Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali srácok 125ös dt mennyit kajál 100on? meg mik a típus hibák?
163 km-re tankoltam 7,6 litert :D
Lenyalnám a gumit a motoron ha 3-at meg 5-öt enne
lefolyik a torkán 8 körül 100-on
amikor járattam akkor evett 3,5 körül meglepődtem,mert a 8at meg tudtam vele etetni azért pláne ha úgy haladtunk, pedig a gumi szerint most nagyobbakat döntök mint pl tavaly.

jók ezek a kis dt-k csak már vinné el valaki
nekem 3at eszik óvatosan haladva 3.5 öt :D
azé jobb a 9es mert magasabb hőértékű így kevesebb az esély arra hogy nyélgázon becseppen az elektróda
múltkor kihoztam 5 literre a fogyasztást:) nagyon megörültem:D és nem is kíméltem...amúgy nekem most is 8as gyertya van benne, csak tényleg nem értem miért mondjátok hogy jobb a 9es bele
egyébként, tegnap voltunk motorozni, Pécsre szinte végig 110-el mentünk, sokszor előztünk... hazafelé szerpentin, dombtetőn meg ahol lehetett nyélgáz (volt velünk egy gixxres srác és kelett haladni :) ) na ahol lehetett 130, szerpentin ott csak nyélgáz, teletankoltam, elmentem eddig 150km-t és még van benne 8literrel kb 160 km termeli nekem a dt az üzemanyagot
énnem tudom :D nekem 8as van a 80asba pedig én forgatom is :D
8ast én nem kockáztatnám meg pláne ha forgatja az ember, na meg árba ugyanott van akkor már inkább a jobbat rakom bele, nem?
Mert :D most kajak nem mind 1 egy széria dt be?
azé itt nem ez a helyzet
Zoli foglalkozol még elf 2t olajjal? Ha igen kéne egy lityi ócsóé:)
Kinek a pap kinek a papné.
Mit értesz Te hozzá............
nem értem miért jobb a 8-as hőértékű mint a 9es?
Ha lenne annyi pénzem hogy vegyek egy goprot akkor már lehet hogy lenne. De tegnap mentem egy próbakört, és igaz szélzajos, de semmi burkolat nem volt ami csökkentse a zajokat, és még a szél is fújt.
De függetlenül a kép minősége egész tűrhető lett.
Nah légszűrő baja van/volt a dt-nek szerencsére. Majd kap egy szép új levegőszűrőt meg egy br8es új gyertyát de jelenleg jó így :)
Br9es kerek egy ezres :)

ponnt ma jàtszotta el ezt egy rotyogos sràc, kb 500 km alatt 3.gyertya ment szét benne. Hamis ngk...
Állítva nem lett, de csak másik dobot kapott, a többi része maradt a régi.
nem akarok bele okoskodni de ha kapott egy új kipufogót és nem lett ráállítva a karbira, akkor szerintem esélyes az akadás. bár ne így legyen.!
Tavaly lett cserélve benne valtóolaj, szóval elvileg van.
Én ilyenkor már szét is borítom.
Ha többször így megakad, annak van nyoma is.
Olaj van a hajtóműbe?
Mert ha van, akkor a forgattyúsháznál érdemes nézelődni...
Sziasztok! Hála kedves motoromnak, ismét hozzátok kell, hogy forduljak, hátha tudok valami okos tipped adni, hogy mi a fene baja lehet a vasamnak.
Egy DT125R az alany, 96os. Tavaly nyáron kapott egy generált, azóta kb 900 km van benne. Tavaly teljesen hibátlan volt. Idén kapott egy új kipufogót, azóta (szóval idén) kb 3x voltam vele kisebb távon motorozni. Gond nélkül megy, szép hangja van, kb 80-90ig fel tud menni sebességben, 60-70ig szépen húz is.
A hőmérséklete kicsit problémásabb, az állandóan a piros alsó határán van, de mivel nem volt vele gond, ezért nem is tulajdonítottam neki különösebb jelentőséget, már a generál előtt is ilyen volt egy ideje. Ma is kimentem vele, de kb 10 km után úgy döntött, hogy megáll, aztán ezt meg is ismételte párszor. A következőképp néz ki a dolog:
Szépen megy, egyszer csak elkezd csörögni és csúnyán fogja magát. Ha behúzom a kuplungot, akkor le is fullad azonnal. Egy helyben ezután kicsit nehéz vele váltani. Én így elsőre arra tippeltem, hogy megakadt a dugó, de annyira azért nem volt forró (pirosban volt már, picit a fele alatt), hogy egy szinte új dugót megakasszon, valamint utána szinte első rúgásra indul és pörög is szépen. Ha elindulok vele, akkor se nagyon problémázik (talán kicsit kevésbé van ereje, de lehet csak én féltem odahúzni neki), kb 4esig nincs baj, jellemzően afölött csinálja ezt a megakadós bulit. Egyszer nem tudtam vele félreállni és csak behúztam a kuplungot, ekkor lefulladt, leváltottam, kuplung vissza és indult is szépen, bár meg kellett vele állni, mert nem nagyon akarta abbahagyni a kattogást. Miután leálltam viszont kb megint azonnal indult és egy pár km-en nem is nagyon volt baja. A kuplung mintha kicsit kevésbé emelne ki, az eleve nem teljesen jó.
Bármi tipp, hogy mi lehet a baja? Én személy szerint váltóra vagy dugóra tippelek, de konkrétan nem tudom hova tegyem a dolgot, szóval gondoltam hátha itt már van tapasztalat ilyenekkel.
Köszi!