Jah igen ilyen nekem is van a polcon....
Bár Én a régit kimostam szappanos vízben, majd száradt 2 napig.
Azóta fasza.
Próbálj állítani a keverék csavaron.
Dúsíts!
Na jóccaka.
Heló akinek kényelmetlen az ülése,annak tudok megoldást......Vagy áthúzásra vár mert kiszakadt,motorülés bőrözést vállalok!Vagy zselé anyag beépítés a huzat alá.....
az lesz, mert nem pattog nem detonál semmi csak gyertyaképe már inkább szürke mint barna ez a bajom, meg lett légyszűrő cserélve aztán többet kap. és gondoltam hogy nekiállok átfúvókázom meg belövöm rendesen fentről le hátha akkor kiesik belőle az a szünet 8ezernél
meg csütörtökön esztergáltatok powerhez egy perselyt mert rendes lóg és csúnya a hangja mindenki kérdezi hogy mi van ezzel
Első bilincs fellazít.
Hátsóból kiszed a csavar, így lefejthető a gumicsonkról a bilincs, már ha a gyári van rajta, s nem awab.
Légszűrőgumi félretol, s karbi kifordít a helyéről.
Ekkor kihúzom az alját, hogy befelé bukjon a teteje.
Bejátszom a csavarhúzót belülre, a suber csavarjainak eltávolításához.
Karbifűtés nincs.
Elárulok egy titkot.
A keverékcsavar állításával elvihető a vonal.
Magyarul, ha alulra adsz neki az kihat a közép, és a felső tartományra is.
Ez a 15 fok áthidalható vele.
Nekem van a kev. csavarba egy 4-es menet fúrva, s beleforrasztva egy 4-es csavar.
Ez kilóg a karbiból, és kézzel is állítható, ha esedékes.
most a legszarabb az idő, nappal meleg van akkor fasza éjszaka meg hideg és kevesel nappal ugyse tudom belőni mert ahoz hogy éjjel jó legyen sokalni fog nappal, várok még egy kicsit hogy melegebb legyen az éjszaka meg bekaphatják a boltosok is nem tudnak adni fúvit, simsoné jó bele, nem?
m6*1
megvenném....
http://www.formula3000.hu/shop...
kellene egy liter.
a 1992-93-as dt125-ön a fordulatszámmérő spirál hajtja,vagy elektronikus ?
Bár Én a régit kimostam szappanos vízben, majd száradt 2 napig.
Azóta fasza.
Próbálj állítani a keverék csavaron.
Dúsíts!
Na jóccaka.
Oszt át is húzhatod, miután kóláztunk egyet a sarkiba....
Észt is adjak?
meg csütörtökön esztergáltatok powerhez egy perselyt mert rendes lóg és csúnya a hangja mindenki kérdezi hogy mi van ezzel
Hátsóból kiszed a csavar, így lefejthető a gumicsonkról a bilincs, már ha a gyári van rajta, s nem awab.
Légszűrőgumi félretol, s karbi kifordít a helyéről.
Ekkor kihúzom az alját, hogy befelé bukjon a teteje.
Bejátszom a csavarhúzót belülre, a suber csavarjainak eltávolításához.
Karbifűtés nincs.
A keverékcsavar állításával elvihető a vonal.
Magyarul, ha alulra adsz neki az kihat a közép, és a felső tartományra is.
Ez a 15 fok áthidalható vele.
Nekem van a kev. csavarba egy 4-es menet fúrva, s beleforrasztva egy 4-es csavar.
Ez kilóg a karbiból, és kézzel is állítható, ha esedékes.
Merugye a 2T nemérzékeny.......
m6*1