ki nem szarja le hogy füstöl? a tiedé is tuti füstöl pedig magának keveri... meg mivé bomlik le.. amíg egy repülö egy felszállással anyit szennyez míg én egész életembe akkor hol itt a környezet szennyezés?
aki nem bízik a pumpába kiköti aki bízik benne az nem... ha kevered magadnak akkor sem fog fröcsögni belőle az olaj... pláne ha húzza is kicsit neki az ember
A szintetikus is ugyanúgy tele van adalékokkal, olcsó, meg üzemórás géphez való meg pláne, más kérdés a lebomló szintetikus kenőolajok, azoknak akár 95%-a elbomlik a kipuban, (ásványinál rosszabb a helyzet persze) de nem levegővé bomlik.... nem beszélve az ásványi olajokból szintetizált szintetikus olajról... ami módosított molekulaszerkezettel rendelkezik, de ugyanaz... akkor miért is ne már? Gyapotozást se kíméli a fröcsögő olaj. A környezetet meg főként... de ti tudjátok, motorostársak... akinek rossz a pumpa, az keverje Hungarian User kézikönyv szerint
6000km-t mentem el generál óta és kezd dugó hangja lenni nincs agyon hajtva a gép szépen be lett kíméletesen járatva, jövő héten szedem szét jön a tkrj dugattyú külön olajzás megy a levesbe
Apuci, a pumpát hogyan tudtad kiszedni? vagyis hogy ne maradjon luk remélem érted hogy értem
Hello! Segítséget kérnék! Van egy 50 es 2000 es yamahám és nincs ereje felpörög 8000 ig és csak kb 30 méter mulva pörög rendesen nincs ereje lejtőn alig megy fel most új dugót bele új membránt, de semmi. A válaszokat előre is köszönöm!
Én gyűlölöm a különolajzást le is írom miért: hidegen füstölt mint ahogy kell neki melegen szépen eltünt a füst. 300km után összetört egy dugó. Na jólvan biztos szarul járattam be fúrás új dugó. Hidegen füstöl szépen melegen elmúlik fasza kb 250km megint össze tört egy dugó. Fúrás új dugó megint eljátsza össze tört. Mérgembe elhajíntottam a különolajzást a kertbe. 40 es keverék azóta semmi baja. Ez is tolt olajat csak nem eleget. Érdekes.
Miért jó a külön olajzás? Mert nem kell cipelj magaddal olajat, és így kényelmesebb. Ha meg tolja hátrafelé az olajat azt ki nem szarja le, kettőté azért van hogy füstöljön mint a dízel autó. ÉN veszek egy kis csapocskát az olajtartáj aljára ott fogom hordozni az olajat és onnan méricskélem majd ki amenyi kell neki.
hogy miért? Mert fosok hogy megragad, egyre kevésbé issza az olajat...
Tapasztalatból tudom.... Arolkétté :D Amúgy fűrészbe valót tényleg nem ide tervezték, hanem sokkal! magasabb üzemi hőmérsékletre és nagyobb arányú bekeveréssel. Gyertyából se teszünk 11-es hőértékűt a 6-os helyett. Meg a csivavának se rakunk le egy marhalábszárat vacsorára
Ahhoz képest a hászki fórumban párszor már kerestek hozzá szivattyút, vagy tartályt... és lehet is venni, mert van :) Ha működne épp a husqvarna racing shop linkelném is.
nálunk a csapatba van 3-4 80 lc2 és mind különolajos. enyém is már 24.000 et elment nálam így, no problem. Haveréval voltak gondok, de neki ugye digitális a keze és gondolom megvfeszült neki sokszor a bowden ezért volt olajpumpa bowden szakadása. 3* megszorult neki, csináltatott új bowdent és azóta jár vele. Giannelli rendszer+ !állandó! nyélgáz, és tökéletes.
Sziasztok,
Kellene nekem dt 80-as óra, ami 120-ig van órázva...tulajdonképpen a kilométerórám számlapja halt meg, az is elég lenne, mert a többi műkszik. valaki?
aki nem bízik a pumpába kiköti aki bízik benne az nem... ha kevered magadnak akkor sem fog fröcsögni belőle az olaj... pláne ha húzza is kicsit neki az ember
Motorja nem szorul?
Írd ki hol vagy helyileg, s a közelben valami szaki segít biztos...
Apuci, a pumpát hogyan tudtad kiszedni? vagyis hogy ne maradjon luk remélem érted hogy értem
hogy miért? Mert fosok hogy megragad, egyre kevésbé issza az olajat...
:DDDD
Az egyiken egészen hazsnálható gumi is van.
Kellene nekem dt 80-as óra, ami 120-ig van órázva...tulajdonképpen a kilométerórám számlapja halt meg, az is elég lenne, mert a többi műkszik. valaki?