Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mi volt a srác neve aki Rossi haverjának a motorját vette meg?
sziasztok szükségem lenne egy höfok vissza jelzőre ami a hengerbe van lc2 ha van valakinek elfekvőbe (vagy bolt ahol be tudom szerezni
valakinek nincsen othol elfekvőben üresjelzője meg 1 jó feszszabályzója jóárasítva?
megvenném....
Valakinek, akinek 50-es vagy 80-as levegőse van, van itt gianelli kipuja? Egy képet megköszönnék róla, vagy hogy hol van márkajelzés benne.
Én innen vettem régebben:
http://www.formula3000.hu/shop...
Csak rád ne sózza a karbiját, mert a tiéden fabrikálni kellett a csavaron
Szia elf olajjal foglalkozol még?
kellene egy liter.
spirál
üdv mindenki !
a 1992-93-as dt125-ön a fordulatszámmérő spirál hajtja,vagy elektronikus ?
amikor én megvettem már ragasztva volt és most már kezdett nagyon foszlani a szivas, gyárira meg nincs keret
Jah igen ilyen nekem is van a polcon....
Bár Én a régit kimostam szappanos vízben, majd száradt 2 napig.
Azóta fasza.
Próbálj állítani a keverék csavaron.
Dúsíts!
Na jóccaka.
természetesen, teljesen gyári, csak vettem légyszűrő szivacsot méretre vágtam összeragasztottam befújtam és az több levegőt enged át mint gyári
Pipa bent van?
be van fújva
Na majd 1X jól lemotorozok hozzád, mint a múltkor.....
Oszt át is húzhatod, miután kóláztunk egyet a sarkiba....
Áztasd meg kicsit a légyszűrőt olajba.
Észt is adjak?
tökéletes a karbim
Nekem van eladó karbim....Dt125Re olcsón...
Heló akinek kényelmetlen az ülése,annak tudok megoldást......Vagy áthúzásra vár mert kiszakadt,motorülés bőrözést vállalok!Vagy zselé anyag beépítés a huzat alá.....
az lesz, mert nem pattog nem detonál semmi csak gyertyaképe már inkább szürke mint barna ez a bajom, meg lett légyszűrő cserélve aztán többet kap. és gondoltam hogy nekiállok átfúvókázom meg belövöm rendesen fentről le hátha akkor kiesik belőle az a szünet 8ezernél

meg csütörtökön esztergáltatok powerhez egy perselyt mert rendes lóg és csúnya a hangja mindenki kérdezi hogy mi van ezzel
Első bilincs fellazít.
Hátsóból kiszed a csavar, így lefejthető a gumicsonkról a bilincs, már ha a gyári van rajta, s nem awab.
Légszűrőgumi félretol, s karbi kifordít a helyéről.
Ekkor kihúzom az alját, hogy befelé bukjon a teteje.
Bejátszom a csavarhúzót belülre, a suber csavarjainak eltávolításához.
Karbifűtés nincs.
Elárulok egy titkot.
A keverékcsavar állításával elvihető a vonal.
Magyarul, ha alulra adsz neki az kihat a közép, és a felső tartományra is.
Ez a 15 fok áthidalható vele.
Nekem van a kev. csavarba egy 4-es menet fúrva, s beleforrasztva egy 4-es csavar.
Ez kilóg a karbiból, és kézzel is állítható, ha esedékes.

Merugye a 2T nemérzékeny.......
még nem szedtem ki de nekem m6 rémlik itt az írottak alapján a síktolattyús mikuniba
én M5-ösről tudok
most a legszarabb az idő, nappal meleg van akkor fasza éjszaka meg hideg és kevesel nappal ugyse tudom belőni mert ahoz hogy éjjel jó legyen sokalni fog nappal, várok még egy kicsit hogy melegebb legyen az éjszaka meg bekaphatják a boltosok is nem tudnak adni fúvit, simsoné jó bele, nem?
m6*1