Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha tetszik el kell menni meg kell hallgatni, amit én látok hogy fújva voltak az idomok és 99-01 körüli matricát kapott, váza is lehet fújva volt mert ha jól tudom kék vázzal nem jött ki dt. Meg kell hallgatni, meg leinfózni hogy miért nincs rajta jelenleg műszaki
Sziasztok!
Én is DT vásárlásra adtam a fejem. Ezt a gépet látta már valaki? Esetleg vélemény róla?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt_125-5594117


Műszaki nincs rajta.
Valakinek van valami jo tehnikája fúvókázasra, hogy ne kelljen szétszedni az egész motort?


ez volt az év igazsága
Nincs a pupmánál egy rohadt spanoló?
Enyémben is castrol power 1 van, és úgyis pöfög mint állat.
Ez mekkora duma:)

Rendkívül találó.
A legnagyobb tipushiba a magyar felhasználó :-D
http://youtu.be/xFrLH_kREsw

ez még pár embernek hasznos lehet!
Power elektronikàt sem mondanàm tipushibànak, nem szarik be mindegyikben... Hengerfej tömités meg ha zsidö vagy nem is fogsz talàlni én megvettem bele a gyàrit 4800 forint tökéletes. Problem? Nincs kimondott tıpushiba.
szerintem nem amiatt van.Én castrol power 1-et használok.Az olajpumpa alapból húzva van és így sem taknyol a vége.Valszeg olyan az olajad,de ne foglalkozz vele,mert ez normális...
Ahol van a gáz és az olajpumpa bowden közösítője ott ricnisen van megoldva a dolog és a kör alakú műanyag tekerésével tudod állítani.Van amikor úgy marad van amikor nem.Én át fúrtam azt a kis műanyag cuccost és beállítottam úgy,hogy legyen előfeszítése az olajbowdennek.Ezt úgy is meg lehet oldani,hogy a közösítő háza elött tele rakod alátéttel(ezzel mintha a ház meghosszabbodna és ezáltal feszítetté válik a bovden)
Sziasztok. 2 kérdésem lenne!1. 1998 yamaha dt 125r motromban a hátsó tárcsafék légtelenítő csavarját beletörtem. Azzal mit tudnék kezdeni? ki lehetne valahogy fúrni?
2. Vennék tuning kipufogó dobot mert az eredetivel tiszta olaj az egész motor. lyukas vagy nem tudom.. Milyen dobot ajánlotok? használt is jó
sikerült kihozni 4,5 literes fogyasztást a gépből:D ez nálam nagyon nagy szó
És magával az anyával nem lehet semmit állítani?
azért akarnék rajta mindenképpen állítani, mert kegyetlenül pöfögi, köpködi az olajat a végdob
Szia.
4, és 7 Liter között eszik, ez csuklófüggő.
Hibák?
Povermotor hal be általában.
Több nemigazán van, ha esetleg akarsz korrekt állapotút venni, az enyém eladó.
Teljesen fel van újítva, új hajtókar (Prox) új csapágyak, dugó hengerfúrás stb.
SM-re átalakítva, adom hozzá az enduro szettet is.
320.000.- az irányára.
Sokat nem engedek, ha olcsóbbat akarsz, akkor megmarad.......
sziasztok
Egy DT vásárlása elött állok. Igazából csak városban használnám, néha 2 személlyel. Milyen fogyasztása van egy ilyen mocinak? Van valami tipikus hibája? A szokásosokon kívül mire érdemes figyelni vásárláskor? Ja csak rendszámos érdekel és 125től.
5-ös anya, rugós alátét, nagy alátét.
Nagy alátét alatt, elvileg lennie kell hézagoló alátéteknek.
Ha kiveszel belőle, csökkented az olaj szállítási mennyiségét, ha növeled akkor emeled a mennyiséget.
Bár én nem piszkálnám.
Helló! Valaki segítsen! Hogyan állítsak az olajpumpán? A bovdennél nincsen állítócsavar, de szerintem a képen is látszik. Pls!
Probléma megoldódott. Egyszerűen a benzincsap volt eldugulva és ezért néha folyt néha nem.... De egy pucolás után már kiváló !
Próba kör meg volt minden rendben.
Köszönöm a tanácsokat
Rendben, köszönöm a segítséget
keverj be egy kis benyát olajjal. Kicsit járasd azzal, közben meg ahova nyomja az olajat, azt a csövet lehúzod és a helyét befogod újjal. Baja nem lesz mert kevert benyát raktál bele, meg kell nézni hogy szép lassan nyomkodja-e az olajat, meg fordualtszámra, gázhúzásra többet nyom-e. Ez inkább csak ajánlott egy motornál. Ha nem kap olajat nem fullad, hanem megfogja a motort ,megszorul. A benzincsapot takarítsd ki jól.