Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.
Nincs valakinek eladó kipufogó-tömítése ami a torokhoz megy?
DTR.
Az indexet hogyan is kéne pontosan bekötni?Ugyanis nekem 2 csatlakozós relém van.Tudtommal 3-nak kéne lenne.Lehet a relé is rossz,de valaki igazán leírhatná,sajna így vettem már és nem is foglalkoztam az index részével,de ha már van akkor fel szeretném tenni rá.
Nem tudja valaki,hogy az új kuplunglamella milyen vastag?
Valakinek van eladó lábtartója, kuplung/fék karja, írjon már mailt, vevő lennék rá! (zoligottler@freemail.hu)
vagy a tank alján dzsuva vagy a benzin csap van eldugulva. a pover meg 6 ezernél kezd el nyitni (nekem...89-es évjárat, graffit blokk)
Kössz mindent, sokat segítettél!
Kezd kifogyni a benzin... vagy eldugult a csap ki kell takarítani
Sziasztok! Nekem TDR-em van,de gondoltam itt is megkérdezem! Olyan kérdésem lenne,hogy mikor kell nyitnia a power szelepnek? kb. hány ezres fordulaton? Ja a másik problémám az,hogy ha kinyitom a benzincsapot ( lefele tekerem ) és elkezdek menni akkor szépen lelassul a gép és leáll :( , ha viszont tartalékon megyek ( felfele fordítom ) akkor nincs ilyen bajom! Vajon sokat kap? Előre is köszi mindenkinek!
Majd elfeljtettem :) A Váltókart is vedd le, és a gyújtásdekni alatt lesz egy rögzítőgyűrű, meg egy alátét a szimering felett. Az fogja emerről.
Meg a 4 tüskét ne feszítsétek, amin a kuplung rugói vannak! Hajlamos törni ha azt fogjátok.
Mi a komolyabb bontás? Mondom, az egyik oldalát le kell venni. Utána a kuplungon 4 csavar a rugókon, meg a nagy csavar, ami a kuplung tengelyén van... lejön a kuplung... utána kijjebb kell húzni a váltókar mechanizmusát... és kijön az egész váltókar. Még a vázban is maradhat szerintem. A kuplung közepéről nehezen fog lejönni az anya, mert nehéz rátartani a kuplungra. Javaslom, hogy egy bordásszíjjal megfogva a fogazott részt tartsatok ellen. Hézagoló alátétekre figyelj nagyon, hol voltak!
Akkor végülis könnyen kijön komolyabb bontás nélkül?
http://p1.bikepics.com/2006%5C...
Ezen a kis fogaskerék alatt valamennyire látható a feltöltött ábrán levő bal alsó alkatrész... csak hátha így könnyebb elképzelni. Abba akad bele a kuplung alatt a váltókar tengely vége.
Szevasztok van fölösben egy dt 80-125 hátsó lámpám!
Ha valakit érdekelne irjon! 1500ft!:)
Ha az olajszivattyú felőli részét leszeded a blokknak, és a kuplungot (ha jól emlékszem) akkor nem kell a középblokkot szétszedni.
Hali Mocettások!
Nekem van egy DT 50 MX-em 1987-es, és jó lenne ha valaki meg tudná mondani, hogy a váltótengelyt ki lehet venni komolyabb bontás nélkül, vagy szét kell szedni az egészet. Előre is köszi a válaszokat!
enyém eladó :)
hehe, én is ezt szoktam mondani. Egy adat: egyszer voltunk kint hajtóműpróbán egy Boeing 737 es fedélzetén, 2 hajtóműves technika. kb. olyan 4 órás manőver volt, sokat álltak a hajtóművek, amikor mentek főleg alapjáraton vagy kisgázon, párszor gyorsulásmérés ami egy padlógázból áll és amint elérte a 100-105%-ot rögtön gázelvétel. Így evett meg 4 TONNA kerozint a tesztüzem során...

vagy amíg itt voltak az oroszok, mig21 es elfogóvdász, a 2-300 literes póttankot az elemelkedés utáni pillanatban dobták is el mivel addig tartott a kapacitása (és ezek nem heti egyszer mentek 1 kört...)

szóval nem a mi kis kétté szúnyógainktól fog itt megvadulni a természet..
Így van teljesen jól gondoltad:-D
Sziasztok.Nem tud vki egy Yamaha DT 80ast eladót,vagy esetleg rendszámos DT 125-öst?Persze nem túl drágán:)Ja és ha lehet,akkor minimum 1990es évjáratú legyen.Előre is köszi:)
Meg tudná nekem mondani,hogy 0,75-ös felirat az a túlméretet jelöli dt80 lc dugattyú tetejébe gravírozva,azaz 49,75-ös,jól tippelek hogy az?

Kösz
nekem 80LC2 van, tavaly nyáron lett felújítva...azóta 3500 km-t mentem vele és ebből olyan 650-700 volt a járatás akkor a benzinbe kevertem 1:50 meg különolajzás, azóta is rakok egyk icsit a tankba de éppencsak....és eddig nekem nincs semmi bajom a különolajzásba, én megbízok benne... pedig én nem kímélem, ahol lehet amit bír...mostanában még gyengéd terepezés is van.
valaki tudna esetleg egy széles 18as ráfot? 3,00 vagy 3,5 colos körül...
Nem.
Az a polcon van....
ezt a környezet szennyezésre? óvnám én a környezetet de nem ezen múlik hogy keverem vagy a motor keveri az olajat... mennék én szívesen hidrogén cellás autóval, de nincsenek milliárdjaim. Te sem és én sem fogom tudni megváltoztatni a világot.

Szerintem lezárhatjuk a vitát azzal hogy nem lesz baja a motornak ha én keverem be a benzint...

A környezetvédelem meg megérne egy pár ezer oldalas vitát