Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezt nem tudtam, azt hittem ugyanaz a mechanika van végig csak a gyújtást variálták
http://gpracing.hu/ itt van egy cikk a power beállításról, de előtte regisztrálni kell, a visszaigazolás eltart pár napig
attol függ, ráadod a gyújtást akkor beáll egy teljesen nyitott állásba, amikor el indítod akkor lezár, vagyis az alap helyzethez képes órával meg egyezően mozog és ahogy nő a fordulat úgy ellentétesen eniymén legalábbis
nem mert az új gépeken egy kis ideig óramutató járásával megyegyező irányba fordul, aztán megint vissza ellentétes irányba!
nekem meg, a régi gépeknél csak ellentétes irányba, és szép lassan
A lényeget értem, csak az van hogy a dt-n "fordítva" nyit. Nekem a tdren az óra járásával megegyezően nyit, a dt-n meg pont fordítva, és ezt nem értem.
szerkezetileg ugyanaz, tehát ugyanígy nyit most hogy az egyik egy 1000essel később vagy korábban az itt beállításban szerintem nem játszik, ugyanugy kell beállítani mindkettőt, nem?
Helló!

Nekem is most ment szét az alsó görgő ripityára. Ha szerencséd van van felújító készlet hozzá. Nekem 8000+ posta volt a hajtókar meg még a gépi meló kicserélni. Amihez lehet kapni felújítót az alól 18mm csappal van szerelve. Ehhez lehet kapni hajtókart.
Remélem tudtam segíteni. Ez a bolt ahol lehet kapni. De vmelyik 50es dtnek ugyan ez a hajtókara csak alól keskenyebb a hajtókar. De ezt kompenzálod 2 hézagolóval. A link: https://sites.google.com/site/...
nem feltétlen kell ugyanúgy nyitnia... ha régebbi a TDR akkor természetes hogy máshogy nyit, és abból kiindulva hogy az enyémhez képest neked is "össze vissza" nyit a power, teljesen rendben működik neki...
anyit ért hozzá kb mint én az atomfizikához :D
ugyanugy kell nyisson mint a tdr-en, leveszed kiput megnézed hogy van a szelep, beállítod faszásra bowdeneked hozzá állítod aztán szija az meg hogy hány vezeték megy rá teljesen mindegy
Az addig oké, mert nekem van egy 1991es tdrem is, de azon nagyon nem igy megy a power mint ezen. Meg azon a power motorhoz csak 3 vezeték megy, a dt-n meg 5. És a dt-n olyan össze vissza nyitogat a power. Azért kérdezem hogy valaki egy képpel vagy videóval vagy leírással segítsen, mert elakadtam.
és valami bővebb infó róla?
semmit
tudsz linkelni róla valamit? képet videót bármit...
Nem nagy ördöngösség, a bowdent egyik oldalt feszíteni kell, másikon engedni, így elfordul.
Köszi. Most már csak azt mondjátok meg hogy a powert hogyan kell beállítani. A Bovdenek gyárilag nem keresztezik egymást, és így nem pörög olyan jól a motor, de ha megfordítom hogy keresztezzék egymást akkor meg alapállopatban, miután beellenőrzött a power túl van nyitva. Valami ötlet? Előre is köszi!
A Yamaha DT 125R LC2-nek milyen gyújtása van?
Egy linket tudnátok írni, ahol el van magyarázva, hogy hogyan működik?
A válaszokat pls ide: nandrasbuk@freemail.hu
Hali! ha a tied már az új kasznis mint az enyém, akkor a fejidom mögötti kábelkötegnél kell nézelődni, ott egy olyan kábelköteget keress ami a km órából jön (4 kábel jön belőle) és azok egy csatlakozóba futnak bele de a csatlakozó után ez egyik (fekete alapon zöld csík) nem fút tovább, na ezt a kábel kell letesteni, ettől a folytástól nem megy többet a motor olyan 80 90-nél, valamint a powert kell még megnézni h teljesen kinyit e
Eladó Gyári Yamaha DT80 LC2-esbe való hajtókar szett. vadonat új.
Eladó Yamaha DT80 LC2 típusú enduróm. Minden működik rajta kivéve a kilométer óra mert elszakadt a spirál benne. Erős a motorja és szép állapotban van. 50-es papírokkal érvényes biztosítással. Rendőrök nem szóltak 4 éve semmit és nem is gyanakodtak hogy esetleg nem 50-es. Cross bukót adok hozzá. Részleteket E-mailben. skylinegtrr34r35@citromail.hu
Ádám! itt az egyik srácnak beszart a cdi-je és egy tök univerzális lett rákötve, nem tudom hogy a power hogyan működik de terhelés alatt leakad a ford órája van mondjuk több mókolás is rajta, öntött dugó...
nézd meg hogy a henger bal oldalán a power kupakja alól a bowdenek keresztezik egymást vagy sem
Helló! Van egy 2004es 125ös DTr-em, és azt szeretném kérdezni, hogy az elektronikus folytás hol van, és hogy lehet kiiktatni? Előre is köszi!
Lehet be kéne fúvókázni a karbit is, meg egyéb dolgokat, power szelepet, ha műkszik... Membránt, nem-e valami túl vékony gány van benne, ami belebeg fordulaton.
70et megy végre, de ez már a vége nagyon. Mintha 50es lenne.
Fordulatszámot nem tudok mondani mert az nem működik. Szerintem 5000ig foroghat ki, utána már váltani kell mert nincs ereje.