Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladnám szeretett DT-met autóvásárlás miatt!

Bővebb infó itt: katt
Hy

Az lenne a kérdésem, hogy van-e külömbség grafit vagy ezüst blokkos Dt közt motorikusan?
Bocs a helyesírásért de csak írtam ami jött :)
Ha jól tudom akkor az aksi meg a gyújtás két külön áromkör. Elvileg nem lehet. Öninditós gépeknél szokot leni hogy neheze indul mert az aksiról megy az öninditó motorja és ha gyenge az aksi akkor nincs elég nafta bene hogy az öninditó tekerjen.
A gyujtásnál lehet probléma az hogy kicsi a szikra. Ilyenkor nem árt megtisztítani a gyertyát vagy egyszerüen újra cserélni főleg ha régi és sokat ment már ami benne van. Vagy lehet még előgyujtás probléma de azt nem tudom hogy kéne DT nél álítani. És nem is jellemző. Lehet még az is hogy nem megfelelően inditod. Vagyis ha sokáig nem használod a motort akkor forgatyúsházból meg a karbibopl s kipéárolog a nafta. Ilyenkor nám árt úgy jtás nélkül szívatóval egyet ketőt rárugni aztán gyújtásal és szívatóval együt inditani és kicsit melegíteni. Nekem így indult jól ha sokáig ált. Ha minden nap vagy kétnaponta mentem vele akor csak szivató és egy rugásal indult :) Sok síkert.
szerintem az akksi nem lehet. én kiveszem, és max 3 rugásbol indul..
Vagy megkockáztatnám a gyertya hülyéskedését is...
Esetleg szerintem az akksit is meg kéne nézni. Az MZ-mel is ez volt, kicsit lemerült az akksi, és el nem indult rugásra.... Megtoltam, és pöcc röff... Ha meleg a motor, akkor sem indul? Próbáld meg 1 másik akksival...
Cső! Sztem nem a hideg, mert még augusztusban raktuk össze és akkor is így indult! A motor nem erőtlen úgyhogy inkább a karbi! Köszönöm a segítséget!
Törött gyűrűvel is megy! Nekem annó 3 db volt törva az alsó gyűrűm a felső meg teljessen be volt szorulva a vájatába és mégis ment a gép (DT forever). Bár ha csak nehezen indul de nem erőtlenebb mint eddig akkor sztem csak karbi gondos. Nem lehet, hogy valami nagyobb kosz darab került a hidegindító részbe. Vagy lehet, hogy csak szimplán hidegebb van és e miatt indul nehezen.
Cső! Lehet, hogy elállítottam! Mert kipucoltam 2x is! Rokonom aki szerelte , ő állította az alapjáratot, de semmi mást! Ha eltört volna a gyűrű akkor sztem a motor már nem menne! Mert akkor már rég beakadt volna valahová! Amúgy mit lehet még a karbin állítani?, és hol?, hogy a probléma megszűnjön? Köszönöm a válaszokat!
Na srácok most jöttem a motorszerelőtől. Megnéztem a gépet. Hát elég csunya látvány :S
Juk éget a dugatyúba :S akkora hogy belefér a mutatóújjam Nagyon brutál az egész gép tele van reszelékel olyan mintha esztergáltál volna :D brutális. Ami jó hír hogy a motorhoz még hozzá se volt nyulva azaz a blokk bontatlan mert még a gyári tőmítések vannak bene és nem látszik hogy buherálva lett volna. Csak a dugó volt cserélve, prox volt benne. Egyelöre nem tudni hogy mitől lett ez de hát ez van, fel lessz újítva az egész főtengelyt javítani kel új hajtókar új dugó, fúrás, szimeringek. Meg ami még kell. De nagyon durva azt monta a szerelő hogy ilyet nem mostanába látott :D
Szóval még vagy 2 hét és meglesz a motor adigra talán a hó is leesik :S Úgyhogy majd tavaszal kezdődik a bejáratás.
Mondjatok már nekem valami boltot, ahol lehet DT50-esbe utángyártott dugót venni! Max. 4000-ért.
Pinkmotorsról tudok, csak ott éppen nincs ez a méret (40,5), csak két hét múlva lesz.
Érdekelne a filléres DT alkatrészes telefonszám :)
Lehet, hogy elálítodott a karbid de az is lehet, hogy elment a kompressziód vagyis valami csúnyán nem klaffol a hengerben. Talán eltörtek a gyűrűk.
Hali! Az mitől lehet, hogy a Dt-m nem indul könnyen? Szétszerelés előtt 1 vagy 2 rugásra indult! Most meg tolni kell és ez elég sz@r mert nem vagyok a valami erős! A gyujtás az fix úgyhogy az jó sztem! Köszönöm a segítséget!
Komoly? Te is Déris vagy? Én 11.D-be járok. Milyen kicsi a világ...
Bontóból!
Ha visszakeresel pár oldalt valaki már beírta a bont számát. ott biztos lesz.
Szegeden ako már szeretnek a rendörök Dt? :):)
én meg tervezem hogy bemék a déribe Dt vel rendszám nélkül cross gumival :D
kicsit félek a rendöröktöl :D
Helló YamahaDT!
A legegyszerűbb szerintem ha húzol egy nagy gázt powerre, hogy átmenjen az első kerék a hátsó meg már belecsattanhat. ;)
Valaki szóljon már légyszíves, hogy honnan szerezhetnék DT 125R-hez(1996) légszűrőfedelet!
Helló!
Meg tudná valaki mondani, mennyibe kerül egy lánc 125ös 98 -as Dt-re és hol tudnék rendelni? Ez O-gyűrűs?
Ja és esett már el valaki úgy hogy terepen rosszul ment bele egy buckába, beszitálta a kormány és csá?
Van valami technika erre, mit lehet ilyenkor tenni hogy ne legyen bukta?
Engem pont tegnap kergettek meg. Utánamfordult, de egy idő után már nem jött. Autónak sosincs esélye motor ellen.
Az az igazság hogy a supermoto felniket meg akarom tartani mert ha minden jolmegy akor jövőre müszakis lesz a paripa de adig csak az erdöben kergethetem az özeket és hát simagumival nem sok esélyem van... Mindig lehagynak
Az picit sok, inkább keresgélek még, de azért kösz xD
Üdv tucky! A dupla szálasra három szál megy persze akkor ha külön szálon kapja a testet. De sztem nállad is gumi gyűrűn keresztül van felfogatva a lámpabúra a vázra. Egyébként igen két szál van vákumban.
Nekem így valahogy néz ki az ízóm. Asszem bajonett zárasnak hívják az ilyes félét.