Értem köszönöm a válaszokat. Mondjuk még lehet meg próbálkozok az újjal mert van egy haver motoros boltos és mondta, hogy 3000ft-é szétszedik össze és kicentírozzák ő meg méret alapján néz bele nekem valami más motornak a felújító szettét.
Akkor a gépmunka az egyetlen járható út. Sajnos azokat már 2ra-s számú főtengellyel szerelték és ehez nem kapni se hajtókart se felújító készlet. Amit Mumi írt azt lehet vele csinálni hajtókarba persely újtűgörgő új csapszeg és mehet össze:)
Ebbe igazad van mcadwee de nem tudom mi lessz mondjuk annyiból lenne jó egy blokk, hogy lenne más is ha bármi más kéne róla mert szeretném meg tartani a gépet mert szeretem meg elég jó könnyen szerelhető nem telt egy órába a blokk kiszerelése.
Viszont a használt az mindig csak használt marad. Adni a ..nak egy pofont... már írták előttem, de nem csak az a járható út hogy bemegyek a boltba és "kérek egy ilyet". Nagyon sok mindent meg lehet csinálni gépmunkával, és valószínűleg jobb is lesz, mint a tömeggyártású kínai, amibe a saját tűgörgője nem passzol, persze van normális készlet is , meg gyér gépműhely.
Én majd segítséget kérnék ezzel kapcsolatban tőled a télen. De majd még visszatérünk rá ha tudnál segíteni. Felküldeném a főtengelyem elutalnám a pénzt ha eltudnád nekem intézni. Persze nem ingyen kérem csak itt sajna borsodban ezt nem tudnám megoldani.
nekem kb 1.5 éve ,12.000 km-el ezelőtt a tábori tuningnál lett felújítva a főtengelyem. A hajtókar alsó szemét megperselyezték és bele egy új tűgörgős kosár. Szét össze, centír , 15.000 ft. azóta is remekül üzemel!
Helló mindenkinek! Olyan problémám lenne, hogy van egy yamaha dt 80lc2-esem és szét ment az alsó tűgörgőm így főtengelyt vennék hajtókarral vagy komplett bontott blokkot amibe természetesen jó állapotban van a főtengely és nem lóg a hajtókar.(1992-es évjárat)
menet közbe semmit se halllani a menetszéltől, amúgy nekem is kopog így... tényleg nem ártana már egyszer megnézni egymás motorját:D szerintem sokat tanulnánk mind2-en...
amúgy geciszép még ebből a szemszögből is a kis X
hali
Segítsetek már léci. Motorom (dt125) olyan 80 körül ilyen "kopogó" hangot ad ezt kissé hideg állapotban szokta produkálni, nem azt kell elképzelni h csutt hideg állapotban beindítom és egyből 80-al , mindig melegítem előtte egy 5 percet, de utána is ilyen hangot ad de ha már totál bemelegszik akkor elhallgat. Csináltam is egy vidit , itt meleg már a motor, menet közben nem hallani semmit de amikor 7:30-nál terheletlenül pörgetem ott újra előjön ez a hang, menet közbe azért nem ilyen intenzitással "kopog" , a karbi beállítás volna rossz, ez volna a detonálás?
Sziasztok,
Ezt muszáj megosztanom veletek, megállított a yard, és így érvelt:
ez a motor 80cm, vagy nagyobb, mert 21-es kereke van. És ő ért hozzá, ezt is mondta...Szerinted?:-)
Ez jó ötlet csak az a probléma hogy nem én kárpitozok hanem a kollégám..De lejössz átmegyünk és ott megvárhatjuk kóla mellett..Az én Dt-m ülését megcsináltatom vele,majd kipróbálod -megnézed és a tiédet is megcsinálja ahogy csak szeretnéd!Referencia:tommot.hu-n..
amúgy geciszép még ebből a szemszögből is a kis X
Segítsetek már léci. Motorom (dt125) olyan 80 körül ilyen "kopogó" hangot ad ezt kissé hideg állapotban szokta produkálni, nem azt kell elképzelni h csutt hideg állapotban beindítom és egyből 80-al , mindig melegítem előtte egy 5 percet, de utána is ilyen hangot ad de ha már totál bemelegszik akkor elhallgat. Csináltam is egy vidit , itt meleg már a motor, menet közben nem hallani semmit de amikor 7:30-nál terheletlenül pörgetem ott újra előjön ez a hang, menet közbe azért nem ilyen intenzitással "kopog" , a karbi beállítás volna rossz, ez volna a detonálás?
Ezt muszáj megosztanom veletek, megállított a yard, és így érvelt:
ez a motor 80cm, vagy nagyobb, mert 21-es kereke van. És ő ért hozzá, ezt is mondta...Szerinted?:-)