Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát akkor meg kéne fúvókázni, nehogy nagyobb baj legyen belőle
napközbe nincs baj, csak jövök haza éjjel 1-2 körül és szivatóval járok mert már hallom hogy kevesel kicsit, nem vészesen de kevesel
hát szerintem ne hagy annyiba...ha kell akkor kell
enyémbe úgy nemlehet visszarakni ezért szpoás és inkább hagyom a fúvókázást
hét én nem szedtem le se a blokkot se a légszűrőt s úgy cibáltam ki a 2 gumicsonk közül...
jó az rutin munka, de ott alatta. vagy blokkot engedem le vagy légszűrőt szedem szét azzzal van a bajom, valahogy ki kéne forgatni
Kristóf tükrök még mindig nem értek oda?
a karbit csak úgy tudod kiszedni ha lebontod a tankot...vagyis úgy a legkönnyebb.
valakinek bevett módszer fúvókázásra, hogy ne kelljen szétbontani az egész motort?
Rendben, figyelni fogom.

Holnap elviszi műszakira, remélem minden klappolni fog és el tudom hozni

Akkut is megveszi, és így már rendben vagyunk.
hát ez az, hogy nincs
vagy a váznyakon is megnézheted, ha 3RM vagy 4** van(tehát 4essel kezdődik) akkor a gyárilag folytatlannal van dolgod...
egyébként a 3ME sincs annyira folytva...
hallgassátok meg azért, hátha hazudik.


amit legérdemesebb megnézni mert sokan szenvednek vele az hogy az olajtartájon van egy kis fekete dobozka, azon az legyen hogy 3RM- ez a teljesen fojtatlan, a többi fojtott eléggé. mikor gyújtást ráadod zizzenjen 3-at mert akkor jó a powermotor
Mezei savas, ólom és ólomoxid elektródás.
Ezt mondta telóba, majd 10percig beszélt a motorról. Tegnap felhívtam hogy próbálja intézni a műszakit mert szombaton mennénk érte. Hátha minden klappol

Amúgy ezekbe a gépekbe miféle akkut szoktatok rakni?
Kétlem, hogy a Yamahánál otthagyott volna rá 400ezret.
Mintha láttam volna egy ehhez hasonlót az expresszen 270kilóért. Nem ő az véletlen?
Nah megállta a dt supermotorként is a helyét
Azt mondta a csávó hogy ő futár motornak használta régebben, de már áll a garázsban egy ideje ezért nincs rajta műszaki. Azt is említette hogy amikor megvette yamaha szervízben mindent megcsináltatott, felújított. Erről viszont kérek majd tőle igazolást vagy valamit.
A tömör vas az életben nem kopásállóbb, mint a bronz.. persze a sárgarezet tesznek helyette utólag... Gyárilag tuti bírták azok.
Tegnap 19:27, olvass vissza
ha jol emlékszem lc2ön bronz perseyes volt az nekem anno állandóan kikopott. nem tom már de tán a lc1nek tömör vas magyarúl jobban bírja mert azt a fogaskereket állandoan hajtja a kuplung.(sajnos) vagy levedösének. devalamék tuti és ha jol emlékszem 1-1be rá is megy.
azt probáld meg rem öszejön
na erre én is kíváncsi vagyok
helló
DT80-hoz kellene nekem berúgófogaskerék. Az amelyik a berúgótengely és a kuplung között van. Tud valaki segíteni?
sziasztok olajpumpán hol tudok álítani csak a tank alatti csuszkánál lehet a bovdeneknél? remélem kapok érdemleges választ mert sokat szürcsöl belöle.