Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Plusz még a keveréket is elősűrítjük, szóval nyomással érkezik fel.
Sűrítési arányt a kipufogócsatorna zárásával kell mérni, de üzem közben ez totál más lesz a lendületmegmaradás miatt. A feláramló keverék kitolja maga előtt az égésterméket, amit a rezó segít kiszívni, majd a nyomáshullámok miatt vissza is löki a túláramló keveréket a kipuból. A nyomás miatt lehet már korábban is sűrít.
Sziasztok!Meg tudná nekem valaki mondani,hogy egy vízhűtéses kétütemű dt50 blokkban,hogy kell kompressziót számólni?A dugattyú alsó holtpontjától vagy onnantól ahonnan a fedele lezárja a nyílásokat?Az oké,hogy négyüteműnél alsótól...de ennél?
Rakj bele hozzávaló hajtóműolajat. Motorba való kuplungvédőset. Vagy járasd egy kicsit, hátha kihordja... Nekem volt, hogy 1 nap után megjavult, lehet a korábbi olajmaradvánnyal lépett reakcióba.
Ötletes kis szerkezet, nem azt mondtad, hogy nem smd? :D Amúgy mindegy, szerintem a csatlakozások nem jók, ha kicseréled a kettőt kiderül. 10,5V a nyitófeszültsége, akkor még éppen csak világít. Ha a 12,5V-ból a kábeleken meg a koszos csatikon elveszik 1-2V akkor vége is. Fordulaton persze elkezd tölteni, akkor már az akkufesz is feljebb ugrik.
Sziasztok !
Az olyan 1990 körül gyártott 80 LC2, LC1 és a 125-ös DT-k váza között méretbeli különbségek mennyire térnek el, pótolhatom e az egyikéből elveszett alkatrészeket a másikéval ? Vagy ha netalán az 50-es fajtájából mi az ami jó a 80-ashoz ?
Csúszik*
Hali tegnap raktam opel 10w 40 es motorolajat a motorba 5,5 decit és csúszol a kuplung amikor a power rákapcsol mit csináljak?
Kipróbálom. Ezek az izzók amiket beraktam!
tuti hogy 1-1 2-2 ert akk a bovden egymást keresztezi. nekem most egymás mellet fut a 2ö bovden. így a beálítása 1-2 2-1 én így emlékszem de lehet már fáradt vagyok
vagy csak lehet hogy túl hamar nyit ki a power azzt magas fordulaton picit visszazár vagy a tököm se tudja. youtubon amiket néztem a bovden egymás mellet meg nem keresztezi egymást. bár lehet feleslegesen zavargatlak titeket amig be nem lövöm normálisan addig nem nyugszom meg az a nagy baj hogy a mito után nekem az a támpont. azzt állandoan köpnödöm szegényt hogy gyenge. bár nagyon szeretem nem bánomhogy smem van sport hejett.
Hülye vagyok, ha normális fényű a cucc, akkor lehet csak fél kilo ohm kell neki.
Ha esetleg nem egy helyről van működtetve, hanem mint gyárilag két külön kábelpárról, akkor érdemes a működőről kötni be mindkettőt, lehet a másik kontakthibás vagy beoxidálódott a kábel. Ha egy kontaktnál elveszik egy volt, akkor már nem világít úgy. Ha a nem világítót átteszed a világító helyére, mit csinál?
Mindenkinek, aki LED-esíteni akar:
http://bsselektronika.hu/index...
Itt egy előtétellenállás számító progi. A LED adatait neten meg lehet keresni általában főleg ha webshopon rendeli az illető. A soros verziót javaslom, mert igaz hogy minimálisan több pénzbe kerül, pár forinttal, meg többet kell forrasztani, de a párhuzamosnál ha egy LED selejt, akkor ha az kimegy, a többi is hamar megfog sülni.
Előtétellenállás mekkora van hozzájuk? Színra és típusra ugyanolyan a kettő? Egy LED-esek? Ezt úgy képzeljem el, hogy egy-egy LED-et kötöttél be előtétellenállással forrasztva, vagy bolti LED-es égőt raktál a gyári foglalatba, amiben egy vagy több LED van?

Ha előtétellenállással kötötted be akkor amelyik nem világít, annak az ellenállását egy kicsit kisebbre kell cserélni, vagy egy nagy ellenállást párhuzamosan bekötni vele, mondjuk egy 10k ohm-osat. 1k ohm szokott az előtét lenni "12V"-ról autóban, motorban.
nincs probléma vele utána
Mcadwee!

RAktam a műszerfal háttérvilágításba egy egy ledes izzót! Egy ledesek nem smd-k. Az a gond vele, hogy alapjáraton csak a fordszámmérő világít, a km-óráé nagyon gyenge. Fordulaton jó mind2. Szerinted?
nem. Akkor a legjobb, amikor már elszakad.
a holtjáték nem hülyeség !
nem pattanásig kell tekerni
köszi szépen akk holnpa jáccok vele.
Az kemény :D Még most is gyártanak hozzá hengert, gyújtást és power motort is....
És legyen egy kis holtjáték is.
Sziasztok !
Az olyan 1990 körül gyártott 80 LC2, LC1 és a 125-ös DT-k váza között méretbeli különbségek mennyire térnek el, pótolhatom e az egyikéből elveszett alkatrészeket a másikéval ? Vagy ha netalán az 50-es fajtájából mi az ami jó a 80-ashoz ?
1-1 2-2

addig tekergeted míg a fekete tárcsán a jelölések egybe esnek a blokkon azzal a kis lyukkal és így nem kell leszedni a kiput
Szia Ati!
Én megveném róla a kormány szivacsot az enyémre!
Találj ki rá valami árat és megyek érte...