Az indexet hogyan is kéne pontosan bekötni?Ugyanis nekem 2 csatlakozós relém van.Tudtommal 3-nak kéne lenne.Lehet a relé is rossz,de valaki igazán leírhatná,sajna így vettem már és nem is foglalkoztam az index részével,de ha már van akkor fel szeretném tenni rá.
Sziasztok! Nekem TDR-em van,de gondoltam itt is megkérdezem! Olyan kérdésem lenne,hogy mikor kell nyitnia a power szelepnek? kb. hány ezres fordulaton? Ja a másik problémám az,hogy ha kinyitom a benzincsapot ( lefele tekerem ) és elkezdek menni akkor szépen lelassul a gép és leáll :( , ha viszont tartalékon megyek ( felfele fordítom ) akkor nincs ilyen bajom! Vajon sokat kap? Előre is köszi mindenkinek!
Mi a komolyabb bontás? Mondom, az egyik oldalát le kell venni. Utána a kuplungon 4 csavar a rugókon, meg a nagy csavar, ami a kuplung tengelyén van... lejön a kuplung... utána kijjebb kell húzni a váltókar mechanizmusát... és kijön az egész váltókar. Még a vázban is maradhat szerintem. A kuplung közepéről nehezen fog lejönni az anya, mert nehéz rátartani a kuplungra. Javaslom, hogy egy bordásszíjjal megfogva a fogazott részt tartsatok ellen. Hézagoló alátétekre figyelj nagyon, hol voltak!
http://p1.bikepics.com/2006%5C...
Ezen a kis fogaskerék alatt valamennyire látható a feltöltött ábrán levő bal alsó alkatrész... csak hátha így könnyebb elképzelni. Abba akad bele a kuplung alatt a váltókar tengely vége.
Hali Mocettások!
Nekem van egy DT 50 MX-em 1987-es, és jó lenne ha valaki meg tudná mondani, hogy a váltótengelyt ki lehet venni komolyabb bontás nélkül, vagy szét kell szedni az egészet. Előre is köszi a válaszokat!
hehe, én is ezt szoktam mondani. Egy adat: egyszer voltunk kint hajtóműpróbán egy Boeing 737 es fedélzetén, 2 hajtóműves technika. kb. olyan 4 órás manőver volt, sokat álltak a hajtóművek, amikor mentek főleg alapjáraton vagy kisgázon, párszor gyorsulásmérés ami egy padlógázból áll és amint elérte a 100-105%-ot rögtön gázelvétel. Így evett meg 4 TONNA kerozint a tesztüzem során...
vagy amíg itt voltak az oroszok, mig21 es elfogóvdász, a 2-300 literes póttankot az elemelkedés utáni pillanatban dobták is el mivel addig tartott a kapacitása (és ezek nem heti egyszer mentek 1 kört...)
szóval nem a mi kis kétté szúnyógainktól fog itt megvadulni a természet..
Sziasztok.Nem tud vki egy Yamaha DT 80ast eladót,vagy esetleg rendszámos DT 125-öst?Persze nem túl drágán:)Ja és ha lehet,akkor minimum 1990es évjáratú legyen.Előre is köszi:)
nekem 80LC2 van, tavaly nyáron lett felújítva...azóta 3500 km-t mentem vele és ebből olyan 650-700 volt a járatás akkor a benzinbe kevertem 1:50 meg különolajzás, azóta is rakok egyk icsit a tankba de éppencsak....és eddig nekem nincs semmi bajom a különolajzásba, én megbízok benne... pedig én nem kímélem, ahol lehet amit bír...mostanában még gyengéd terepezés is van.
ezt a környezet szennyezésre? óvnám én a környezetet de nem ezen múlik hogy keverem vagy a motor keveri az olajat... mennék én szívesen hidrogén cellás autóval, de nincsenek milliárdjaim. Te sem és én sem fogom tudni megváltoztatni a világot.
Szerintem lezárhatjuk a vitát azzal hogy nem lesz baja a motornak ha én keverem be a benzint...
A környezetvédelem meg megérne egy pár ezer oldalas vitát
Nincs valakinek eladó kipufogó-tömítése ami a torokhoz megy?
DTR.