na van egy tippem hogy mi lehet a hiba a motoron!
a lejadót nemlehet meghúzni rendesen, csak az egyik csavart mivel a másiknak a feje már széttvan nyalva... az okozhatja azt hogy 8 ezer fölött nem akar forogni?
Sőőtt ahogy elnézem még volt mikor beleért a lenkerékbe mert egy helyen fényesre van kopva... magyarán leégett a jeladó?
Próbáltuk álítgatni és néha tovább forgott szoval ebből következdtettem hogy megvan a hiba forrása!
Helló, van egy DT 125 MX-em (ha jól tudom '79 és '83 között gyártották) és az érdekelne hogy tud-e valaki hozzá service manualt,vagy esetleg meg tudná mondani hogy hova hány W-os égő megy?
ez hülyeség busát is vehet nyugodtan ha tudja hol a határ, és ésszel közlekedik, egyébként ha jól értem M kategóriát rak akkor szigorúan 50-est vegyen esetleg még a 80as belefér. DE SEMMIKÉPP ne vegyen 125-öst mert meg tudják szopatni elég rendesen
Sziasztok! 80as DT-hez keresek egy összekötő csövet, ami a kipufogó csövét és a dobot köti össze. Vagy esetleg valami alternatív megoldást ha tudtok, mert így elég hangos lett a kis dög:DElőre is köszönöm!
szóval ha az egyik lábát rá rakom az akksira a másikra rá kötök egy égőt és az égő másik vezetékét meg az akksi másik oldalára kötöm akkor elvileg villognia kéne?Valszeg rossza akkor a relé,mert nem működik úgy.
Sziasztok.
Keresgéltem a neten féktárcsát, de sehol se találok. Csak fékbetétet.
Hátulra kellene majd, DT125R. Gondolom ti jobban tudjátok honnan érdemes venni.
Előre köszönöm
a 3 lábas a visszajelző miatt van...
áram megy a relé egyik lábára, onnan fel a kapcsolóba, ami váltja hogy jobbra vagy balra villogjon. Simán sorban van az égőkkel csak fontos, hogy még a kapcsoló előtt legyen, bár neked a kábelezés megvan gondolom
Köszi.
Én is már többször visszaraktam.
De már nincs többször.
Délután voltunk Pesten, hazafelé jövet hallom a hangján, hogy kezd hangoskodni.
Pedig be volt kenve pasztával is, de sajna már vékonyabb a tömítés, mint ahová be kell ülnie.
Ezért vennék egy újat, az is kibír vagy 8-10 szétszedést.
a lejadót nemlehet meghúzni rendesen, csak az egyik csavart mivel a másiknak a feje már széttvan nyalva... az okozhatja azt hogy 8 ezer fölött nem akar forogni?
Sőőtt ahogy elnézem még volt mikor beleért a lenkerékbe mert egy helyen fényesre van kopva... magyarán leégett a jeladó?
Próbáltuk álítgatni és néha tovább forgott szoval ebből következdtettem hogy megvan a hiba forrása!