Fogod a végdobot szétvágod kibelezel, fogsz egy perforáltcsővet amit beleraksz a végdoba úgy hogy középen menjen végig rajta. Fogsz üveggyapotott megtömőd vele és öszerakod. Ha sok gyapotott raksz bele (megtömöd rendesen) akkor gyorsaban fog meni rajta a gáz elvileg jobb lesz a tejesítmény de a hangja az csak nagy fordulazon fog megjönni. Ha keveset raksz bele akor kiseb fordulaton is lesz hangja csak nem biztos hogy olyan szép. Próbálkozni kell.
Hy!
Nekem ismerős a gondod és tudok rá megoldást..... , a gépem eléggé combos lett tőle 2-3.ban egykerék.....és 140es mutatót megfekteti a vas ! Előtte max 90-100, tiltás szóval ugyanaz mint nálad. ha érdekel irj
Hol tudnák olcson veni valami végdobot? Hazsnált is jo. Amugy szétvágtuk a rezót, kiszedtük a belét, a hangja igaz csak egy picit let embereseb de sokal joban harap, joban veszi a fordulatot, most nagyon mevagyok vele elégedve de valami hangot is csinálni kene neki.
helló CeFReX! nekemis 125R van:) a tiéd mikori?
az enyém 2002-es és ez csak 15 pacis. és ezis leszabályoz. 6000körül nyit a power de teljes gázon nem lehet vele menni. kb 100at megy így de menne még a powerrel de kb 8000et eléri és ugrál.
tudsz valami ötletet erre?
Még egy dolog mennyibe kerül egy dt80 as blokk felújítása kb:?dugó+csapágyak+hajtókar csapágak.Egyáltalán milyen időszakonként kell,és honnan tudom meg? pl:vásárlásnál . köszönöm.
Sziasztok!
Még új vagyok ezen a fórumon
Tervezek egy Yamaha DT 80 -as vásárlását és nagyon nemtom mire kell oda figyelni ,a vásárláskor a kétüteműeknél PL:nemtom alpjáraton az a jellegzetes kopogó hang a blokkból az egszséges vagy már a széthullás határán áll,vagy a fékek milyenek általában (gyárilag gyenge v. sem?).De inkább a blokk hangra lennék kíváncsi .Nem szertnék bevásárolni:S
Előre is köszönöm!
Lehet a powerszelep beálításával van valami bibi......
A folytás pedig a kipufogó elején van egy kis perem körbe. Leszeded akkor látod is egyből a hengerfelőli oldalán.
Üresben kipörög 9000ig is.
Csak terhelés alatt sebbességi fokozatokban 6000nél megáll.
Tisztára mint a kocsiknál.
Nem hiszem ,h ellenne tömödve a kipuff mert elég jo hangja van és jol veszi a lapot.
Nem kell sokáig pörgetni pillnatok alatt fenn van 6000en.
Szerintem elektronikailag van benne valami.
Legalább jól bírja majd.
De nem lenne rossz valahogy megszüntetni ezt a tiltást.
80-asokhoz nem értek, (125R-em van) de az enyém se pörgött, mert el volt tömődve a kipuff. 1 jó erős Simó verte volna.
Aztán kiégettem, és mint a raketta!
Üresben sem pörög jobban?, mert az enyém azért üresben pörgött kicsit többet is, mint terhelve, de csak lassan bírt felpörögni. Leveszed a rezót, és belefújsz. Ha könnyen át bírsz fújni rajta, akkor nem az a baja.
Egyébként fojtás=kisebb fordulatszám=többet kibír...
Haverom most vett egy lc2-es 80as dt-t!
De 6000nél letilt, nem pörög tovább pont amikor megjön benne az erő.
A volt tulaj aztmondta benne van még a gyári folytás.
De az hol található? Elektronika van leszabályozva?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Ezer kösz ! El sem tudod képzelni, hogy mennyit segítettél !4 Hálám üldözni fog. 7,5 alatt van 100-on, 2-esben 70 km/h-t megy, 6000-nél nyit a powerszelep.
Áhhh nem. Azóta sokszor meggondoltam.... Nsr után dt-t akartam, de az csak nyáron kezdem el letenni a jogsit 125 ccm-ig és akkor úgyis eladtam volna. Ezt is el fogom adni és majd veszek vmi újabbat. De ez nincs sokban, kitűnő állapotú (az 5. fokozatot leszámítva), de gyönyörű hangja van, 20 e km-vel, de a fényezés és a váz is hibátlan. na szal ezen nem tudok sokat bukni, majd ha adom el. Télleg, szerinted egy olajcsere segít a váltómon ? Meg gondolom a hideg idő is rásegít. Ja és csak akkor csinálja ezt, ha felfelé váltok, visszaváltásnál nem csinálja ezt.
Hello!
Szép motorod van! Kétütemü ugyan úgy mint dt és sok külömbség nem lehet közte. És a DTmbe Repsol moto 2T transmisiones 10W30 as olajat raktam legútobb és nagyon bevált barómi jó lett a kuplung is és a váltó is nagyon finoman mükődött tőle. (nekem is voltak ilyen nehéz sebeségváltási próblémáim, de etől megszüntek) Direk 2T motorokhoz van, fél literes kiszerelésbe lehet kapni úgyhogy nézd meg hogy menyi kell bele és úgy vedd, olyan 800Ft körül van egy fél literes. Sok síkert.
