nekem van egy fulljó cdi-m a motoromról ami folytatlan.
úgy került le a motoromról, hogy azthittem az a ludas de közbe nem. másik cdi-t vettem gerecsemotorstól amivel ugyan azt csinálta szóval van 1 fölösbe ha kellene...
19 ezerért a tiéd. énis csak vissza akarom kapni az árát
Milyen alkatrész kell? Egy pár dolgot már ismerek
Ha megszakítós, akkor akörül érdemes kutakodni, lehet beszőtte a pók az érintkezését. Gyertyacsere, pipa, kábelek ellenőrzése.
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 50es léghűtéses DT-t és még nem nagyon ismerem a típust így van egy pár kérdésem:
Az alváz számból meg lehet állapítani hogy milyen évjáratú a motor? A váz száma: 3MP (Nincs rajta az adattábla)
Hol lehet alkatrészeket kapni a motorhoz?
Boltokat próbáljak vagy inkább bontott alkatrészekkel érdemes próbálkozni?
Jelenleg nem ad szikrát, egy éve még működött aztán félretették és azóta nincs szikra, ilyenkor mivel érdemes kezdeni a gyújtás átvizsgálását?
Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok. Elkezdtem bontani egy 125 r es dt-t 98 as évjárat akit érdekelnek ALKATRÉSZEK AZOK ÍRJANAK ÚJ HÜVELY VAN A HENGERBE KB 500KM ment fél éves akumlátor. email: dtbonto@freemail.hu
Fuvoka is volt mar cserelve, annyi valtozas lett h gyorsabban eleri a 6-6500-at, de utana tovabbra is semmi. Kicsit tobb mint 1000 km van full motorgeneral ota benne, szal kompressziohiany sem lehet, csak a cdi. :((
nekem 100nál kicsit többet forog, bár nekem kisebb gumi van hátul(70-es)...áttételem 16/55
énis ezzel küszködök, ahogy pakolom a sebességeket felele egyre kevesebbet tudom forgatni... mondták nekem h tegyek bele nagyobb fúvókát...próbáld meg esetleg azt te is
Sziasztok!
Dt125R rol lenne szo, power nyit rendesen, kipubol folytas kiszedve, vegdob suzuki rm-ere lecserelve, es igy is 6.-ban max. 7000-et forog (100-105 km/h). Ebbol kovetkeztetek, h mar csak a cdi-ben lehet folytas, es azt hogy lehetne kiiktatni? Legyszii segitsetek, 2 honapja van meg a motor azota ezzel szivok :(( Motorkodja 3BN...
cső de ideértek de nem jó mert az egyik sűrűmenetes a másik meg hagyományos és a hagyományos menetesnek a szára is rövidebb ugyh majd küldöm vissza sanja nem lett jó :(
megbűntet a rendőr mert az smkp tervezési végsebeségge nem haladhatja meg a 45km/h-át tehát rossz ötlet mutogatni neki a 80at. a többit meg nemtudom nem értek a 80as erőműhöz
Sziasztok, kettő kérdésem lenne.
A motor egy dt 80/50, a rezóba, és a kipu végébe is bele van gravírozva a max 80 kmh felirat, gondolom ennyit bír / 80 felett már nem tudnak átzizzenni a gázok, szóval ez valamiféle fojtás, na ezt gondolom nem lehet kiszedni, ugye? ( ha megmaradna a 80 kmh, akkor az jó lenne, érvelésnek a rendőrök előtt, hogy ugye 50-es, mert lám, a kipufogóban is benne van,. hogy max 80.. másfelől meg nem nagyon megy 6500-7000 fölé hatodikban) Gépműhelyem nincsen, szóval a szétvágom flex segítségével, majd ponthegesztek dolog nem működik...
A másik meg, hogy gondoltam kiégetem a rezócsövet, meg a kiput is, találtam is egy leírást a műveletről, simsonhoz, de az nem ugyan az, tehát ha valaki ellátna jó tanácsokkal a műveletet illetően,
megköszönném. Addig megvan, hogy kicsi benya bele, és adok neki lángot, aztán ha izzásba jött, levegőt..de nem górja szét a rezót ez a dolog?
Előre is köszönöm
csé
de a lenkeréken látszik hogy mintha beleért volna már
úgy került le a motoromról, hogy azthittem az a ludas de közbe nem. másik cdi-t vettem gerecsemotorstól amivel ugyan azt csinálta szóval van 1 fölösbe ha kellene...
19 ezerért a tiéd. énis csak vissza akarom kapni az árát
Ha megszakítós, akkor akörül érdemes kutakodni, lehet beszőtte a pók az érintkezését. Gyertyacsere, pipa, kábelek ellenőrzése.
Nemrég vettem egy 50es léghűtéses DT-t és még nem nagyon ismerem a típust így van egy pár kérdésem:
Az alváz számból meg lehet állapítani hogy milyen évjáratú a motor? A váz száma: 3MP (Nincs rajta az adattábla)
Hol lehet alkatrészeket kapni a motorhoz?
Boltokat próbáljak vagy inkább bontott alkatrészekkel érdemes próbálkozni?
Jelenleg nem ad szikrát, egy éve még működött aztán félretették és azóta nincs szikra, ilyenkor mivel érdemes kezdeni a gyújtás átvizsgálását?
Előre is köszönöm a segítséget.
énis ezzel küszködök, ahogy pakolom a sebességeket felele egyre kevesebbet tudom forgatni... mondták nekem h tegyek bele nagyobb fúvókát...próbáld meg esetleg azt te is
Dt125R rol lenne szo, power nyit rendesen, kipubol folytas kiszedve, vegdob suzuki rm-ere lecserelve, es igy is 6.-ban max. 7000-et forog (100-105 km/h). Ebbol kovetkeztetek, h mar csak a cdi-ben lehet folytas, es azt hogy lehetne kiiktatni? Legyszii segitsetek, 2 honapja van meg a motor azota ezzel szivok :(( Motorkodja 3BN...
A motor egy dt 80/50, a rezóba, és a kipu végébe is bele van gravírozva a max 80 kmh felirat, gondolom ennyit bír / 80 felett már nem tudnak átzizzenni a gázok, szóval ez valamiféle fojtás, na ezt gondolom nem lehet kiszedni, ugye? ( ha megmaradna a 80 kmh, akkor az jó lenne, érvelésnek a rendőrök előtt, hogy ugye 50-es, mert lám, a kipufogóban is benne van,. hogy max 80.. másfelől meg nem nagyon megy 6500-7000 fölé hatodikban) Gépműhelyem nincsen, szóval a szétvágom flex segítségével, majd ponthegesztek dolog nem működik...
A másik meg, hogy gondoltam kiégetem a rezócsövet, meg a kiput is, találtam is egy leírást a műveletről, simsonhoz, de az nem ugyan az, tehát ha valaki ellátna jó tanácsokkal a műveletet illetően,
megköszönném. Addig megvan, hogy kicsi benya bele, és adok neki lángot, aztán ha izzásba jött, levegőt..de nem górja szét a rezót ez a dolog?
Előre is köszönöm
csé
Sziasztok!