hello eladó lenne egy beszámolt kintröl be hozot teljesen felujitott mé bejáratos yamaha dt125R az évjárata 1996 váz számalapján
a motoron uj henger prox dugóval uj csapágyak szimeringek és tömités szett uj gyujtás és power motor van mikuni tm karburátoral uj gumikal elöl hátul és uj fékbetétekkel elöl hátul én még menni se mentem vele csak egy kört az utcában
reális ajánlatokat telefonban várom semi féle csere nem érdekel. a motornak apró esztétikai hibái vannak az idomoknak karcosak. elérhetöségem a 06302738234
Sziasztok nemtuggyátok hátsó gumit(recéset) menyiért tudok venni a legolcsóbban? és hol? rákerestem mindenhol csak érdekelne hogy tudtok e valami jobbat?Mostaniról raktam fel képet.
na tegnap hoztam haza és hát olyat csinál h mikor beakarom indítani akkor durran a kipufogó 1 2 t és utána beindul és megy, de néha hörög vagy nemtom :S de köszi a segítséget elkezdem keresni az okot :D igy sorjába :D köszönöm! :D
Valakinek nincs véletlen leírása dt 125r berugó tengely és racsni részről? hogy kell pontosan állnia, mennyire kell a rugót felhúzni stb..
előre is köszönöm.
:DD Igen. Bocs. Elbactam a rajzot. A barnára volt kötve. Nem volt folyamatos féklámpám, annyi volt hogy az első fék tekercsről világított a hátsó csak akkuról. Az üresvisszajelző ha volt benne akku, folyamatosan égett, ha nem volt akku vibrált. A hőfokmérő meg alapjáraton negyedig ment fel, pörgetve beállt középre. A világításom a gyertyával volt egyenlő, kb mint egy 10W izzó. Na most már van ereje annak is! Na most annyiból más a villamosságom, hogy "gondolom" helyreállt minden, hogy ha nincs benn akksi, nincs üresjelző, kürt, index, féklámpa egy se.
Gondoltam leírom ezeket a történeteket, had okuljon belőle más is!
De nem... nem a barnára kötötte rá? Mert most megnézve mégegyszer, mégha a barna szakadt is, akkor is csak a fékkapcsolón keresztül működhetett úgy... folyamatosan csak akkor h a fékkapcsoló nem jó. Szal ahogy behúztad a féket folyamatosan világíttatta, amikor meg fék volt, akkor a többi cucc is kapott áramot. ( meg letestelhetett a szakadt barna)
sőt ha a szakadás mindkét vége testen volt, vagy ha az akku felőli nem is, akkor így a világítótekercset is zárlatolta, vagy zárlatolhatta.... az tényleg megfogja a motort valamennyire meg akkor nem is világított fikát se.
Jaaa hogy elszakadt a barna korábban? Akkor az akkuval nem volt összekötve amikor nem volt fékezés akkor se... hanem az összes cucc váltóról ment... a barna másik fele meg testen volt? Lehet amiatt volt az áramfelvétel, mert folyamatosan zárlatolta az akkut?
Nem pumpáltad a kereket most? :DDDD Amúgy ahogy a rajzot nézem, amennyire a jelölések nélkül látom a kapcsolókat, a féklámpa kapcsolóra(akku +-ról megy amúgy) van rákötve a világítótekercs.... de ha jól rajzoltad, akkor fékezéskor ott az akkut összekötötte a világítótekerccsel, viszont fékezés nélkül is a világítótekercs a féklámpára volt küldve folyamatosan. Nem világított egyfolytában? Biztos az az a kábel?
59246-ba be van rakva a kép. Vastag szürke csík! Dinamikusabban megy, olyan mint amikor mész vele és puha a kerék, olyan nehezen megy, aztán felfújod és szinte repül utána.
Elképzelhető, de minimálisan, mivel (nem néztem a rajzot még) gondolom egyenfeszültség került a világítótekercsre, ami elektromágnessé válva fékezhette a lendkereket.
a motoron uj henger prox dugóval uj csapágyak szimeringek és tömités szett uj gyujtás és power motor van mikuni tm karburátoral uj gumikal elöl hátul és uj fékbetétekkel elöl hátul én még menni se mentem vele csak egy kört az utcában
reális ajánlatokat telefonban várom semi féle csere nem érdekel. a motornak apró esztétikai hibái vannak az idomoknak karcosak. elérhetöségem a 06302738234