Egyébként mijen tejesítményel bír ez a motor? Hogy megy?
Egyébként az összes fokozat működik, semmi gond, és az 5. fokozattal is csak néha történik ez, általában beveszi azt is...... Ya és 125 ccm-es az rd (ha ez számít valamit)
Egy régebbi dt-ben nem ugyanolyan blokk van, mint egy rd-ben? Mert akkor azt szeretném kérdezni, hogy milyen olajat haszáljak a váltóba ? Az 5. fokozatot nem mindig veszi be hidegen, de az olaj sem volt cserélve egy jó ideje( nagyon sűrű). Vagy mi lehet még a baja? Mit tudok tenni? Légyszi írjatok
Szatyina Géza: 26 20 427 13 14 Bontós, 125-ösöket főleg
Gróf: 06 20 414 94 31 Ő pedig az 50esekkel foglalkozik.
Ha nincs, akkor besétálsz 1 yamaha boltba, és alvázszám alapján rendelnek. Persze aranyért...
Ja, sztem ne bántsd a rezót. Az úgy jó, ahogy van. Ezt a fórumon már megbeszálták párszor. Ha hangot akarsz, a végdobot cseréld-, vagy belezd ki. Attól lesz hangja. Ha meg erőt akarsz bele, akkor sportkipuff, meg egy 160-as polini henger, meg ami vele jár. http://www.sportmotor.hu/motor... Ez a kipuff viszont teccik...
Nekem ismerős a gondod és tudok rá megoldást..... , a gépem eléggé combos lett tőle 2-3.ban egykerék.....és 140es mutatót megfekteti a vas ! Előtte max 90-100, tiltás szóval ugyanaz mint nálad. ha érdekel irj
az enyém 2002-es és ez csak 15 pacis. és ezis leszabályoz. 6000körül nyit a power de teljes gázon nem lehet vele menni. kb 100at megy így de menne még a powerrel de kb 8000et eléri és ugrál.
tudsz valami ötletet erre?
Még új vagyok ezen a fórumon
Tervezek egy Yamaha DT 80 -as vásárlását és nagyon nemtom mire kell oda figyelni ,a vásárláskor a kétüteműeknél PL:nemtom alpjáraton az a jellegzetes kopogó hang a blokkból az egszséges vagy már a széthullás határán áll,vagy a fékek milyenek általában (gyárilag gyenge v. sem?).De inkább a blokk hangra lennék kíváncsi .Nem szertnék bevásárolni:S
Előre is köszönöm!
A folytás pedig a kipufogó elején van egy kis perem körbe. Leszeded akkor látod is egyből a hengerfelőli oldalán.
Csak terhelés alatt sebbességi fokozatokban 6000nél megáll.
Tisztára mint a kocsiknál.
Nem hiszem ,h ellenne tömödve a kipuff mert elég jo hangja van és jol veszi a lapot.
Nem kell sokáig pörgetni pillnatok alatt fenn van 6000en.
Szerintem elektronikailag van benne valami.
Legalább jól bírja majd.
De nem lenne rossz valahogy megszüntetni ezt a tiltást.
Aztán kiégettem, és mint a raketta!
Üresben sem pörög jobban?, mert az enyém azért üresben pörgött kicsit többet is, mint terhelve, de csak lassan bírt felpörögni. Leveszed a rezót, és belefújsz. Ha könnyen át bírsz fújni rajta, akkor nem az a baja.
Egyébként fojtás=kisebb fordulatszám=többet kibír...
Haverom most vett egy lc2-es 80as dt-t!
De 6000nél letilt, nem pörög tovább pont amikor megjön benne az erő.
A volt tulaj aztmondta benne van még a gyári folytás.
De az hol található? Elektronika van leszabályozva?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Szép motorod van! Kétütemü ugyan úgy mint dt és sok külömbség nem lehet közte. És a DTmbe Repsol moto 2T transmisiones 10W30 as olajat raktam legútobb és nagyon bevált barómi jó lett a kuplung is és a váltó is nagyon finoman mükődött tőle. (nekem is voltak ilyen nehéz sebeségváltási próblémáim, de etől megszüntek) Direk 2T motorokhoz van, fél literes kiszerelésbe lehet kapni úgyhogy nézd meg hogy menyi kell bele és úgy vedd, olyan 800Ft körül van egy fél literes. Sok síkert.
Egyébként mijen tejesítményel bír ez a motor? Hogy megy?
Egy régebbi dt-ben nem ugyanolyan blokk van, mint egy rd-ben? Mert akkor azt szeretném kérdezni, hogy milyen olajat haszáljak a váltóba ? Az 5. fokozatot nem mindig veszi be hidegen, de az olaj sem volt cserélve egy jó ideje( nagyon sűrű). Vagy mi lehet még a baja? Mit tudok tenni? Légyszi írjatok
Ez itt az rd-m:
igaz ez nem dt, de durva
Gróf: 06 20 414 94 31 Ő pedig az 50esekkel foglalkozik.
Ha nincs, akkor besétálsz 1 yamaha boltba, és alvázszám alapján rendelnek. Persze aranyért...