalja.
Erdőztem ma egy jót, 50 km alatt 3 liter benzint füstöltem el, ez nem is rossz a terepviszonyokhoz képest, aszfalton ebből jó ha 3 km-t mentem, és 80%-ban 1-2-3-ban nyígattam a vasat, jó sok kaptatón
Azért motorikusan ne legyen hulladék...
Egyik haver nemrég cserélte az Aprilia Leonardo robeszát 1:1be egy MTX-re kinézetre elég ramaty de motorikusan viszont pöpec a gép és 110-re tartotta az előző tulaja így kb. ehhez próbálok viszonyítani.
Csukló függő...
Azért egy 600-ast már nem kell annyira nyígatni mint egy 125-st
Eddig még túl sok krosszgéphez nem volt szerencsém XT600-al, 80 valahanyas DT125-el és MTX 125-tel mentem eddig csak...
Köszönöm Béla
Egyik haver nemrég cserélte az Aprilia Leonardo robeszát 1:1be egy MTX-re kinézetre elég ramaty de motorikusan viszont pöpec a gép és 110-re tartotta az előző tulaja így kb. ehhez próbálok viszonyítani.
Azért egy 600-ast már nem kell annyira nyígatni mint egy 125-st
Eddig még túl sok krosszgéphez nem volt szerencsém XT600-al, 80 valahanyas DT125-el és MTX 125-tel mentem eddig csak...