Sajnos volt már rá alkalom hogy a 210 kilós CBR-t kellett a földről felállítanom , de ha az ment egyedül akkor csak menne egy 150kilós XT is amin még a fogás is több.
Nemtudom menyire vagy kemény legény, de endurozni minél könyebbet, mert egy ha kicsit kell harcolj a sárba utána alig tudod felállítani. És azért egy xt nehezebb jóval
Az két elég távol eső kategória! 125-ös dt-t én a 250-es 4t-vel tudnám egy lapra rakni! és még ezek pár pacival erősebbek is! Mondjuk ezek szerint fogyasztásban a dt párja a 600-as szekció!
Azért érdeklődök mert akarok venni valami játszós terep gépet és nem igazán tudom eldönteni hogy valami 125 2T vagy nagyobb 4T legyen-e.
A 2T-kel csak az az 1 bajom van, hogy elég szomjas jószágok...
nekem R-es van, utcán használom, régebb városban még fiatal koromban 8-9et is meg tudtam vele itatni, most már városba nem nagyon járkálok a rendőrök miatt, így kb 5körül jövök ki vele
Szia.
Korábban leírtam, hogy sok szívás vezetett ehhez az állapothoz.
Ne fogj bele, ha kérdéseket teszel fel!
Rossinak van eladó kereke, fűzött.
60 ropi, áldozd be, és megkíméled magad mindenfajta szívástól.
1 az 1-be belemegy.
azt olvasgatom hogy kb csak a repsolnak van olyan olaja ami JASO FD és API TC 2300ért... Motulnak 3000töl kezdődik, CAstrol-ról ne is beszéljünk, Elf-nek meg olyan van hogy Jaso fc api tc.
na akkor most wtf ? eddig arra mentem hogy ezek a jelölések minél jobbak legyenek, de akkor lehet hoigy nem is ér semmit a jaso meg api felirat?
Sziasztok ha valakit érdekel van egy 125 ös vízhűtéses dt-hez komplett gyújtás alaplapom tekercsekkel és egy lendkerekem valamint egy gyújtás felőli oldal deklim évjáratot nem tudok de elöl hátul dobfékes ha ez segít kérésre képet küldök postázni tudom apróért vihető
DT125
XT600