vagy a váznyakon is megnézheted, ha 3RM vagy 4** van(tehát 4essel kezdődik) akkor a gyárilag folytatlannal van dolgod...
egyébként a 3ME sincs annyira folytva...
amit legérdemesebb megnézni mert sokan szenvednek vele az hogy az olajtartájon van egy kis fekete dobozka, azon az legyen hogy 3RM- ez a teljesen fojtatlan, a többi fojtott eléggé. mikor gyújtást ráadod zizzenjen 3-at mert akkor jó a powermotor
Ezt mondta telóba, majd 10percig beszélt a motorról. Tegnap felhívtam hogy próbálja intézni a műszakit mert szombaton mennénk érte. Hátha minden klappol
Amúgy ezekbe a gépekbe miféle akkut szoktatok rakni?
Azt mondta a csávó hogy ő futár motornak használta régebben, de már áll a garázsban egy ideje ezért nincs rajta műszaki. Azt is említette hogy amikor megvette yamaha szervízben mindent megcsináltatott, felújított. Erről viszont kérek majd tőle igazolást vagy valamit.
ha jol emlékszem lc2ön bronz perseyes volt az nekem anno állandóan kikopott. nem tom már de tán a lc1nek tömör vas magyarúl jobban bírja mert azt a fogaskereket állandoan hajtja a kuplung.(sajnos) vagy levedösének. devalamék tuti és ha jol emlékszem 1-1be rá is megy.
azt probáld meg rem öszejön
Holnap elviszi műszakira, remélem minden klappolni fog és el tudom hozni
Akkut is megveszi, és így már rendben vagyunk.
egyébként a 3ME sincs annyira folytva...
amit legérdemesebb megnézni mert sokan szenvednek vele az hogy az olajtartájon van egy kis fekete dobozka, azon az legyen hogy 3RM- ez a teljesen fojtatlan, a többi fojtott eléggé. mikor gyújtást ráadod zizzenjen 3-at mert akkor jó a powermotor
Amúgy ezekbe a gépekbe miféle akkut szoktatok rakni?
azt probáld meg rem öszejön
DT80-hoz kellene nekem berúgófogaskerék. Az amelyik a berúgótengely és a kuplung között van. Tud valaki segíteni?