Üdv. Egy kérdésem lenne. A Dt-m folytot 10 kw-os azt szeretném kérdezni hogy milyen módosításokat kellene rajta csinálni hogy le adja a folytatlan 20-22 kw-os társai teljesítményét?
sziasztok eladtam a DTmet és maradt egy bontott tömitéskészletem. 99-es évjárat, 125ccm-es elektronik típushoz vettem. csak a hengertalptömités hiányzik belőle.holnap csinálok egy képet róla hogy milyen. ha kell valakinek kinek mit ér...
elsősorban nem az a baja hogy nehéz, hanem hogy bortányosan nincs kiegyensúlyozva.
A Döglött Tehén kuplungja sincs, de az legalább alu, nem ez a sár nehéz acél öntvény.
A könynítésssel kb azt éred el, hogy kisebb kiegyensúlyozatlan tömeg rázza szét a blokkot, és emészti fel a motorteljesítményt.
ZSéria motornál teljesn elég ha felteszed egy éles prizmára amit akár szögvasból is el lehet követni, sé addig furkálod a kerülehéhez minél közlebb amig minden alkalommal máshol áll meg, és megpörgetve sem rázza a kezed, ha a tengelyt fogod.
A Döglött Tehén kuplungja sincs, de az legalább alu, nem ez a sár nehéz acél öntvény.
A könynítésssel kb azt éred el, hogy kisebb kiegyensúlyozatlan tömeg rázza szét a blokkot, és emészti fel a motorteljesítményt.
ZSéria motornál teljesn elég ha felteszed egy éles prizmára amit akár szögvasból is el lehet követni, sé addig furkálod a kerülehéhez minél közlebb amig minden alkalommal máshol áll meg, és megpörgetve sem rázza a kezed, ha a tengelyt fogod.
Amiket rátezsünk, rendszerint nem is stimmel a reteszhorony.
Kicsit meg lett kergetve a dt