Meg volt minden fúvóka benzines átmosása magas nyomással való átfújása. gyertyaképet el felejtettem nézni, de majd kicsit később megnézem egy járatás után ha nem fullad le :/
Fulladt, belemegedett és rá 1 percre elkezdett fulladni, gázzal próbáltam fenntartani de fulladt tovább. Miután leállt, érdekesen szivatóval elindul és egy darabig megy is vele. Karburátort kitiszíttottam, semmi se volt eltömődve, belőttem rendesen alapjáratot keverék arányt és így is.
2 nappal ezelőtt még semmi baja se volt, tegnap beindít (már akkor is furcsa volt kicsit) és az utcában lefulladt.
Hát majd ahogy rámszakad a bank kap egy új gyertyát levegőszűrőt meg fúvókákat és úgy hangolom be. Jelenleg elég bitangul megy párhizamosan mozog a ford.mérő meg km óra. Most kiforogja 10-10,5-et ami bő 130-140 elég meglepő még számomra is. Ma meg ráengedem kicsit az Aldira aztán kiderül mit produkál. Széles utat és szép napot mindenkinek
Én is így vagyok vele...vissza raktam a 110-es gyárit...terheletlenül leforog teljesen, terhelve viszont 6-7 ezernél bekevesel a súberen már nem tudok állítani.
Jah konkrétan ezt akartam írni rossinak is.
Én is voltam szombaton motorozni, s beterhelve soknak tűnt a 130-as főfuvi.
Visszagerebléztem a 125-öst faszául le is forog.......
Skacok, nagyon meglepett a DT ma... átfúvókáztam. Kapott a téli 106-os helyett (az túl nagy volt) 82-es (meg egy kicsit reszelt) főfúvit és 75 nél megy most olyan könnyen, mint korábban 55-nél. Cserébe melegszik egy fokkal jobban. 85ig kúszott fel az óra. (nem zsírozott kamion mögött lebukva)
Azért ha 10 kmre otthontól megáll az út közepén, csak nem hagyhatom úgy. Tudom, hogy ilyenkor hagyni kell, de nem sok választást hagyott nekem a kicsike.
üdv mindenkinek!
Van egy Yamaha dt200 wr tulajdonomba.az lenne a kérdésem ,hogy lehetne rá szerkeszteni egy más típusú motor műszerfalát , (akár digit műszerfalat)? a csavar benne ,hogy gyárilag nem aksis a vas ,de van rajta fesszabályzó . kösz a válaszokat !
Sziasztok.
Ma este 8 fele elindultunk motorozni, én mentem a dt-vel. Beindítom megy minden pöpec. Elindultunk utca végén elérte üzemi hőfokot és utána fulladni kezdett. Ha nem adtam neki gázt azonnal le is állt. Miután haza jutottunk hagytuk kihülni. Hidegen indul faszán, bemelegszik ugyan úgy fullad.
Mi lehet a probléma? Most este már nem akartam szétszedni így karburátor gyertya stb... marad honlapra.
Aki talákozott ilyesmi tünetekkel, az kérem segítsen.
Üdv.
Inkább hála neked! Ha egyszer megszorul, minek utána még próbálgatni sőt 4-esik felváltani... Az új dugó sokkal hamarabb megakad, mert szorosabb az illesztése, a szorosabb illesztés meg jobban melegít is, főleg ha még a fúrás se a legjobb. Hidegen is meg tud amúgy szorulni. Ha nem a dugó szorult meg, meg nem a forgattyús hajtómű, akkor a kuplungrugóknál kéne sztem szétnézni.
2 nappal ezelőtt még semmi baja se volt, tegnap beindít (már akkor is furcsa volt kicsit) és az utcában lefulladt.
Én is voltam szombaton motorozni, s beterhelve soknak tűnt a 130-as főfuvi.
Visszagerebléztem a 125-öst faszául le is forog.......
Van egy Yamaha dt200 wr tulajdonomba.az lenne a kérdésem ,hogy lehetne rá szerkeszteni egy más típusú motor műszerfalát , (akár digit műszerfalat)? a csavar benne ,hogy gyárilag nem aksis a vas ,de van rajta fesszabályzó . kösz a válaszokat !
Ma este 8 fele elindultunk motorozni, én mentem a dt-vel. Beindítom megy minden pöpec. Elindultunk utca végén elérte üzemi hőfokot és utána fulladni kezdett. Ha nem adtam neki gázt azonnal le is állt. Miután haza jutottunk hagytuk kihülni. Hidegen indul faszán, bemelegszik ugyan úgy fullad.
Mi lehet a probléma? Most este már nem akartam szétszedni így karburátor gyertya stb... marad honlapra.
Aki talákozott ilyesmi tünetekkel, az kérem segítsen.
Üdv.
Az mi , ha nem tipushiba?!?!
Na meg nemkapnihozzáhengerfejtömitéstnormálisat?
Áááááááááá olyan nincsen..........szerinted miért veszi mindenki?