Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Nekem 2 éve volt ilyesmi történet. Akkor a kipufogó tömődött el, valami nagyobb kokszdarab szorult meg a hátsó dobban, előtte 3 évig nem volt kiégetve igaz.. aztán lehet, hogy neked más van, de enyémnél biztos ez volt..
Domaszéken. Szeged nyugati oldalán. És szerintem elég messze vagyunk. Ajánlanám a http://maps.google.com/ oldalt. Beírod, azt már mutatja is h hol van. Miért kérded?
Kitalálom. Gyerünk el motorozni valamerre. Eltaláltam? Egyébként ma állítottam téli álomra a DT-met. Lemostem, felbakoltam, kerekekből engedtem ki egy kis szelet, tankot csurig öntöttem és letakartam. Én már fázok nagyon a motoron, meg beijedtem a hótól, amit ígérnek a jövő hétre. Minden jót
Pontosan hol lax? Szeged meik oldalán? Lehet nem vagy olyan mesze. Én Jászszentlászlón. Szegedről elindulsz az 5-ön Kistelek felé Kisteleken Csengele felé onan meg Jászszentlászló
Igen folyamatosan kell fújatni, és nálam kb 15 perc volt a rezó, a dob meg kb 20.
Elég rendesen felmelegíted és aztán szépen fújod és az elméletileg adig ég amiég van olyan ami éghet, szal ha elalszik akor már nincs minek égni. A robi kipufja kb 40 percig égett és az elején 20-30centis kékes zöldes pirosas szúróláng jött ki a végén Elég keményen izzot a belseje
Ok! És kb mennyi ideig ég és folyamatosan kell fújni?
De van benne gyapot, de semmi baja nem lesz neki. Üveggyapot talán, az meg bírja a hőt. Azért tömödik el, mert ez az anyag felszívja az el nem égett olajat. Mert ugye a full szintetikus olaj nem ég el, és legalább 50%-a a kipufogórendszerben marad.
Heló! Köszi szépen a választ. A rezóban akkor nincs ilyen gyapot meg ilyenek? Annyi elég hogy leszerelem aztán meggyújtom?
Menyivel lesz jobb ha kiherélem a kipufot? Kb?
Mi is hasonlo modon égetük ki a robogó kipufogóját csak mi egy gáztüzhejre tetük fel egy röpke fél órára és amikor már elégé sercegett akor levettük és bele a kompreszort. Hát én már látam 50-60 szalma bálát egyszere égni de az közelsem füstölt úgy mint a robogó kipufja... Igaz még az égetés előtt kb 20kiló volt az égetés után meg 8-10kilo lett
Szerintem nincs 60as a DT-hez ujat itt nézd www.nagyvas.hu
szóval csak meg kell várni míg szárad aztán holnap már jó lesz
Szerintem
DT hibája (ahogy hallottam) hogy a gyujtása eléggé érzékeny
Lemostam a DT-met, majd elindultam vele. Aztán bemelegedett, és 7000ig kipörgött, utána mintha elment volna a gyújtás. Aztán leesett a fordulat és kezdődött elölröl. Megszárítottam a gyertyapipát és ugyanez. Kicseréltem a gyártyát, ugyanez. Kicsit állítottam a gyertyahézagon, valamivel jobb lett, de nem lett az igaz. Aztán kicsit vártam, és hogy hogynem kipörgött 9000ig, kicsit szaggatva, de egyre jobb lett. Aztán mentem vele 10 km-t, úgy tűnt, h jó. Megáltam vele, pár perc múlva megint elindítottam. Mintha megint szaggatott volna 9000 körül. Tekercs, légűrő tök száraz. Fogalmam sincs, hogy mi tréfált meg, de elég érdekes. Ötlete esetleg vkinek?
Hali!
Általában mind a 2-őt ki kell... A rezónak a henger felőli végénél lángvágóval elkezded égetni a "szenet", majd egy kompresszorral elkezed fújatni. Ha jól csinálod, akkor izzik mint a parázs. Vigyázni kell, mert a másik végén izzó darabok fognak kirőpködni, meg hatalmas füst, szóval ne a szalmakazal felé irányítsd! Ha nem akarod, h leégjen a festék, akkor vizes rongyal kell hűteni már a legelején, amikor elkezd sütősödni. Valamint nem árt, ha nem a kezedben fogod, mert rá fog égni az ujjad... Ha elaludt, akkor necces ujraindítani, de akkor bele kell nyomni a lángot, ameddig birod, + a levegőt kell nyomatni bele. És fújj bele előtte, és utána. Akkor jó, ha könnyen át bírsz fújni a rezón. Ja és vigyázz, mert ha beindul, és sok levegőt nyomsz, a henger felőli végén kicsapkod a láng, mintha motort járatnál kipuff nélkül. (Ez a lényege a rezónak!)
Végdobot meg ugyanígy, csak azt nehezebb, mert tele van kis kamrákkal, és sokkal tovább is tart. Sok sikert!
Heló! Hátsó lánckerékre lenne szükségem 125ös dt-hez. 60as körüli legyne vagy nagyobb. Ha van valakinek szóljon.
Az tény, hogy a kategóriában a rotax blokk a leghangosabb... és miért érdekeljen, ha a csendes dt-ket megeszi?

A leállás meg egy hülye baromság... ha foglalkozol vele, semmi gond! De ha akármelyik japán elhanyagolod, azok is megborulnánk elég könnyedén!
az a rotax körbe veri az összes dt-t...
Hali! Az lenne a kérdésem hogy hogyan égessem ki a kipufogót (dt 125r) A dobot is ki kell vagy csak a rezonátort? Köszi a választ.
De te a végdobról beszélsz? Mert én nem én a rezonátort akarom sztétvágni!
élettartamot nem csökkenti a kipuff.....
kb annyi fordulatot bír mindig (db)
csak az nem mindegy hogy 5 év alatt vagy fél év alatt forog annyit.........
CSé all!
Srácok a kipufogó kibelezését ugy csináljátok hogy minedt durjatok ki belöle hogy egy üres csö maradjon aztán perforált csö bele meg üveggyapot.
De ha már it tartotok csináljatok egy uj kipufogot, simo végdob meg kicsi heggesztés és megvan, és a motor életartama se csökken tölle(a dt-n kivül minden 125 ös motoron nyitot dob van:D).

na reméelm segitetem XD cséjé
Mi a véleményetek e kipufogó kibelezésével kapcsolatban? Joban fog meni? A motor élettartamát menyire csökenti? Amugy szerintem az sem nagyon jo hogy így levan folytva, olyan a hangja mint egy robogónak
koszi pont most találtam meg:)
Szia kimlei! hát nézzél szét a www.nagyvas.hu -n ottvan felül h alkatrész - szűrők- légszűrő (Twin Air)! aztán bekell állítani h yamaha off road és enduro és otvan h dt 80
igen megvan de állapota nagyon rosz. csak azért kérdem mert szerintem mindtha picit szélesebb lenne a képen lévő az enyém iy ilyen csak talán keskenyebb. vki már beleprobált rakni 125be való légszűrőt?