Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazából max olyan 150et tudnék az egész dologra szánni és eddig ez a két esélyes van
DT125
XT600
dr250 ből több féle is van! 21 lovas és 28 lovas is van!
Csak az a nem mindegy hogy egy jo kis endurozás után menyire fáradsz el :DD
hát azért nézz meg egy xr250-et... volt szerencsém menni olyannal, hát eszméletlen hogy teljesít, a dr250-hez viszonyítva is brutálabb
A 250-es 4T szerintem kicsit lomha ebben a kategóriában azért gondolkodom inkább 600 körüliben hogyha már 4T...
Sajnos volt már rá alkalom hogy a 210 kilós CBR-t kellett a földről felállítanom , de ha az ment egyedül akkor csak menne egy 150kilós XT is amin még a fogás is több.
Kell valakinek gyári, fekete első sárvédő 2000-ért?
Nemtudom menyire vagy kemény legény, de endurozni minél könyebbet, mert egy ha kicsit kell harcolj a sárba utána alig tudod felállítani. És azért egy xt nehezebb jóval
Az két elég távol eső kategória! 125-ös dt-t én a 250-es 4t-vel tudnám egy lapra rakni! és még ezek pár pacival erősebbek is! Mondjuk ezek szerint fogyasztásban a dt párja a 600-as szekció!
Én egyáltalán nem kőkemény üzemórás cross gépre gondoltam!
Ha 4t akkor ilyenek jönnek szóba mint XT600 DR600 KLR600 vagy650 és társaik
http://bikepics.com/members/gy...
kéne egy kis segítség:D
Ha utána olvasol, pl egy 4t pályagép, egy ugyanakkora köbcentis 2t-nél többe kerül a szervizzel együtt jóval.
e-mail : adi.ladavfts@freemail.hu tel.: 06 20 317 17 88
Azért érdeklődök mert akarok venni valami játszós terep gépet és nem igazán tudom eldönteni hogy valami 125 2T vagy nagyobb 4T legyen-e.
A 2T-kel csak az az 1 bajom van, hogy elég szomjas jószágok...
nekem R-es van, utcán használom, régebb városban még fiatal koromban 8-9et is meg tudtam vele itatni, most már városba nem nagyon járkálok a rendőrök miatt, így kb 5körül jövök ki vele
Szia egy emailcimet v vmi elerhetoseget tudnal adni?
Köszi!
És köbö mennyit papílnak ezek 100on?
Nem sokunknak van itt lc vagy lc2, én ugytudom hogy az lc2 erősebb mint az R, de az R'hez talál könnyebb alkatrészt találni mert gyakoribb motor
Nahát ezzel kegyetlen sok újdonságot mondtál...
Én motorikusan gondoltam...
Mivel gyári adatok szerint pl. 4Le különbség van a kettő között!
Szia.
Korábban leírtam, hogy sok szívás vezetett ehhez az állapothoz.
Ne fogj bele, ha kérdéseket teszel fel!
Rossinak van eladó kereke, fűzött.
60 ropi, áldozd be, és megkíméled magad mindenfajta szívástól.
1 az 1-be belemegy.
Az LC2 az hátul dobfékes még, nameg öregebb
azt olvasgatom hogy kb csak a repsolnak van olyan olaja ami JASO FD és API TC 2300ért... Motulnak 3000töl kezdődik, CAstrol-ról ne is beszéljünk, Elf-nek meg olyan van hogy Jaso fc api tc.

na akkor most wtf ? eddig arra mentem hogy ezek a jelölések minél jobbak legyenek, de akkor lehet hoigy nem is ér semmit a jaso meg api felirat?
15.-e után legyen feltétlen
Megvan a megoldás! Azért köszi a segítséget!
Sziasztok ha valakit érdekel van egy 125 ös vízhűtéses dt-hez komplett gyújtás alaplapom tekercsekkel és egy lendkerekem valamint egy gyújtás felőli oldal deklim évjáratot nem tudok de elöl hátul dobfékes ha ez segít kérésre képet küldök postázni tudom apróért vihető