Azé' 50-es keveréktől nem igazán szorul meg semmi.
Max egy degenerálozott motorka.
Ha normálisan össze van rakva, akkor azért ez nem előírás.
Mellesleg a Cimconyok is majdnem forognak ennyit, s azokban sincs különolajzás.
Ne hasogassuk már annyira azt a szőrszálat....
Amúgy nekem van rossz pumpám a polcon, és éppen a tengelynél lévő olajgyűrű fosta el magát.
Ekkor nem a motorba pumpál, hanem az oldaldekli alá.
Ha ezt nem veszed észre, akkor bizony beszopsz egy generált.
Biztos jobb, ha az ember magának keveri.
Nekem van egy 2dl-es flakonom, az be van jelölve 1 dl-nél is.
Ha kútra érek, belevágom a tartalmát, attól függ mennyi van benne, a szerint a deciket, és tankolok 4 vagy 8 litert.
Nem kell a kúton agyalni.
Rém egyszerű.
valakit érdekel kerék gumistól?
a hátsó zsír új heidenau 120/90/17
az első olyan 70%-os
pireli 100/90/19
hátsó gumi 13e
első gumi 10e
ha felnistől viszed akkor az még +5e darabja
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
face: zsolti czeglédi
Keverheted 20-asba is, már a 45-ös is sok alapjárat közelben, csak kokszol.... fordulaton meg megszorul. Nem véletlenül fordulatszámra és terhelésre is változtat a pumpa, mert kell ha jót akarsz a motornak!
Eddig én is bíztam benne meg istenítettem a pumpát, de akkor keverem 20 asba, de majd kell fúvóka is tőled ha minden igaz, mert itt a boltosoknak elmondom mibe kell hogyan kell és nem fogja fel, na tehát majd ha fúvóka kell kérdeznék párat telefonon hogy mi mitöl lehet.
Nekem a DT 80 saccper kábé 800-1000km 1 liter olajjal, mondjuk sosem fogyasztom ki, kb 1-2 hetente töltök utána pár decit. Napi 30-40 km van a motorban munkanapokon.
eniymé kb 1000et megy el 1literrel, nagy beleélős voltam hogy jó az a külön olajzás de következő dolgom az lesz hogy kikötöm onnan a picsába keringesse magának az olajat... inkább keverem 50esbe vagy 45ösbe aztán szija
sziasztok neketek menyi kis hézagolo van az olaj pumpánál nekem 1 kb 5-6os csavarnak az alátétje ojan vastag a hézagolás meg 1 hajszál vékony van a pumpán és olajbol kb 1litert 3-400kilométeren befal. nektek menyit csocsál olajbol? olvastam h. 800-1000 kmet kéne .h menyen 1literrel szal ha valaki tudna mondani okaosat az megköszönném.ha nem akk martad a kisérletezgetés mint eddig.:/
nah köszi sziasztok jóéjt szépeket
Hello DThez vagy tzr hez vannak alkatrészeim eladók! Új nicasilos
versenyhenger-főtengely, pótkipufogós versenyhenger alapméretú
175km-t ment a Derbi motorunkon amibe DT block volt. Rezocső
amivel 13 000t forog és van amivel 12 000 et.
szabokuksi@vipmail.hu
meg ha jól tudom az új gépeken azért van több vezeték a power motorhoz mert azt a cdi vezérli...vagy pont fordítva hogy pont azt nem a cdi vezérli nemtom
Mert a sajátomon külön olajzással eddig semmi baj nem volt.
Max egy degenerálozott motorka.
Ha normálisan össze van rakva, akkor azért ez nem előírás.
Mellesleg a Cimconyok is majdnem forognak ennyit, s azokban sincs különolajzás.
Ne hasogassuk már annyira azt a szőrszálat....
Amúgy nekem van rossz pumpám a polcon, és éppen a tengelynél lévő olajgyűrű fosta el magát.
Ekkor nem a motorba pumpál, hanem az oldaldekli alá.
Ha ezt nem veszed észre, akkor bizony beszopsz egy generált.
Biztos jobb, ha az ember magának keveri.
Nekem van egy 2dl-es flakonom, az be van jelölve 1 dl-nél is.
Ha kútra érek, belevágom a tartalmát, attól függ mennyi van benne, a szerint a deciket, és tankolok 4 vagy 8 litert.
Nem kell a kúton agyalni.
Rém egyszerű.
a hátsó zsír új heidenau 120/90/17
az első olyan 70%-os
pireli 100/90/19
hátsó gumi 13e
első gumi 10e
ha felnistől viszed akkor az még +5e darabja
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
face: zsolti czeglédi
Melleseleg én em láttam még oylan pumpát, ami üzemszerűen elromlott volna:)
nah köszi sziasztok jóéjt szépeket
versenyhenger-főtengely, pótkipufogós versenyhenger alapméretú
175km-t ment a Derbi motorunkon amibe DT block volt. Rezocső
amivel 13 000t forog és van amivel 12 000 et.
szabokuksi@vipmail.hu