Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendben. Megpróbálom. Remélem igazad lesz és megúszom a fesszabcserét. Ja, és az szerinted lehetséges, hogy lekötöttem az a vezetéket amit a képen behúztam; azóta úgy vettem észre, jobban húz a motor?!
Először motorozni kéne vele egyet, úgy megy-e fel. Ha nem, 11.5V nyugalmira merítsd le, ha akkor se tölt, akkor tuti fesszabcsere. Ha még 12,4-en tartja, az elmegy... de menni kell vele, gondolom csak pötyögtetted, mert alapjáraton amúgyse fog tölteni 20V-ot, 1-2 fröccs meg semmi.
Beraktam 12.7V induló fesszel. Ami gyújtáskor lement 12,4-re, mert egyből lett hőfokmérőm meg üresjelzőm. Majd járt vagy 5 percig, de semmi. Maradt 12,4V. Ha pörgettem kicsit, akkor se ment feljebb a fesz.
Tedd be az akkut, nyugalmi állapotban, majd indítsd be és mérd a feszt közben, ha pörgeted egy ideig, feljebb megy-e. Lehet terhelés nélkül nem ad ki áramot.
No meglett a hiba. Valószínű, hogy rég elszakadt a váznyaknál a barna vezeték, ami az akkuról ad "+"-t szinte az összes műszernek és visszajelzőnek. Ezt a volt tulaj úgy javította hogy a lenti képen látható módon a világító tekercs kábelét összekötötte a fejidom mögött a barna vezetékkel. Ezért nyomta le az akkumat 11,3V-ra a fesszabályzó. Most már tökéletes a rendszer, nem nyomja le az akksit, ha bekötöm. A töltő tekercs vezetékén 17,8-at mértem ACV-be alapjáraton. De! A fesszabályzóból ami jön piros vezeték az akksihoz, kábelen 0, ha a saruját mérem 0,9 alapjáraton DCV-be. Úgy hogy csak nem úszom meg a fesszabályzó cserét
Sziasztok!
Honnan tudok venni a DT-hez doboztartót? ( Olyat ami az enyémen van)

null
:-)))
okés csak tudni akartam így is megy-e a buli :-)
Bp-n lakom így is jó?
--
6os csavar, 10es kulccsal lehet nyitni. :-)
de ki kell derítenem milyen hosszú legyen mivel
a fő vízcső ami a termosztáthoz bejön, ez a kis csavar ezen keresztül megy, sztem mindenképp ki kell kerülnie a főágat, hiszen ez a szerepe hogy amíg a termo nem nyit addig megkerülje, vagy nem tudom...
a minta csavar a másik oldalon van valszeg egy elmenő ág.
ez meg a vékony cső a termosztátház(dekni) oldalán.

nem emlékszik valaki ennek milyen hosszúnak kell lennie?
csak van valakinek szétbontva egy dt hengerfej..
Pl a futár motorosboltban.
Bakker, tudom hogy néz ki, de ez nem méret:)

M8 normál metrikus menet, kb 5mm re van egy kb 3-as furat a fej alatt?
Jól látom(saccolom?)
Budapestre honnan vegyek alkatrészt, termosztátot, fékbetétet, hűtővizet, ezek kellenek most egyelőre.
messze van, lehet hogy Bp-n el tudok menni érte és ugrik a posta kltsg. :-)
bizony lehet de akkor sincs :-)
itt a képe a csavarkának.
oldalt furat, ami lemegy az aljáig, így engedi át magán a vizet.
és ez tartja a kis gömböst a hengerfejhez ami kikerüli a termosztátot amíg melegszik a moci és nem nyit ki.
köszi
Amúgy nem lennék rettentően meglepve, ha ez hót azonos méret volna a fékcső csvarjával.
nagyon köszönöm, de tényleg le lehet úgy hogy egy gömbcsatin keresztül megy át a víz, vagyis így van csatlakoztatva, ahol a csavaron oldalt is van egy lyuk majd a furat egész végig megy a csavarban és ezen keresztül engedi át a hengerfejbe
mindjárt megnézem a jó csavart hogy néz ki :-)
ha a Te problémádat nézzük, nem kap túl sokat a moci?
alapon megy rendesen pöfög és egyszercsak gázt adsz és behörög és leáll?
kezdetnek légszűrő nélkül próbáld meg, lehet hogy csak az a kokszos.
ha nem akkor mehetsz tovább, levegő majd benzin vonalon aztán gyújtás, de tételezzük fel hogy az jó mivel alapon pötyög.
aggyá méretet legyártom, mondjuk 500 forintért.
(csak hogy neve leygen a gyereknek)
sztem egyszerűbb ha valaki elbont egyet és veszek egy csavart vagy megnézem újban hátha a boltokban vagy a yamahánál kapok..
oldaltfurat kell vizes gömbcsatlakozással meg végig a csavar furat ahol átmegy a víz.
körbenézek csak gondoltam feldobom hátha valakinjek van éppen és nem kell keresgélni.
Üdv.

Ha esetleg valakit érdekelne.
- yamaha dt 125r gyári hátsó lábtartó pár
- fémházas storm ledes index pár
- dt agyas újszerű sm szett
- és egy yamaha dt 125R
driver

esztergáltatni nem lehet bele ?
sziasztok!
volt kis időm elkezdtem a szétszedett DT henger meg a hengerfej tisztogatását összerakás előtt..
kiderült hogy persze termosztát nincs benne, ráadásul az egyik kis megkerülő csőnek a csatijához a lyukas csavar helyett egy simát nyomtak be, sziloplaszttal megspékelve szal ott egy csepp víz nem tudott átjutni.. kéne nekem ilyen csavar, nem is tudom újban kapok vagy ezeket nem árulják, hanem egy bontóst keressek?
Sziasztok most vettem 1 dt -t de ugy h gyujtás hibája van valszeg, és olyat csinál h beindul alapjáraton megy de ha gázt adsz bebőg meg leáll :S és hasonlók , tudtok valami infót mondani h mitől lehet ? ? ? ( gyertya tuti h jó )
Rendben köszi szépen az infót egy ilyen utcai szörnyet akarok csinálni 60/es hengerrel meg valami hozzá való rezoval. Aztán ahoz gyűjtök infót:-)
Álmodozni azért lehet róla. . . :DDD
szóval 18mm a hossza, 13mm az átmérője
20Kw-os verzió nincs, nem is volt.